abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 16:19:53 #276
249559 crew  Lavenderr
pi_158107837
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:16 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dacht jij dat? Een psychopaat zoals de leadzanger van EoDM die zichzelf 'the devil' noemt heeft geen empathisch vermogen, dus die is daar niet kapot van.
Eigenlijk wil ik je negeren maar als je met zulke groteske uitingen komt is dat onmogelijk.
:r
pi_158107838
quote:

[..]

Dacht jij dat? Een psychopaat zoals de leadzanger van EoDM die zichzelf 'the devil' noemt heeft geen empathisch vermogen, dus die is daar niet kapot van.
Deze ga ik even quoten opdat die niet vergeten wordt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158107930
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:19 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Deze ga ik even quoten opdat die niet vergeten wordt.
O, jij mag me heus wel quoten hoor. Kijk je uit dat je je niet verslikt in je krokodillentranen?

Ik heb namelijk backup om mijn claim te onderbouwen:

-
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:28:30 #279
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158108041
quote:

[..]

Sorry maar _O-. 'Satanist' is voor jou een beetje een rode lap zeg maar. Er zijn er miljoenen soorten van. Van de 'reguliere' tot de 'populistische tot (misschien wel) de elite. Een satanist is niet per definitie een baby etende ritualistische sociopaat. Net zoals een katholieke priester niet per definitie een kinder verkrachter is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_158108170
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Sorry maar _O-. 'Satanist' is voor jou een beetje een rode lap zeg maar. Er zijn er miljoenen soorten van. Van de 'reguliere' tot de 'populistische tot (misschien wel) de elite. Een satanist is niet per definitie een baby etende ritualistische sociopaat. Net zoals een katholieke priester niet per definitie een kinder verkrachter is.
Een psychopaat hoef dus ook niet direct een moordenaar of verkrachter te zijn.

Sterker nog, 80% van de psychopaten leven over het algemeen een 'normaal' leven, echter hebben geen empathisch vermogen. De leadzanger overigens, zichzelf 'the devil' noemende, van EoDM is er duidelijk 1, gezien zijn absolute schijt aan de normen en waarden van de samenleving.
-
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:35:46 #281
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158108203
quote:

[..]

Fake emotie met opnieuw no tears zoals altijd bij dit soort events, ook bij Jesse 'the devil' Hughes.
Maar dat mag niet gezegd worden zoals over zoveel dingen je mond moet houden, shame on you want nergens hoaxes of valse vlaggen of dit nou om 9.11 gaat, BP etc etc.

altijd van die too good to be true stories. Maar ze zijn nu wel een wereldband geworden, hun nieuwe cd zal wel een sell out worden net zo voor Kerst. Vies stuk vreten is die gast.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:36:47 #282
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158108219
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:34 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Sterker nog, 80% van de psychopaten leven over het algemeen een 'normaal' leven, echter hebben geen empathisch vermogen. De leadzanger overigens, zichzelf 'the devil' noemende, van EoDM is er duidelijk 1, gezien zijn absolute schijt aan de normen en waarden van de samenleving.
Ik heb ook schijt aan normen en waarden maar dat staat los van mijn empathisch vermogen die dan weer dik in orde is (denk ik dan :@ ) . Op basis van iemand zijn 'stage presence' kan je echt weinig tot niets zeggen over iemand zijn interne werking qua emoties.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_158108249
hey Cad, ga je nog reageren op mijn vraag? Weet je nog, je claimde dat de band op de hoogtewas van de aanslag. Ga je dat nog aantonen?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158108285
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:34 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dus eigenlijk beschrijf je iemand die dingen zegt als

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Fake emotie met opnieuw no tears zoals altijd bij dit soort events, ook bij Jesse 'the devil' Hughes.
Maar dat mag niet gezegd worden zoals over zoveel dingen je mond moet houden, shame on you want nergens hoaxes of valse vlaggen of dit nou om 9.11 gaat, BP etc etc.

altijd van die too good to be true stories. Maar ze zijn nu wel een wereldband geworden, hun nieuwe cd zal wel een sell out worden net zo voor Kerst. Vies stuk vreten is die gast.
pi_158108289
Kunnen die amateur psychologen misschien even ergens anders heen?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 16:40:17 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_158108295
quote:

[..]

Je zou je kapot moeten schamen.
pi_158108311
quote:

[..]

Maar dat mag niet gezegd worden zoals over zoveel dingen je mond moet je houden, shame on you want nergens hoaxes of valse vlaggen of dit nou om 9.11 gaat, BP etc etc.
Maar waaruit blijkt de false flag nou? Alleen uit het feit dat de EoDM nu in de spotlights staan? Lijkt me een logisch gevolg van de gebeurtenissen namelijk.

Als je nou begon over de (alweer) gevonden paspoorten, het amateurisme van de 'terroristen' buiten het theater, het feit dat de daders al lang in de spotlights stonden, het feit dat we worden gemisdirect naar één voortvluchtige dader in plaats van in te zoomen op de echte daders, het feit dat de vermoedelijke daders best verwesterd waren voor een stel geradicaliseerde moslims of de overeenkomsten met Charlie Hebdo, dan zou ik je nog kunnen volgen.

Maar ik zie nog steeds niet dit 'complot'.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:42:21 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158108332
En deze man is dus weer een vies stuk vreten, CAD?
Dat zeg je vanuit innerlijke rust en liefde?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:42:40 #289
189978 controlaltdelete
pi_158108340
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:38 schreef kalinhos het volgende:
hey Cad, ga je nog reageren op mijn vraag? Weet je nog, je claimde dat de band op de hoogtewas van de aanslag. Ga je dat nog aantonen?
Hoe wil je dat ik dit aantoon? Dat Mr The Devil het toegeeft in een interview? Kun je op je buik schrijven. Verder heeft te maken met goed observeren van gedrag, nagaan wat er nou werkelijk gezegd wordt en de consistentie in het verhaal wat ze vertellen. Dat er evengoed nog mensen zijn die het niet willen zien, daar kan ik weinig aan veranderen. Zou zeggen zet nog een plaatje op van ze *O*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158108342
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:41 schreef Stranger het volgende:

[..]

Maar waaruit blijkt de false flag nou? Alleen uit het feit dat de EoDM nu in de spotlights staan? Lijkt me een logisch gevolg van de gebeurtenissen namelijk.

Als je nou begon over de (alweer) gevonden paspoorten, het amateurisme van de 'terroristen' buiten het theater, het feit dat de daders al lang in de spotlights stonden, het feit dat we worden gemisdirect naar één voortvluchtige dader in plaats van in te zoomen op de echte daders, het feit dat de vermoedelijke daders best verwesterd waren voor een stel geradicaliseerde moslims of de overeenkomsten met Charlie Hebdo, dan zou ik je nog kunnen volgen.

Maar ik zie nog steeds niet dit 'complot'.
Je moet je verwachtingspatroon naar beneden bijstellen.
pi_158108389
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoe wil je dat ik dit aantoon? Dat Mr The Devil het toegeeft in een interview? Kun je op je buik schrijven. Verder heeft te maken met goed observeren van gedrag, nagaan wat er nou werkelijk gezegd wordt en de consistentie in het verhaal wat ze vertellen. Dat er evengoed nog mensen zijn die het niet willen zien, daar kan ik weinig aan veranderen. Zou zeggen zet nog een plaatje op van ze *O*
Kortom je trolt. Je doet een best boude bewering en kan die niet onderbouwen, andres dan : ja ik heb hun gedrag goed geobserveerd (je bent met ze opgetrokken, dus?) en de consistentie klopt niet.

Wat er niet klopt aan hun gedrag of consistentie, dat zeg je niet.

Overigens vind ik het takke-herrie wat die gasten maken, ben meer een hiphop-liefhebber.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:44:56 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158108395
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:42 schreef kalinhos het volgende:

Je moet je verwachtingspatroon naar beneden bijstellen.
Tot het niveau Negativiteit -3.000. Alles met de zwartgalligste argusogen bekijken en vooral negatief invullen. Want de hele wereld is slecht.
Wat een naargeestig wereldbeeld.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:45:14 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158108405
Ik heb tijdje geleden dus allerlei satanistische metal feestjes bijgewoond.

en 30 januari weer *O*

https://www.atak.nl/agenda/ondergrond
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158108447
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:45 schreef theguyver het volgende:
Ik heb tijdje geleden dus allerlij satanistische metal feestjes bijgewoond.

en 30 januari weer *O*

https://www.atak.nl/agenda/ondergrond
Tja,en volgens die denkwijze is mijn vriendin een satanist...zangeres in zo'n duivelse band..denk dat ik maar van d'r weg ga.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2015 16:47:51 ]
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:47:00 #295
189978 controlaltdelete
pi_158108455
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:42 schreef Copycat het volgende:
En deze man is dus weer een vies stuk vreten, CAD?
Dat zeg je vanuit innerlijke rust en liefde?
Wat dat laatste betreft is een gevalletje van jou, de klok en de klepel, en ja deze man is een vies stuk vreten samen met Gene Rosen en nog wat meer van die gasten, zelfde laken een pak, sell outs en leugenaars.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:48:01 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158108484
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat dat laatste betreft is een gevalletje van jou, de klok en de klepel, en ja deze man is een vies stuk vreten samen met Gene Rosen en nog wat meer van die gasten, zelfde laken een pak, sell outs en leugenaars.
Branden moeten ze! In innerlijke rust en alle liefde.
pi_158108492
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb ook schijt aan normen en waarden maar dat staat los van mijn empathisch vermogen die dan weer dik in orde is (denk ik dan :@ ) . Op basis van iemand zijn 'stage presence' kan je echt weinig tot niets zeggen over iemand zijn interne werking qua emoties.
Iemand die zichzelf als bijnaam geeft 'the devil', als leadzanger zijnde van een band genaamd EAGLES of Death Metal, en zich zo gedraagt als in de video van Vice... dan is het wel duidelijk toch? :D
-
pi_158108545
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:48 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Iemand die zichzelf als bijnaam geeft 'the devil', als leadzanger zijnde van een band genaamd EAGLES of Death Metal, en zich zo gedraagt als in de video van Vice... dan is het wel duidelijk toch? :D
Denk je dat Snoop Dogg tennisballen achterna jaagt op een grasveldje?
pi_158108555
De eenvoudige man zal daar inderdaad snel conclusies aan binden. Die denken allemaal dat ze psychologen zijn.
Conscience do cost.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:52:31 #300
189978 controlaltdelete
pi_158108566
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Branden moeten ze! In innerlijke rust en alle liefde.
gooi je haar los meid *O*

:+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')