quote:iig een vrouw en ze zong op akkoestische gitaar begeleiding...
Op woensdag 20 november 2002 15:12 schreef L4zY het volgende:
misschien als je iets specifieker kon zijn...
quote:hmm je kunt als het ware beter niks zeggen. Lekker onduidelijk
Op woensdag 20 november 2002 15:12 schreef D0D0 het volgende:
Ik hoorde vanochtend toen ik wakker werd op radio 538 een nummer van een band die redelijk nieuw is en waarvan vandaag hun album uitgebracht zou worden maar ik kan er echt niet opkomen wie ze nou waren, heeft iemand enig idee?
quote:Stuur een mailtje naar 538... bij 3FM krijg ik altijd snel antwoord met dit soort vraagjes...
Op woensdag 20 november 2002 15:12 schreef D0D0 het volgende:
Ik hoorde vanochtend toen ik wakker werd op radio 538 een nummer van een band die redelijk nieuw is en waarvan vandaag hun album uitgebracht zou worden maar ik kan er echt niet opkomen wie ze nou waren, heeft iemand enig idee?
*geen 538 ontvangen kan, dus maar gok doet*
tori amos zou kunnen, maar die cd is toch al een tijdje uit?
quote:Maar misschien een nieuwe single?
Op woensdag 20 november 2002 15:34 schreef hbuurt het volgende:
oh het zal WT wel niet zijn want ik zie net dat dat nummer alleen als videoclip is aan te vragen bij de box en niet als single zal worden uitgebracht.tori amos zou kunnen, maar die cd is toch al een tijdje uit?
quote:wie weet
Op woensdag 20 november 2002 15:35 schreef Elegy het volgende:[..]
Maar misschien een nieuwe single?
quote:haha grapjas, denk je echt dat ze haar op 538 draaien, als het niet een of andere gare remix is (die niks op het origineel lijkt, zoals die van Professional Widow)?
Op woensdag 20 november 2002 15:32 schreef Elegy het volgende:
Zou het Tori Amos "Not a fairytale" kunnen zijn*geen 538 ontvangen kan, dus maar gok doet*
quote:Ahum: *geen 538 ontvangen kan, dus maar gok doet*
Op woensdag 20 november 2002 15:46 schreef Tokus het volgende:[..]
haha grapjas, denk je echt dat ze haar op 538 draaien, als het niet een of andere gare remix is (die niks op het origineel lijkt, zoals die van Professional Widow)?
Je hebt wel gelijk trouwens
quote:ik ontvang het ook niet, en al zou ik het kunnen dan zorg ik dat ik er niet naar luister
Op woensdag 20 november 2002 15:47 schreef Elegy het volgende:[..]
Ahum: *geen 538 ontvangen kan, dus maar gok doet*
quote:*naar sig kijkt*
Op woensdag 20 november 2002 15:50 schreef Tokus het volgende:[..]
ik ontvang het ook niet, en al zou ik het kunnen dan zorg ik dat ik er niet naar luister
Okee, dat snap ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |