Wat moet je met 2 TBquote:Op woensdag 25 november 2015 13:00 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vorige hunt al een harde schijf gekocht![]()
2tb geloof ik, en gewoon met draadje
Maak je dat iedere dag schoon, of moet je een week bijkomen?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dan gaat het wel sneller, maar dan ook.
Prioriteit ligt bij mij altijd bij keuken, badkamer en wc en dan ben ik zo moe dat ik moet bijkomen...om vervolgens weer hetzelfde rondje te doen.
Ja, prachtig weer vandaag iddquote:Op woensdag 25 november 2015 13:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten
Daar is hier genoeg van.
Stuffquote:Op woensdag 25 november 2015 13:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet je met 2 TB
Planologiechicksquote:Op woensdag 25 november 2015 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know, hiervoor bij m'n bachelor planologie ook al uitgebreid behandeld
Ok, ik overdreef een beetje. Maar 500 GB zou bij mij binnen een maand vol zijn denk ik.quote:
That's mequote:
Zoiets, ik doe doordeweeks niet veel meer dan alleen de afwas bijhouden.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maak je dat iedere dag schoon, of moet je een week bijkomen?
Ik had 3TB al vol.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet je met 2 TB
*braaf naar college gaat*quote:
Ik heb 1000 foto's op mijn mobiel staan, en die is maar 16GB. Dan komen er ook nog de apps en gedownloade foto's bij.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok, ik overdreef een beetje. Maar 500 GB zou bij mij binnen een maand vol zijn denk ik.
Ik ken vrouwen die dat een stuk minder positief op zouden vatten, planeet genoemd worden.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:05 schreef essnhills het volgende:
Weken geleden hier iemand die vroeg wat je dan bent met planologie, planeet?
*planeet is*
Ik heb dat wel eens gespeeld jaquote:
Geloof me, dat is een hele normale prijs.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
1000 euro voor een drone
Serieus?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:06 schreef Cassius het volgende:
Ik heb al een drone. Hij is alleen nog steeds niet vliegklaar.
Ja gaanquote:Op woensdag 25 november 2015 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk ook moeten over 10 minuten
Ehmm.... ehm...
Probeer eens Cities: Skylines, nog veel gaverquote:Op woensdag 25 november 2015 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gespeeld ja
Ik ben niet zo lichtgeraaktquote:Op woensdag 25 november 2015 13:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die dat een stuk minder positief op zouden vatten, planeet genoemd worden.
Vraag me alleen af waarom je zoveel geld zou betalen voor iets waar je, tja, wat moet je ermee behalve pochenquote:Op woensdag 25 november 2015 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof me, dat is een hele normale prijs.
Die van mij kostte 400¤, en die is bij lange na niet zo goed als deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |