Of de dakkapel staat totaal uit het lood.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:47 schreef SpiekerJozef het volgende:
Dan is hij niet waterpas afgehangen.
Laat ze het maar komen regelen, of is de totale factuur al voldaan?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:03 schreef jagermaster het volgende:
Waterpas geeft wel waterpas aan. De dakkapel ook, maar daar hoeft maar een hele kleine afwijking te zijn om dit te veroorzaken lijkt mij.
het ene raam doet dat wel, het andere raam valt daarna langzaam dicht.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
als ze goed zijn.. zouden ze (wind factor even uitsluiten) gewoon moeten blijven staan
zet je hem helemaal open hoort die dat te blijven.. op een kiertje idem..
kan geen schuifje vinden, maar zal morgen met daglicht verder kijkenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:43 schreef Saisai het volgende:
Zit er aan de bovenkant (links) geen schuifje waarmee je hem vast kunt zetten in een inkeping?
Er steekt een plastic schuifje boven uit als je er één hebt.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:00 schreef jagermaster het volgende:
[..]
kan geen schuifje vinden, maar zal morgen met daglicht verder kijken
Draai-kiep-raamquote:Op woensdag 25 november 2015 23:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
Er steekt een plastic schuifje boven uit als je er één hebt.
In de afbeelding hieronder zit het schuifje rechts aan de bovenkant. Kijk ook even of er een insparing (rondje) in de kozijn zit. Hier schuif je het in zodat het vast blijft zitten.
Overigens hoort hij niet uit zichzelf dicht te vallen als het raam zo open staat zoals de foto hieronder.
[ afbeelding ]
O crap, heb maar half gelezenquote:Op donderdag 26 november 2015 14:09 schreef GX3 het volgende:
[..]
Draai-kiep-raam
[ afbeelding ]
Wat jij laat zien is een tuimelvenster.
en dit dan inderdaadquote:Op donderdag 26 november 2015 14:34 schreef hottentot het volgende:
Veel van die dingen kun je toch gewoon met een schroefje stellen?
zie geen schroefje zitten.. maar misschien zit het onder het pastic van het schanier. Het zijn ramen van het merk schücoquote:
Ondanks dat vind ik dat jij dit niet zelf zou moeten doen. Laat ze maar terugkomenquote:Op donderdag 26 november 2015 14:39 schreef jagermaster het volgende:
[..]
zie geen schroefje zitten.. maar misschien zit het onder het pastic van het schanier. Het zijn ramen van het merk schüco
Dat dus en niet anders.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:40 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ondanks dat vind ik dat jij dit niet zelf zou moeten doen. Laat ze maar terugkomen
quote:Op woensdag 25 november 2015 20:31 schreef jagermaster het volgende:
De mensen van de dakkapel hebben aangegeven dat dit normaal is
Kul, is een kwestie van afstellen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:31 schreef jagermaster het volgende:
[..] De mensen van de dakkapel hebben aangegeven dat dit normaal is [..].
wellicht omdat het een draai-/kiepraam isquote:Op donderdag 26 november 2015 16:12 schreef Tchock het volgende:
Ik heb geen klusadvies maar wat is "Draaikiepraam" een bijzonder woord. Moest het echt zes keer lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |