abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 19:15:44 #226
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_188725175
Waar moet een slager voor oppassen als hij zijn zak scheert?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188960072
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Kennen jullie osama bin laden
Maar dan maak je een sim van hem en heb je osama sim laden
haha snap je want osama moet dan laden als sim haha
  zondag 15 september 2019 @ 19:30:47 #228
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_188961356
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Knopsters het volgende:
Bart en Gerry zijn twee vrienden, en ook collega's.
Bart komt met de auto naar het werk, Gerry woont dichterbij en komt met zijn brommer werken.
's Morgens zijn ze altijd op tijd, zodat ze nog wat kunnen babbelen.
Op een dag zit Bart te wachten, maar Gerry is er niet. Men is al een dik uur aan 't werken wanneer Gerry binnenkomt. Een rood aangelopen gezicht, bezweet en buiten adem. Hij passeert Bart en deze vraagt bezorgd: "Heey Ger, je bent zo laat? Is alles goed? Is je brommer kapot?"

Gerry antwoordt niet maar geeft Bart een boze blik. Gerry gaat aan het werk en mijdt Bart.
De volgende dag zit Bart op Gerry te wachten, maar weer geen Gerry te zien! Ook na enkele uren komt Gerry niet opdagen. De rest van de week blijft Gerry afwezig, en ook de volgende week is hij er niet.
Blijkt dan dat hij zijn ontslag gegeven heeft, zonder uitleg.

Enkele maanden later is het kermis in de stad. Bart gaat er met zijn zoontje naartoe. Bij de frietkraam ziet hij een bekende: Gerry!
Bart gaat er naartoe en tikt hem op de schouder. Gerry kijkt om en vindt dit geen prettige ontmoeting, maar hij moet zijn bestelling nog krijgen dus weglopen gaat nu niet.

"Heey Ger, hoe gaat het?"
"Ja... Gaat wel..." antwoordt Gerry met tegenzin.
"En wat is er gebeurd? Waarom heb je je ontslag gegeven?"
"DOOR JOU VERDOMME!! JIJ MET JE GEZEUR OVER MIJN BROMMER ALTIJD!!!!"
Geweldig. Wat een heerlijke onzin. Het mooist vind ik dat hij zo heerlijk onnodig lang is. _O_ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 2 oktober 2019 @ 09:41:33 #229
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_189222943
Jan is aan het trainen voor een basketbaltoernooi. Het is avond en hij is in zijn eentje bezig op een basketbalveldje in de buurt van zijn huis. Op een gegeven moment komt zijn vriend Henk langs. Al trainend hebben ze een gesprek, waarin Jan zich een gegeven moment laatdunkend uitlaat over zijn coach.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 3 oktober 2019 @ 08:37:38 #230
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_189240656
Weet niet of jullie de zanger Peter Cetera kennen? Wilde iets vertellen over zijn broer Ed, maar dan blijf ik bezig...
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 3 oktober 2019 @ 22:07:35 #231
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_189255079
Johan is al jaren lang detective op een klein politiebureau in een niet nader te noemen middelgrote stad in Zeeland. Op een dag besluit de korpsleiding om hem naar de Verenigde Staten te sturen om daar eens mee te kijken bij de afdeling moordzaken (homicides). Zijn collega's zijn superblij voor hem dat hij die waanzinnige kans krijgt.

Uiteraard is alles netjes verzorgd en mag hij economy class vliegen met KLM, krijgt hij een pinpas mee van de zaak en wordt er een 2-sterrenhotel geboekt. Johan wordt met open armen ontvangen en hij mag overal komen en hem wordt alles geduldig uitgelegd over hoe het er aan toe gaat.

Twee weken later komt Johan weer terug en meldt hij zich op maandagochtend op zijn werk. Rondom de koffietafel staan alle collega's met smart te wachten op alle sappige verhalen en nieuwe inzichten die Johan heeft opgedaan in Amerika.

"Nou jongens, ik heb echt een fantastische tijd gehad. En ik weet meteen hoe we alle moordzaken moeten op gaan lossen. We moeten op zoek naar Kees!"

Zijn collega's kijken hem raar aan zo van huh, waarom Kees?

"Nou, ze zijn daar dus superveel bezig met zogeheten murder Keeses"
pi_189255223
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Knopsters het volgende:
Bart en Gerry zijn twee vrienden, en ook collega's.
Bart komt met de auto naar het werk, Gerry woont dichterbij en komt met zijn brommer werken.
's Morgens zijn ze altijd op tijd, zodat ze nog wat kunnen babbelen.
Op een dag zit Bart te wachten, maar Gerry is er niet. Men is al een dik uur aan 't werken wanneer Gerry binnenkomt. Een rood aangelopen gezicht, bezweet en buiten adem. Hij passeert Bart en deze vraagt bezorgd: "Heey Ger, je bent zo laat? Is alles goed? Is je brommer kapot?"

Gerry antwoordt niet maar geeft Bart een boze blik. Gerry gaat aan het werk en mijdt Bart.
De volgende dag zit Bart op Gerry te wachten, maar weer geen Gerry te zien! Ook na enkele uren komt Gerry niet opdagen. De rest van de week blijft Gerry afwezig, en ook de volgende week is hij er niet.
Blijkt dan dat hij zijn ontslag gegeven heeft, zonder uitleg.

Enkele maanden later is het kermis in de stad. Bart gaat er met zijn zoontje naartoe. Bij de frietkraam ziet hij een bekende: Gerry!
Bart gaat er naartoe en tikt hem op de schouder. Gerry kijkt om en vindt dit geen prettige ontmoeting, maar hij moet zijn bestelling nog krijgen dus weglopen gaat nu niet.

"Heey Ger, hoe gaat het?"
"Ja... Gaat wel..." antwoordt Gerry met tegenzin.
"En wat is er gebeurd? Waarom heb je je ontslag gegeven?"
"DOOR JOU VERDOMME!! JIJ MET JE GEZEUR OVER MIJN BROMMER ALTIJD!!!!"
In m'n broek gepist! Pareltje :D :'( _O-
pindazakje
pi_189255370
Jan likt anus van @Samuel24

Ineens zit er poep aan zijn tong. ROFL _O- _O- :')
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:34:38 #234
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_189260678
Omdat het vandaag dierendag is heb ik voor de muizen bij de muizenval een bordje geplaatst met de tekst:
"Pas op! Muizenval" :P
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:40:01 #235
249756 Symphonic
Look o Look
pi_189261778
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 10:34 schreef DemonRage het volgende:
Omdat het vandaag dierendag is heb ik voor de muizen bij de muizenval een bordje geplaatst met de tekst:
"Pas op! Muizenval" :P
De muis is blij en denkt: gelukkig ben ik niet voor de poes
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:58:14 #236
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_189263949
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 22:07 schreef JochemP het volgende:
Johan is al jaren lang detective op een klein politiebureau in een niet nader te noemen middelgrote stad in Zeeland. Op een dag besluit de korpsleiding om hem naar de Verenigde Staten te sturen om daar eens mee te kijken bij de afdeling moordzaken (homicides). Zijn collega's zijn superblij voor hem dat hij die waanzinnige kans krijgt.

Uiteraard is alles netjes verzorgd en mag hij economy class vliegen met KLM, krijgt hij een pinpas mee van de zaak en wordt er een 2-sterrenhotel geboekt. Johan wordt met open armen ontvangen en hij mag overal komen en hem wordt alles geduldig uitgelegd over hoe het er aan toe gaat.

Twee weken later komt Johan weer terug en meldt hij zich op maandagochtend op zijn werk. Rondom de koffietafel staan alle collega's met smart te wachten op alle sappige verhalen en nieuwe inzichten die Johan heeft opgedaan in Amerika.

"Nou jongens, ik heb echt een fantastische tijd gehad. En ik weet meteen hoe we alle moordzaken moeten op gaan lossen. We moeten op zoek naar Kees!"

Zijn collega's kijken hem raar aan zo van huh, waarom Kees?

"Nou, ze zijn daar dus superveel bezig met zogeheten murder Keeses"
Ja, werelds. _O_ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_189377400
Henk is een nogal hoge pief in het leger.
Op een dag komt de minister van defensie op een gegeven moment bij hem.
En vraagt, heb je zin om mee te gaan naar een aantal azc's ?
Nou dat was niet tegen dovemansoren gezegd.
(ja 1 keer schijnbaar, maar dat had niet erg veel effect)
Dus Henk en de minister naar een azc in apeldoorn.
Henk de hele tijd tegen die mensen: sorry, sorry, pardon, excuses.
Vraagt de minister op de terug aan Henk.
Waarom zei je dat nu toch telkens?
Waarop Henk antwoorde: Ik ben generaal pardon.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_189377771
Ik had laatst een paardenverkoper voor teringlul uitgescholden. Had hij me een hengst verkocht.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:28:17 #239
64781 bonke
pipo koeie
pi_189378190
mijn vriendin heeft een klit als een augurk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pies on joe toe
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:00:42 #240
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_189411265
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:03 schreef Saekerhett het volgende:
Ik had laatst een paardenverkoper voor teringlul uitgescholden. Had hij me een hengst verkocht.
Dan had ik een bezem gepakt en 'm een veeg teruggegeven. :P
  zondag 13 oktober 2019 @ 14:02:12 #241
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_189412010
Ik was zo op de rommelmarkt.
Liep ik naar zo'n kraampje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Toen gooide ik 50 eurocent naar dat mannetje en kocht een beeld voor dat geld.
Ik legde dat beeldje op de grond en begon er keihard op te stampen!!!!
Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
En ik zo van ja ik heb hem toch gekocht he! hehehehe :D :D
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_189413378
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:00 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Dan had ik een bezem gepakt en 'm een veeg teruggegeven. :P
Maar ik ga daarna naar de vuurwerkwinkel, koop een strijker, loop terug, steek hem af en dan krijgt hij een knal voor zijn kop :P
  maandag 21 oktober 2019 @ 09:35:18 #243
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_189543196
Jezus loopt met een groot kruis op zijn schouder naar de kruisiging.
Zegt een Romein tegen hem: "Weet jij van wat voor hout dat kruis gemaakt is?"
Zegt Jezus: "Ja, van perenhout of van kersenhout, maar pin me d'r niet op vast."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_189543528
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 14:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Wisten jullie dat Hitler een drugsdealende broer had?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(

Oh ja en ik had laatst een sollicitatiegesprek. Zitten we een tijdje te babbelen, krijg ik me toch een last van een droge mond. Dus ik pak flesje Chaudfontaine en schenk het in mijn glas. Ik laat het glas expres overlopen dus die interviewer kijkt me zo aan van "gast wtf". Dus ik zo "oh... ja, ik geef altijd 110%."

Oké eigenlijk helemaal niet grappig. :')
Ik vond die 2de toch goed hoor.
pi_189543749
2 Belgen rijden naar huis vanuit een feestje. Het tanklichtje staat al kilometers op rood, tot Jan er genoeg van krijgt en met nerveuze stem zegt tegen Chris: “Ik moet hier rapper gaan rijden want mijne naft is bijna op!”

[ Bericht 3% gewijzigd door wodca op 21-10-2019 12:03:26 ]
pi_189564723
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 10:00 schreef wodca het volgende:

[..]

Ik vond die 2de toch goed hoor.
Woah, erkenning, 4 maanden later. Dat ik dat nog mag meemaken. O+
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_189564733
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 10:12 schreef wodca het volgende:
2 Belgen rijden naar huis vanuit een feestje. Het tanklichtje staat al kilometers op rood, tot Jan er genoeg van krijgt en met nerveuze stem zegt tegen Chris: “Ik moet hier rapper gaan rijden want mijne naft is bijna op!”
Maar deze moet je me even uitleggen? Naft?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:35:48 #249
15600 BB-King
Long live the King!
pi_189566644
Hoe noem je een wachtrij voor een gayclub?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 56% gewijzigd door BB-King op 22-10-2019 22:00:00 ]
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:31:49 #250
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_189570416
Zeg, weet je wie er vast zit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')