Ok jij ziet het zo, dat kan. Ik snap Nicole ook wel maar als je zooo enorm negatief bent en niet met tegenslag kan omgaan en dan is er nog niet eens iets.. dat moet je gewoon aan jezelf werken maar ze verwijt het andere steeds.. dat stoort me. Ze ziet enorm veel spoken. En ze stookt er op los.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over snol
Je kan niet alles ophangen aan dat ene momentje
ik heb mensen ook wel es uitgemaakt voor hoer,snol of weet ik wat
en dat doen wij hier allemaal ook uiteindelijk net zo makkelijk
Het gaat om het totaal plaatje en dat is mega ingewikkeld
ik praat ook niet goed wat ze verkeerd doet
maar ik snap ook een deel wel van haar
Ik denk dat voor Nicole altijd en altijd het gras bij de buren mooier is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:43 schreef rowan634 het volgende:
Het doet Nicole al zoveeeel pijn als ze alleen al een gedachte heeft dat Ivan haar verlaat
quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over snol
Je kan niet alles ophangen aan dat ene momentje
ik heb mensen ook wel es uitgemaakt voor hoer,snol of weet ik wat
en dat doen wij hier allemaal ook uiteindelijk net zo makkelijk
Het gaat om het totaal plaatje en dat is mega ingewikkeld
ik praat ook niet goed wat ze verkeerd doet
maar ik snap ook een deel wel van haar
quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:43 schreef rowan634 het volgende:
mensen ik wil geen relatie met Ivanhou op met me please
En maar lachen om Col en Tinonke dat die daar 10 jaar ouder werden in 1 jaar tijd...quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
Waaif begint een ouwe kop te krijgen... Beetje Colinda trekjes
Zo zeg, ze is nog nooit zo duidelijk geweest: geen werk, wonen bij haar moeder, geen relatie.....quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:45 schreef rowan634 het volgende:
Utopia was voor Nicole een pure vlucht
Ik denk dat dit voor meer mensen daar geldt...quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:45 schreef rowan634 het volgende:
Utopia was voor Nicole een pure vlucht
Gewoon lafjes er tegen aan hangen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:43 schreef rowan634 het volgende:
mensen ik wil geen relatie met Ivanhou op met me please
Ik lach nogsteedsquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:45 schreef snetje het volgende:
[..]
En maar lachen om Col en Tinonke dat die daar 10 jaar ouder werden in 1 jaar tijd...
[ afbeelding ]
Welnee, 2 wijntjes te veelquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:47 schreef LLgetikt het volgende:
ze heeft echt een enorm depressieve bui nu ofniet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |