abonnement Unibet Coolblue
pi_158118557
Die Jack van Houten is op wereld rijs .
Weet iemand hoe lang zoiets duurt ?

Hij betaald volgens mij nog steeds de hypotheek van het huis waar Thijs in woont :N
Hij weet volgens mij ook niet dat Lorena er van door is |:(
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_158118598
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk op een enkele uitzondering na is elke comeback wel tegengevallen.
Met Nick en Robert begonnen ze inderdaad leuk maar gelijk verpesten ze het weer.
Stefano Nick hetzelfde verhaal alleen Remco was toen geslaagd en Dian viel me ook niet tegen ondanks dat die veel verhaallijnen had met gastpersonages en ze het niet haalde bij Dian 2. Vraag me af hoe serieus we die app moeten nemen wat dat betreft met filmpjes over Job en Barbara. Het verbaast me dat ze nog weten wie Job is.
Zelfs de comeback van Simon in seizoen 13 vond ik, zeker nu ik het heb teruggezien, eigenlijk al matig.
De comeback van Remco was beter, maar dat paste ook in de verhaallijn met Jef. Toen hij in die achterlijke verhaallijn met Janine/Simon/Esther terechtkwam was dat ook wel weer klaar.

Het vervelende aan comebacks is meestal dat de schrijvers er geen enkele moeite voor doen om te investeren in het personage. Sterker nog: ze veranderen meestal compleet.
- Robert: is van een serieuze zakenman veranderd in een gekke ouwe 'jongere' die een bucketlist maakt
- Nick: werd een halve psychopaat die zijn eigen familie naar het leven stond
- Stefano: werd een imbeciel na het aanduwen van Lorena
- Isabella: wat was het nut van haar comeback eigenlijk?
- Linda: dacht vroeger altijd aan 'groot-groter-grootst', nu is een simpele Sapsalon al voldoende

En nog zoiets: waarom moet Job ineens terug - als hij terugkomt natuurlijk. Ik bedoel: die arme Sil zit al ruim een jaar langer in de petoet dan hem was opgelegd, en nu zijn beide ouders weer in Meerdijk rondlopen biedt dat genoeg mogelijkheden. Maar ja, deze schrijvers en logica :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 8 december 2015 @ 22:24:38 #203
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158118605
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:23 schreef MMXMMX het volgende:
Die Jack van Houten is op wereld rijs .
Weet iemand hoe lang zoiets duurt ?

Hij betaald volgens mij nog steeds de hypotheek van het huis waar Thijs in woont :N
Hij weet volgens mij ook niet dat Lorena er van door is |:(
Heel Meerdijk skypt met elkaar buitenbeeld.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 8 december 2015 @ 22:28:57 #204
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158118854
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zelfs de comeback van Simon in seizoen 13 vond ik, zeker nu ik het heb teruggezien, eigenlijk al matig.
De comeback van Remco was beter, maar dat paste ook in de verhaallijn met Jef. Toen hij in die achterlijke verhaallijn met Janine/Simon/Esther terechtkwam was dat ook wel weer klaar.

Het vervelende aan comebacks is meestal dat de schrijvers er geen enkele moeite voor doen om te investeren in het personage. Sterker nog: ze veranderen meestal compleet.
- Robert: is van een serieuze zakenman veranderd in een gekke ouwe 'jongere' die een bucketlist maakt
- Nick: werd een halve psychopaat die zijn eigen familie naar het leven stond
- Stefano: werd een imbeciel na het aanduwen van Lorena
- Isabella: wat was het nut van haar comeback eigenlijk?
- Linda: dacht vroeger altijd aan 'groot-groter-grootst', nu is een simpele Sapsalon al voldoende

En nog zoiets: waarom moet Job ineens terug - als hij terugkomt natuurlijk. Ik bedoel: die arme Sil zit al ruim een jaar langer in de petoet dan hem was opgelegd, en nu zijn beide ouders weer in Meerdijk rondlopen biedt dat genoeg mogelijkheden. Maar ja, deze schrijvers en logica :')
Ik had ook echt verwacht dat ze iets met Sil gingen doen toen hij werd besproken maar hij is net als Mevrouw Zwart en Rozemarijn een onzichtbaar personage geworden. Net als alle kinderen trouwens Bing Sjors Nina hebben allemaal kids maar alleen bij Sjoerd en Rikkie(negatief) voegt het iets toe aan de personages.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_158119002
Je zal de rol van Mevrouw Zwart maar spelen *O* Dan heb je het wel heel druk elke week :+

Sorry ff een vrolijke noot tussen door :z

Ja wat doe jij zo voor de kost :) Nou ik speel de rol van mevrouw Zwart in GTST _O-
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  woensdag 9 december 2015 @ 10:11:46 #206
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_158124354
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:23 schreef MMXMMX het volgende:
Die Jack van Houten is op wereld rijs .
Weet iemand hoe lang zoiets duurt ?
Normaal totdat hij uitgerezen is.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  woensdag 9 december 2015 @ 10:30:06 #207
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_158124594
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:23 schreef MMXMMX het volgende:
Die Jack van Houten is op wereld rijs .
Weet iemand hoe lang zoiets duurt ?
Haha zie bovenstaande antwoord.
Duidelijk taal haha :)

Eigenlijk is het huis nog van Jack. Sjors ging het tijdelijk verhuren aan Sacha. En inmiddels is het ook Thijs zijn huis geworden :')

Geen idee of de Kramertjes het hebben gekocht of dat ze het huren.
Denk inmiddels gekocht en dat ze dat off-screen hebben geregeld.

Zoals dat wel vaker voorkomt in de serie :')
  Spellchecker woensdag 9 december 2015 @ 12:20:19 #208
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158126364
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:11 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Normaal totdat hij uitgerezen is.
Yep.
  Spellchecker woensdag 9 december 2015 @ 12:20:32 #209
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158126370
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef MMXMMX het volgende:
Je zal de rol van Mevrouw Zwart maar spelen *O* Dan heb je het wel heel druk elke week :+

Sorry ff een vrolijke noot tussen door :z

Ja wat doe jij zo voor de kost :) Nou ik speel de rol van mevrouw Zwart in GTST _O-
:D
  Spellchecker woensdag 9 december 2015 @ 12:23:24 #210
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158126412
Alweer dat achterlijke gedoe met overal brandende kaarsen; Sacha die even de lakens laat wapperen en gaat vouwen ..... :N
pi_158126431
Weet Thijs dat het het huis is van Jack? Vast niet...
En toen Rosa er in nog speelde was het tenminste geloofwaardig, nu is het mevrouw Zwart die we nog nooit gezien hebben in het huis van Ludo, zelfs niet één keer!!
Ik moet altijd lachen om het ziekenhuis van Meerdijk, allemaal liggen ze in de zelfde kamer, Ludo die zijn injecties geval krijgt... Rikkie die er nog ligt vanwege wat er gebeurd is.. kunnen de schrijvers nou niet 2 of 3 kamers maken? Zodat het nog ergens geloofwaardig wordt.. Anton die opdezelfde afdeling rondloopt terwijl hij daar niks heeft te zoek want hij werkt op de gipskamer.... o ja dat is ook zo, dat is daar ook!!

Maar het eerste wat mij gisteren op viel was dat Thijs in zijn (eigen) huis sliep op de bank in plaats van zijn eigen bed... en aangezien hij nog al luidkeels schreeuwde na een nachtmerrie, zou je denken dat Sacha dat ook wel zou horen toch..

Iets heel anders... waar woont Janine eigenlijk?
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_158126469
In de rozenboom. En Anton? Nog steeds op straat?
't Echte en 't ware!
  Spellchecker woensdag 9 december 2015 @ 12:27:16 #213
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158126477
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:24 schreef Miss_paraplu het volgende:
Weet Thijs dat het het huis is van Jack? Vast niet...
En toen Rosa er in nog speelde was het tenminste geloofwaardig, nu is het mevrouw Zwart die we nog nooit gezien hebben in het huis van Ludo, zelfs niet één keer!!
Ik moet altijd lachen om het ziekenhuis van Meerdijk, allemaal liggen ze in de zelfde kamer, Ludo die zijn injecties geval krijgt... Rikkie die er nog ligt vanwege wat er gebeurd is.. kunnen de schrijvers nou niet 2 of 3 kamers maken? Zodat het nog ergens geloofwaardig wordt.. Anton die opdezelfde afdeling rondloopt terwijl hij daar niks heeft te zoek want hij werkt op de gipskamer.... o ja dat is ook zo, dat is daar ook!!

Maar het eerste wat mij gisteren op viel was dat Thijs in zijn (eigen) huis sliep op de bank in plaats van zijn eigen bed... en aangezien hij nog al luidkeels schreeuwde na een nachtmerrie, zou je denken dat Sacha dat ook wel zou horen toch..

Iets heel anders... waar woont Janine eigenlijk?
Ja zo gek dat Thijs op de bank lag ....

En Janine woont in de Rozenboom geloof ik ....
  Spellchecker woensdag 9 december 2015 @ 12:28:14 #214
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158126486
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:26 schreef Japepk het volgende:
In de rozenboom. En Anton? Nog steeds op straat?
Anton woont in Toko.
pi_158126675
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:27 schreef maily het volgende:

[..]

Ja zo gek dat Thijs op de bank lag ....

En Janine woont in de Rozenboom geloof ik ....
Kan dat hij niet kon slapen in bed en maar even op de bank is gaan liggen. Doet mijn man ook weleens
Niks geks aan.
Over dat soort dingen val ik niet. Het is een soap en nee, ze gaan echt niet verschillende ziekenhuiskamers bouwen. Dat is simpelweg de moeite niet.
Het hoeft niet zo precies te zijn als in een film ofzo. Snelle opnames, minimale middelen.
Ik stoor mij er wel aan dat veel succesvolle vrouwen alijd maar in zo'n hotel wonen. Janine kan best in een huis wonen, haar scenes spelen toch alleen maar ergens anders af dus daar hoef je geen decor voor te bouwen.
pi_158126791
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:24 schreef Miss_paraplu het volgende:
Weet Thijs dat het het huis is van Jack? Vast niet...
En toen Rosa er in nog speelde was het tenminste geloofwaardig, nu is het mevrouw Zwart die we nog nooit gezien hebben in het huis van Ludo, zelfs niet één keer!!
Ik moet altijd lachen om het ziekenhuis van Meerdijk, allemaal liggen ze in de zelfde kamer, Ludo die zijn injecties geval krijgt... Rikkie die er nog ligt vanwege wat er gebeurd is.. kunnen de schrijvers nou niet 2 of 3 kamers maken? Zodat het nog ergens geloofwaardig wordt.. Anton die opdezelfde afdeling rondloopt terwijl hij daar niks heeft te zoek want hij werkt op de gipskamer.... o ja dat is ook zo, dat is daar ook!!

Maar het eerste wat mij gisteren op viel was dat Thijs in zijn (eigen) huis sliep op de bank in plaats van zijn eigen bed... en aangezien hij nog al luidkeels schreeuwde na een nachtmerrie, zou je denken dat Sacha dat ook wel zou horen toch..

Iets heel anders... waar woont Janine eigenlijk?
De schrijvers maken geen kamers hè, dat doen de decorontwerper/decorbouwers ;)
Nee, maar zo werkt dat niet. De set van het ziekenhuis is een wisselset, m.a.w. wordt alleen opgebouwd als het echt nodig is. Heeft ook te maken met ruimte in de studio. Zo is het kantoor van Thijs in Boks ook hetzelfde decortje als het kantoortje van Bing, het atelier van Maxime of de kleedkamer. Heeft alles te maken met ruimte. Wanneer de slaapkamer van Rikki te zien is zetten ze alleen een extra wandje neer in de huiskamer van decor Huize de Jong. De werkkamer van Ludo is gewoon de gang van zijn huis, het zaaltje in De Rozenboom (bijv. laatst te zien met die presentatie van A&A) is gewoon het restaurant.

Als je er al eens op gaat letten hoe vaak een decor eigenlijk wordt gebruikt... Zo was de slaapkamer van Anton en Bianca ook al te zien als verschillende hotelkamers en slaapkamer van zowel Milan als Morris. Dat heeft alles te maken met efficiëntie voor de crew, en ook om budgettaire redenen. Een ander bed neerzetten en een nieuw behangetje op de wandjes plakken is goedkoper dan een heel nieuw decor laten ontwerpen en bouwen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_158127112
Job kan wel, hij zou iets met Sacha, Sam of zelfs Sjors kunnen beginnen, ik verwacht niet dat Tim ooit nog terugkomt.
  Redactie Sport woensdag 9 december 2015 @ 13:10:56 #218
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_158127156
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:26 schreef Japepk het volgende:
In de rozenboom. En Anton? Nog steeds op straat?
Anton woont in Toko bij Sjoerd, Aysen, Bing, Nina en Nola?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_158127245
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:48 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De schrijvers maken geen kamers hè, dat doen de decorontwerper/decorbouwers ;)
Nee, maar zo werkt dat niet. De set van het ziekenhuis is een wisselset, m.a.w. wordt alleen opgebouwd als het echt nodig is. Heeft ook te maken met ruimte in de studio. Zo is het kantoor van Thijs in Boks ook hetzelfde decortje als het kantoortje van Bing, het atelier van Maxime of de kleedkamer. Heeft alles te maken met ruimte. Wanneer de slaapkamer van Rikki te zien is zetten ze alleen een extra wandje neer in de huiskamer van decor Huize de Jong. De werkkamer van Ludo is gewoon de gang van zijn huis, het zaaltje in De Rozenboom (bijv. laatst te zien met die presentatie van A&A) is gewoon het restaurant.

Als je er al eens op gaat letten hoe vaak een decor eigenlijk wordt gebruikt... Zo was de slaapkamer van Anton en Bianca ook al te zien als verschillende hotelkamers en slaapkamer van zowel Milan als Morris. Dat heeft alles te maken met efficiëntie voor de crew, en ook om budgettaire redenen. Een ander bed neerzetten en een nieuw behangetje op de wandjes plakken is goedkoper dan een heel nieuw decor laten ontwerpen en bouwen.
Thanks voor de uitgebreide uitleg :) zit wel wat in en ik ga er eens op letten inderdaad
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_158127263
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:10 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Anton woont in Toko bij Sjoerd, Aysen, Bing, Nina en Nola?
Mooi ook dat Nola gewoon in een studentenhuis woont... leuk :')
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_158131310
Ik kan me echt doodergeren aan die noodoplossingen. Waarom niet 3 vaste koppels, inclusief huis en gezin waar alles dan zo'n beetje bij inwoont? Waarom geen fatsoenlijk appartementencomplexje maken in plaats van studentenhuis toko? Of woonruimte bij Boks ofzo. Die huizen hoeven we niet (allemaal) te zien en het maakt het allemaal net even wat degelijker.
't Echte en 't ware!
pi_158132685
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:26 schreef Japepk het volgende:
In de rozenboom. En Anton? Nog steeds op straat?
Anton woont in TOKO het huis van Maxime hahahahahahha

EDIT:
Hmm al lezend zie ik dat er al drie voor mij dit antwoord hebben geplaatst :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  woensdag 9 december 2015 @ 20:43:19 #223
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_158136988
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat we gaan A en A weer opstarten ooh toch niet is een dikke fuck u van de schrijvers naar de meesten hier.
Quoted for truth
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_158137036
Is er iets bekend over Rover's vader en waarom Linda is gescheiden?

Daar moet een link te leggen zijn met Rover's haat tegen Anton.
pi_158138338
Goede Tijden, Slechte Tijden

Afl. 5261

Ma 14 dec 2015
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is die Rover een klootzak :r
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')