quote:
Ik ben een Toyota meisje.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rechts is geen persona maar een Honda.
wees niet kinphobic plsquote:Op woensdag 25 november 2015 14:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rechts is geen persona maar een Honda.
ja wij zaten hier in 2013 ook op 1700. Mooi netjes. Vorig jaar dus 2000 en dit jaar gaan we de 3000 aantikken... Volgend jaar streven we weer naar 1700quote:Op woensdag 25 november 2015 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kreeg wel een melding bij het invullen van de meterstanden dat ze niet geloofden dat ik zo weinig verbruikt had.
schijnbaar was de vorige bewoner nogal een energie verslinder
er bestaan kalenders met een schaars geklede uccie op de motorkap van een auris?quote:
ow ja die is ook leukquote:Op woensdag 25 november 2015 14:47 schreef GekkePoes het volgende:
120GB? die worden ook steeds goedkoper,
[..]
Ik heb een jaar lang op het werk gedoucht, en een waterton om de planten water te geven. ze hebben in een jaar tijd twee keer de watermeter vervangen. het verbruik was nihil
Nee, wel een serie met verschillende weggebruikers op de motorkap van een Auris met Uccie achter het stuur.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er bestaan kalenders met een schaars geklede uccie op de motorkap van een auris?
euh.... wegmisbruikers is een ander topic toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, wel een serie met verschillende weggebruikers op de motorkap van een Auris met Uccie achter het stuur.
Hier worden we betaald door de energiemaatschapijquote:Op woensdag 25 november 2015 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja die is ook leuk
Water hadden we 60 kuub zag ik gisteren met invullen.
gas hangen we net als anders gewoon rond de 250 kuub
120GB, meh.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:52 schreef GekkePoes het volgende:
Niemand die scandisk?
[..]
Hier worden we betaald door de energiemaatschapijzonnepanelen
Valt wel mee hoor, alleen weleens wat blikschade gehad.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh.... wegmisbruikers is een ander topic toch?
jah, dat was ook mijn voorstel om te doen hier op het complex, maar het schijnt dat dat lastig is op de meters enzo.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:52 schreef GekkePoes het volgende:
Niemand die scandisk?
[..]
Hier worden we betaald door de energiemaatschapijzonnepanelen
en de bloedspetters kreeg je met de ruitewissers er af?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, alleen weleens wat blikschade gehad.
hmm, zou toch liever die andere serie zien..quote:Op woensdag 25 november 2015 14:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, wel een serie met verschillende weggebruikers op de motorkap van een Auris met Uccie achter het stuur.
wauw ik ben echt zuinigquote:Op woensdag 25 november 2015 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja die is ook leuk
Water hadden we 60 kuub zag ik gisteren met invullen.
gas hangen we net als anders gewoon rond de 250 kuub
Je hebt ook een omvormer nodig, en een productiemeter e.d. daar zit het grote kostenplaatje.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah, dat was ook mijn voorstel om te doen hier op het complex, maar het schijnt dat dat lastig is op de meters enzo.
Eventuele restjes gaat beter als je met 180 door de slagregen rijdt.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de bloedspetters kreeg je met de ruitewissers er af?
met gas of water?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, zou toch liever die andere serie zien..
[..]
wauw ik ben echt zuinig
jah en het feit dat er 3 verdiepingen zijn dus dan moeten we ook delen enzo van de opbrengst.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je hebt ook een omvormer nodig, en een productiemeter e.d. daar zit het grote kostenplaatje.
alles denk ik.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
met gas of water?
Water zijn we met zn 2 en ik moet zeggen dat ik de ergste boosdoener ben omdat ik vaak lui afwas. Dus gewoon kraan aan laten en dus lekker spoelen.
Verwarming + raam open is lekkerder dan helemaal niks.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zuinig. Jammer dat de rest van de flat dat niet is.
Studenten met aquariums die ze elke week voorzien van schoon water. Studenten die een half uur onder de douche staan.
Buitenlandse studenten die de verwarming zo heet aan hebben staan alsof ze weer in hun thuisland zijn, dag en nacht.
Studenten die hun verwarming aan laten staan en als ze het warm hebben het raam erbij open zetten.
woon je nog op kamers?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles denk ik.
volgens mij verbruikte ik 110m3 gas ipv jouw 250
stroom weet ik zo ut mn hoofd niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |