Wekker ging vanochtend. Chinees van gisteravond in de magnetron geflikkerd. Tijdens die paar minuten ff schijten. Toen bordje foe yong hai meegenomen onder de douche.quote:
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wekker ging vanochtend. Chinees van gisteravond in de magnetron geflikkerd. Tijdens die paar minuten ff schijten. Toen bordje foe yong hai meegenomen onder de douche.
Goed begin van de dag.
Hm, ik eet inmiddels al zo lang gezond dat ik dingen met veel suiker en vet niet eens meer lekker vind. Het geeft ook geen voldoening.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wekker ging vanochtend. Chinees van gisteravond in de magnetron geflikkerd. Tijdens die paar minuten ff schijten. Toen bordje foe yong hai meegenomen onder de douche.
Goed begin van de dag.
Een ontbijt voor winnaars.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed begin van de dag.
erik heeft dan ook echt zo'n week en verbleekt kantoorhoofd.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:57 schreef Tem het volgende:
Als je die gezonde rommel inruilt voor frituur zou het zo eriksd kunnen zijn.
Kijk Kaas, nog meer rare mensen:quote:Op woensdag 25 november 2015 18:05 schreef Kaas- het volgende:
Als ik om 5 uur uit mezelf opsta is het omdat ik pissen moet.
Gek om daar verbaasd over te zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk Kaas, nog meer rare mensen:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lp-toneelleraar-homo
Ik ben me er niet voldoende van bewust hoezeer ik in een verlichte omgeving leef.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gek om daar verbaasd over te zijn.
Genieten.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:56 schreef Nautilus. het volgende:
Ik sta op wanneer ik dat zelf wil. Vanmorgen was dat om 5:00 uur. Dan het ochtendritueel in de douche (duurt een half uur), dan ontbijten (duurt ook een half uur, staccato, op het ritme van pianomuziek). Daar kan ik echt van genieten. Havermout met rode bessen en een kiwi, een glas sojamelk en koffie uit de Krups. Dan bedenk ik een paar gemene plannen voor op het werk, en dan stap ik in de auto. Heerlijk. Cd'tje op enzo.
Haha, wat een dom wief. ALLE docenten op de toneelschool zijn homo.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk Kaas, nog meer rare mensen:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lp-toneelleraar-homo
Door de lucht?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:10 schreef Kaas- het volgende:
Viel voorover toen ik na 25 minuten van wc kwam. Gevoel in je voeten is dan plotseling weg. Gelukkig muurtje er dicht tegenover waar ik m'n handen tegenaan kon zetten, dus niet gewond geraakt.
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 25 november 2015 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, wat een dom wief. ALLE docenten op de toneelschool zijn homo.
25 minuten? Heb je een hele krant zitten lezen ofzo?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:10 schreef Kaas- het volgende:
Viel voorover toen ik na 25 minuten van wc kwam. Gevoel in je voeten is dan plotseling weg. Gelukkig muurtje er dicht tegenover waar ik m'n handen tegenaan kon zetten, dus niet gewond geraakt.
Die sojakeuteltjes van jou zijn binnen een minuutje gepiept.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
25 minuten? Heb je een hele krant zitten lezen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |