abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 december 2015 @ 19:51:45 #176
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157971313
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan vind ik dit toch een zwaardere vorm van Fear Mongering

http://www.infowars.com/h(...)stating-nuclear-war/
AJ doet er ook aan mee idd en het legt um geen windeieren.

Alex Jones is just like an insecticide – 98% of it’s a harmless gas, but it’s the 2% percent left that will kill you. What that means is that Jones will make total sense for a while, but when it counts, he will betray the American people. >:)

goede omschrijving van die gast.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157971425
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

AJ doet er ook aan mee idd en het legt um geen windeieren.

Alex Jones is just like an insecticide – 98% of it’s a harmless gas, but it’s the 2% percent left that will kill you. What that means is that Jones will make total sense for a while, but when it counts, he will betray the American people. >:)

goede omschrijving van die gast.
Dat was slechts 1 voorbeeld.
Dit is ook fear mongering.

http://www.naturalnews.co(...)ancer_radiation.html

Zie je wat ik daarmee probeer aan te geven?
  woensdag 2 december 2015 @ 20:10:40 #178
189978 controlaltdelete
pi_157971875
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:55 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat was slechts 1 voorbeeld.
Dit is ook fear mongering.

http://www.naturalnews.co(...)ancer_radiation.html

Zie je wat ik daarmee probeer aan te geven?
Ik zie de fear mongering niet in het artikel. Waar zaaien ze angst? Er wordt hooguit gewaarschuwd voor alarmerende stijging kanker als gevolg van radioactiviteit door de ramp met die kernreactor. Hooguit beangstigend voor de mensen die er in de buurt wonen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157971903
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik zie de fear mongering niet in het artikel. Waar zaaien ze angst? Er wordt hooguit gewaarschuwd voor alarmerende stijging kanker als gevolg van radioactiviteit door de ramp met die kernreactor. Hooguit beangstigend voor de mensen die er in de buurt wonen.
"One million cases of cancer just the tip of the iceberg "

Daarna het tussenkopje JUST THE BEGINNING.

Het is dus maar net wat je erin wil zien. Daarom is dat artikel over die geradicaliseerde snotneus ook geen fear mongering tenzij je zelf kiest er bang voor te zijn.
  woensdag 2 december 2015 @ 20:30:40 #180
189978 controlaltdelete
pi_157972444
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

"One million cases of cancer just the tip of the iceberg "

Daarna het tussenkopje JUST THE BEGINNING.

Het is dus maar net wat je erin wil zien. Daarom is dat artikel over die geradicaliseerde snotneus ook geen fear mongering tenzij je zelf kiest er bang voor te zijn.
Dat doet roken ook en is van een zelfde principe fear mongering als dat artikel van jou. Roken veroorzaakt ook miljoenen slachtoffers ... ....als je rookt. De Televaag en co zijn de meesters in fear mongering door alleen al dit bericht in de middag op de voorpagina te plaatsen. De honderden reacties op dit bericht toont het ook aan. Maar dat zijn vast allemaal mensen die een bedroevend iq hebben en ook geen opvoeding hebben gehad zoals iemand eerder opmerkte. Parijs is één en al fear mongering. En dan vlak erna die Klimaattop? Nog een leugen: climate change. De delicaten lachen zich suf achter de schermen.
pi_157972531
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat doet roken ook en is van een zelfde principe fear mongering als dat artikel van jou. Roken veroorzaakt ook miljoenen slachtoffers ... ....als je rookt.
Huh? Ik laat je een random artikel van die site zien. Wat heeft dat met de activiteit roken te maken?
quote:
De Televaag en co zijn de meesters in fear mongering door alleen al dit bericht in de middag op de voorpagina te plaatsen
Ik vind juist al die alternatieve sites behoorlijk schreeuwen over gruwel en dood en verderf en het naderende onheil.
quote:
De honderden reacties op dit bericht toont het ook aan. Maar dat zijn vast allemaal mensen die een bedroevend iq hebben en ook geen opvoeding hebben gehad zoals iemand eerder opmerkte. Parijs is één en al fear mongering. En dan vlak erna die Klimaattop? Nog een leugen: climate change.
Ik vind het zwak om iemands opleidingsniveau als argument te gebruiken in een discussie. Daar ga ik me dus niet toe verlagen. Bovendien is climate change weer een ander verhaal; ik geloof ook niet zo in die extreme verhalen. Maar dat is weer een ander topic (waard) :P

quote:
De delicaten lachen zich suf achter de schermen.
Wie zijn dat?
  woensdag 2 december 2015 @ 20:52:40 #182
189978 controlaltdelete
pi_157973059
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Huh? Ik laat je een random artikel van die site zien. Wat heeft dat met de activiteit roken te maken?

[..]

Ik vind juist al die alternatieve sites behoorlijk schreeuwen over gruwel en dood en verderf en het naderende onheil.

[..]

Ik vind het zwak om iemands opleidingsniveau als argument te gebruiken in een discussie. Daar ga ik me dus niet toe verlagen. Bovendien is climate change weer een ander verhaal; ik geloof ook niet zo in die extreme verhalen. Maar dat is weer een ander topic (waard) :P

[..]

Wie zijn dat?
Geen idee wie daar allemaal aan tafel zitten, UN, WWF zag ik. Heb net eens door het programma geneusd en eerlijk gezegd :z

Alle alternatieve sites zijn schreeuwerig? Ken je ze allemaal want de alternatieve media is een groot en breed begrip, in tegenstelling tot de msm die met een paar kranten en zenders meteen een miljoenen publiek bereikt.
pi_157973754
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De Televaag en co zijn de meesters in fear mongering door alleen al dit bericht in de middag op de voorpagina te plaatsen.
Dat was dan heel even, want ik kan het werkelijk waar niet meer vinden op de voorpagina.

quote:
De honderden reacties op dit bericht toont het ook aan.
Wat toont het aan dan?

quote:
Maar dat zijn vast allemaal mensen die een bedroevend iq hebben en ook geen opvoeding hebben gehad zoals iemand eerder opmerkte.
Er is niet gezegd dat het állemaal mensen met een bedroevend IQ zijn of geen opvoeding hebben gehad.

quote:
Parijs is één en al fear mongering. En dan vlak erna die Klimaattop? Nog een leugen: climate change. De delicaten lachen zich suf achter de schermen.
Wat is er fear mongering aan Parijs, is het niet gebeurt? Moeten we onze ogen dicht doen voor terreur en het maar laten gaan? Wat wil je er mee zeggen?

Kom eens met wat anders dan je standaard riedeltje. Is het niet 'OEH GENDERNEUTRAL AAH ENG' is het wel dit soort onzin.

Knap van je overigens om mijn andere post te negeren waarin je wat vragen worden gesteld. Vooral overal om heen blijven draaien, maakt je een stuk geloofwaardiger :)
pi_157973940
De iq- en opvoedingopmerking sloeg dan ook op het aanvallen van moslimvrouwen en het bekladden van moskeeén.
Beetje jammer dat het weer helemaal uit zijn verband wordt gerukt om te worden gebruikt in oneigenlijke argumentatie.
pi_157974000
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:19 schreef mootie het volgende:
De iq- en opvoedingopmerking sloeg dan ook op het aanvallen van moslimvrouwen en het bekladden van moskeeén.
Beetje jammer dat het weer helemaal uit zijn verband wordt gerukt om te worden gebruikt in oneigenlijke argumentatie.
Dus eigenlijk zeg je nu dat alle reageerders bij het Telegraaf artikel moslimvrouwen aanvallen en moskeeën bekladden? Toch? Ja?

;)
  woensdag 2 december 2015 @ 21:32:17 #186
189978 controlaltdelete
pi_157974293
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:19 schreef mootie het volgende:
Die sfeer heerst ook onder de algemene reacties, ik heb net nog even Geen Stijl gecheckt, word je niet vrolijk van hoe men opgehitst raakt door zulke berichten. Een kleine groep gaat idd met varkenskoppen smijten maar de toon is iig gezet en dit soort media doet daar volop aan mee.
  donderdag 3 december 2015 @ 12:39:48 #187
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157984941
En vandaag in de krant... Verruiming IS-missie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157985309
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:39 schreef Lambiekje het volgende:
En vandaag in de krant... Verruiming IS-missie
Dat klopt niet want msm. De missie wordt dus niet verruimd. Enige vraag blijft: waarom zetten ze het wel in de krant?
pi_157985455
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die sfeer heerst ook onder de algemene reacties, ik heb net nog even Geen Stijl gecheckt, word je niet vrolijk van hoe men opgehitst raakt door zulke berichten. Een kleine groep gaat idd met varkenskoppen smijten maar de toon is iig gezet en dit soort media doet daar volop aan mee.
Geenstijl staat nogal bekend om hun rechtse reaguurders, dus ik zou daar niet echt je beeld door laten vormen. Eigenlijk idem aan reacties op de Telegraaf.

Maar nogmaals de vraag; wat wil jij? Dat berichten niet meer geplaatst worden? Censuur?
pi_157986443
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Geenstijl staat nogal bekend om hun rechtse reaguurders, dus ik zou daar niet echt je beeld door laten vormen. Eigenlijk idem aan reacties op de Telegraaf.

Maar nogmaals de vraag; wat wil jij? Dat berichten niet meer geplaatst worden? Censuur?
Alleen nog maar vrolijk nieuws O+
  donderdag 3 december 2015 @ 14:01:15 #191
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157986449
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Ligt dat niet meer aan het bedroevende iq en de falende opvoeding van dergelijke types?
Als ik 10 jaar lang moslimhaat verspreid op de msm en politieke leiders doen daar aan mee is het niet gek als mensen dat als realiteit gaan zien . De mensen met een hoog IQ zijn degenen die propaganda bedenken en dat is toch echt voor hele volkstammen en de meeste mensen trappen daar in . Kijk maar hoeveel mensen de leugen geloofden geloofden van de baby's die uit hun couveuse werden gegooid op de koude vloer om te sterven om een reden te hebben Iraq binnen te vallen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157986493
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Kijk maar hoeveel mensen de leugen geloofden geloofden van de baby's die uit hun couveuse werden gegooid op de koude vloer om te sterven om een reden te hebben Iraq binnen te vallen .
Wat? Bedoel je de inval in Irak in 2003 (of 2004, weet het niet meer)?
  donderdag 3 december 2015 @ 14:09:17 #193
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157986591
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Golfoorlog_van_1990-1991
There is only one religion
  donderdag 3 december 2015 @ 14:11:11 #194
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157986630
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die massavernietingswapens , war of terror vol met leugens en onmenselijk veel onschuldige burgerslachtoffers . Die ja .
  donderdag 3 december 2015 @ 14:11:55 #195
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157986645
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Die massavernietingswapens , war of terror vol met leugens en onmenselijk veel onschuldige burgerslachtoffers . Die ja .
nope , olie

Een belangrijk argument in het winnen van de Amerikaanse publieke en politieke opinie voor militair ingrijpen was een getuigenis die een vrouw deed voor een groep Amerikaanse congresleden. Zij vertelde verpleegster te zijn geweest in het stadsziekenhuis van Koeweit en beschreef huilend hoe Iraakse soldaten baby's uit couveuses trokken en hen lieten sterven op de koude vloer.
De getuigenis werd door tientallen miljoenen Amerikanen bekeken en president George Bush refereerde in de weken daarop ten minste tien maal aan dit verhaal. Uiteindelijk zeiden ten minste zes congresleden dat dit verhaal voor hen genoeg was om voor Amerikaans militair ingrijpen te stemmen en de stemverhouding in de senaat bleek uiteindelijk 52-47 voor ingrijpen.
Een jaar daarna bleek dit verhaal volledig uit de duim gezogen te zijn. De vrouw in kwestie bleek lid te zijn van de koninklijke familie van Koeweit en was de dochter van de Koeweitse ambassadeur in de Verenigde Staten. Tijdens en na de inval woonde ze niet in Koeweit.

de 11de provincie
pi_157986709
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bedoelt die oorlog waar ik samen met nog 299.999 anderen tegen heb gedemonstreerd? Die oorlog waar alles behalve draagvlak voor was onder de bevolking?

Daar was helemaal geen sprake van MSM die de bevolking heeft beïnvloed, in tegendeel juist.
  donderdag 3 december 2015 @ 14:17:11 #197
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157986766
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:11 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

nope , olie

Een belangrijk argument in het winnen van de Amerikaanse publieke en politieke opinie voor militair ingrijpen was een getuigenis die een vrouw deed voor een groep Amerikaanse congresleden. Zij vertelde verpleegster te zijn geweest in het stadsziekenhuis van Koeweit en beschreef huilend hoe Iraakse soldaten baby's uit couveuses trokken en hen lieten sterven op de koude vloer.
De getuigenis werd door tientallen miljoenen Amerikanen bekeken en president George Bush refereerde in de weken daarop ten minste tien maal aan dit verhaal. Uiteindelijk zeiden ten minste zes congresleden dat dit verhaal voor hen genoeg was om voor Amerikaans militair ingrijpen te stemmen en de stemverhouding in de senaat bleek uiteindelijk 52-47 voor ingrijpen.
Een jaar daarna bleek dit verhaal volledig uit de duim gezogen te zijn. De vrouw in kwestie bleek lid te zijn van de koninklijke familie van Koeweit en was de dochter van de Koeweitse ambassadeur in de Verenigde Staten. Tijdens en na de inval woonde ze niet in Koeweit.

de 11de provincie
Dus dat want het volk is makkelijk te manipuleren als het gaat om onschuldige kinderen en baby's .
  donderdag 3 december 2015 @ 14:18:09 #198
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157986785
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus dat want het volk is makkelijk te manipuleren als het gaat om onschuldige kinderen en baby's .
Maar die oorlog had niets met war on terror te maken en/of massavernietigingswapens
  donderdag 3 december 2015 @ 14:35:37 #199
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157987127
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:18 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Maar die oorlog had niets met war on terror te maken en/of massavernietigingswapens
Na 9/11 hebben we toch non stop de war of terror tegen moslims in verschillende landen ?
  donderdag 3 december 2015 @ 14:39:58 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157987221
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:35 schreef Summers het volgende:

Na 9/11 hebben we toch non stop de war of terror tegen moslims in verschillende landen ?
Deze oorlog was eerder dan 9/11 ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')