Je voorbeeld over hoe mensen snel iets geloven was oke maar het antwoord op scrummie was dat niet,quote:Op donderdag 3 december 2015 14:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Na 9/11 hebben we toch non stop de war of terror tegen moslims in verschillende landen ?
Sinds 1096 dacht ik!quote:Op donderdag 3 december 2015 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze oorlog was eerder dan 9/11 ...
Het ging om de eerste Golfoorlog. Toen studeerde ik nog ... Om bij de msm te kunnen gaan werkenquote:
daarom ook de verwijzingslnk naar wiki, kun je je parate kennis vergrotenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:42 schreef Scrummie het volgende:
Eerste golfoorlog was ik nog te jong, weet daar echt niets van. Verhaal van die baby's heb ik ook niet eerder gehoord, maar dat ligt aan mij.
Nog erger , arme mensenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze oorlog was eerder dan 9/11 ...
Ik dacht aan de eerste kruistochtquote:Op donderdag 3 december 2015 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ging om de eerste Golfoorlog. Toen studeerde ik nog ... Om bij de msm te kunnen gaan werken.
ik dacht bij jou aan een typefoutquote:Op donderdag 3 december 2015 14:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik dacht aan de eerste kruistocht
nou eigenlijk viel dat wel mee,bij de koewijt oorlog werd het iraakse leger aangevallen en terug gedreven, bij de 2de oorlog werden steden aangevallen waar veel meer doden bij vielen als de koewijt-oorlogquote:Op donderdag 3 december 2015 14:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Nog erger , arme mensenwat een monsters
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik dacht bij jou aan een typefout
Damn wat gaat de tijd hard maar idd dat was 10 jaar eerder , ik weet nog dat ik op het journaal de Hutu's en de toeties (ofzoiets ) elkaar aan het afslachten waren en dat het van de ene op de andere dag alleen nog maar over de oorlog ging .quote:Op donderdag 3 december 2015 14:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je voorbeeld over hoe mensen snel iets geloven was oke maar het antwoord op scrummie was dat niet,
Het was 10 jaar eerder dan de war on terror onzin.
geeft verder niet maar de bevrijding van koewijt is iets anders en met andere redenen dan de inval in irak om sadam te verwijderen, wms en terror.
Ik wil wel eens cijfers zien.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:18 schreef Lichtkogel het volgende:
Bij de San Bernardino schietpartij in de VS werd gisteren een interview opgenomen met een agent welke het Freemason-symbool op zijn pet had staan:
Tevens was er, net als in Parijs, een politie-oefening gaande ten tijde van de aanslagen.
Dit zijn typische 'hallmarks' voor False flag aanvallen; bij iedere false flag is er gek genoeg altijd tegelijkertijd een oefening bezig.
Je moet het andersom zien, daar er veel meer oefeningen zijn dan dit soort drama's.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil wel eens cijfers zien.
Hoeveel oefeningen zijn er bijvoorbeeld waar geen drama aan gelinkt is.
Het lijkt me trouwens niet heel bijzonder dat een SWATteam traint.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je moet het andersom zien, daar er veel meer oefeningen zijn dan dit soort drama's.
Bij nagenoeg iedere False flag is tegelijkertijd een oefening gaande. Waarom dat is weet ik niet, maar het is wel een feit.
Ik zou het andersom interessanter vinden. Hoeveel drama's van dit soort ( aanslag in de westerse wereld ) met een gelijktijdige (vergelijkbare) oefening in de buurt. maar dat blijkt een statistische no-no te zijn voor wiskundige reden die ik nog steeds niet helemaal begrijp (maar het zal welquote:Op donderdag 3 december 2015 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil wel eens cijfers zien.
Hoeveel oefeningen zijn er bijvoorbeeld waar geen drama aan gelinkt is.
Natuurlijk is dat niet bijzonder, maar het is WEL bijzonder dat dit soort teams altijd precies in training zijn op de plaatsen waar dit soort drama's plaatsvinden.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me trouwens niet heel bijzonder dat een SWATteam traint.
Bij een oefening controleer je de omgeving en alle deelnemers en het script van A tot Z .quote:Op donderdag 3 december 2015 16:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je moet het andersom zien, daar er veel meer oefeningen zijn dan dit soort drama's.
Bij nagenoeg iedere False flag is tegelijkertijd een oefening gaande. Waarom dat is weet ik niet, maar het is wel een feit.
Yep!quote:Op donderdag 3 december 2015 17:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Bij een oefening controleer je de omgeving en alle deelnemers en het script van A tot Z .
de vraag is.of ze 1x per 7 maandwn trainen of elke 2 dagen.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet bijzonder, maar het is WEL bijzonder dat dit soort teams altijd precies in training zijn op de plaatsen waar dit soort drama's plaatsvinden.
Het punt is dat ze altijd vlakbij de locatie aanwezig zijn wanneer er zoiets gebeurt.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:46 schreef kalinhos het volgende:
[..]
de vraag is.of ze 1x per 7 maandwn trainen of elke 2 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |