abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157812377
Hallo medefokkers,

Tot voor kort had ik een hele mooie winterjas waar ik erg aan gehecht was, een of andere tokkie heeft hem echter gestolen, ik had de jas nog geen jaar :(

Nu ben ik op zoek naar ongeveer een zelfde soort jas maar loop ik tegen iets aan waar ik me enorm aan stoor. Schijnbaar kunnen we deze winter alleen nog maar parka's of saaie jacks kopen. Ik zoek een 'nette' jas met bontkraag, niet zo'n lelijke kampervuilniszak maar wel een beetje 'stoer' maar toch netjes. Geen enkele jas die ik tegen kom voldoet aan mijn wensen.
De parka's hebben maar een klein nep bontkraagje en zijn saai in elkaar gezet. Ook lijken alle merken op elkaar.

Pas als ik boven de 200 euro ga zitten vind ik enigszins wat ik zoek, maar ik kan als arme student absoluut niet meer dan 200 missen.
Raar want mijn vorige jas was van The Sting (Mills Brothers) maar ook daar hebben ze dit jaar alleen maar troep naar mijn mening.

Weet iemand misschien fijne sites in het buitenland? Wel binnen Europa want ik heb de jas binnen nu en een week nodig aangezien het toch wel erg fris begint te worden.

Vriendelijk dank.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_157813202
Een nette jas met bontkraag? Nogal paradoxaal.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_157813511
bontkraag, lol...
pi_157814092
Asos, New Look en Forever 21 hebben ook wel hip spul.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 25 november 2015 @ 17:29:36 #5
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_157814763
Tvp voor parka
pi_157814858
Nette jas met bontkraag voor een student? Klinkt wat pauper allemaal.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_157928431
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:34 schreef Skv het volgende:
Nette jas met bontkraag voor een student? Klinkt wat pauper allemaal.
Tja mag je vinden. Er zijn genoeg merken zoals Tommy Hilfiger, Canada Goose, Airforce etc. Wat absoluut geen paupermerken zijn en wel een bontkraag hebben.
En bovendien vroeg ik niet om wat je ervan vind, ik vroeg om tips.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:59 schreef Diconnected het volgende:
Asos, New Look en Forever 21 hebben ook wel hip spul.
Dank u vriendelijk! :)
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  woensdag 2 december 2015 @ 06:37:15 #8
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_157960756
Kijk eens bij streetwearwinkels als Britain en FreshCotton.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')