Eens, ook was het best leuk geweest als die camera's in zo'n ding eens wat beter worden. Niet dat je continue er foto's mee hoeft te maken maar als je dat een keer wilt doen zou het prettig zijn als er een fatsoenlijke 13MP in zit bijvoorbeeld. Hoewel de 8MP van de Redmi Pro 2 ook niet tegen viel, dus wie weet is het wel wat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:20 schreef Kenzi het volgende:
Beetje teleurgesteld in de Mi Pad 2 .. Specs zijn nou niet echt vooruitstrevend. Had best 3GB RAM in gemogen bijv.
quote:And today’s third and final Xiaomi product announcement — Air Purifier 2.
Mi Air Purifier 2 is a 40% smaller, quieter but just as powerful version of the popular Mi Air Purifier. It’s just 52cm tall and its base area is smaller than an A4 sheet of paper. It’s 11% quieter than the first version at just 30dB (that’s prettay silent!). It can fully clean the air in a 23m2 room in just 10 minutes!
Priced at 699 RMB. The standard filter is priced at RMB 149, while the new enhanced filter costs RMB 169.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:55 schreef rene90 het volgende:
Kleinigheidje, geen band 800MHz voor de Note 3
Red Mi serie verkoopt beter, en gericht op opkomende markten ( India / ZO-Azie ). Dus Xiaomi richt zich eerst daarop.quote:
Fuck..quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:55 schreef rene90 het volgende:
Kleinigheidje, geen band 800MHz voor de Note 3
Tja, soms moet je je eigen product opeten om de concurentie weer te verslaan. Zie bijvoorbeeld de Meizu metal, die heeft t.o.v. de redmi note 2: metalen behuizing, fingerprint scanner, grotere batterij voor iets meer dollar. Xiaomi heeft eerste 2 punten overgenomen en de batterij met 30% geupgrade. Daarnaast nog steeds een lagere prijs dan de meizu. Erg slim, blaas je competitie mee weg, helaas ook je eigen product van 3 maanden oud.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:53 schreef Brecht35 het volgende:
4k mah battery, een klein beetje spijt van m'n Redmi Note 2 aankoop.
Moet wel gezegd zijn dat ze wel veel te snel met een Redmi Note 3 komen, de Note 2 is nog niet zolang overal verkrijgbaar en ze zijn er al met een Note 3.
Ja, ik snap het natuurlijk wel, maar ik voel me als consument wel een beetje koud gepakt. Ik koop een gsm die in augustus voorgesteld werd, kan toch niet dat ik een paar maand later al moet rekening houden met een opvolger? Ik dacht dat Sony al overdreef met halfjaarlijkse updates, maar dit is toch wel echt over the top.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:55 schreef tomthelong het volgende:
[..]
Tja, soms moet je je eigen product opeten om de concurentie weer te verslaan. Zie bijvoorbeeld de Meizu metal, die heeft t.o.v. de redmi note 2: metalen behuizing, fingerprint scanner, grotere batterij voor iets meer dollar. Xiaomi heeft eerste 2 punten overgenomen en de batterij met 30% geupgrade. Daarnaast nog steeds een lagere prijs dan de meizu. Erg slim, blaas je competitie mee weg, helaas ook je eigen product van 3 maanden oud.
Dat is inderdaad een hele nette prijs. Voor 220 dollar heb je hem via DHL in huis met douanekosten verzekering. Op dat bedrag kwam ik opeens door een promotionele discount van 10 dollarquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:36 schreef kanem0chi het volgende:
voor 203 dollar de Mi Pad 2 64 gb versie vind ik wel een leuke prijs!
https://ibuygou.com/p-xia(...)m-64gb-rom-7223.html
Geen idee waarom de 16 gb versie https://ibuygou.com/p-xia(...)m-16gb-rom-7224.html 253 dollar kost..
Klopt! gelijk maar de 64 gb versie besteld. Zien wel wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele nette prijs. Voor 220 dollar heb je hem via DHL in huis met douanekosten verzekering. Op dat bedrag kwam ik opeens door een promotionele discount van 10 dollar.
is nog wel wat onduidelijkheid over het OS van de 64GB. Of je nu kan kiezen tussen Android of Windows 10 versie, of dat het dualboot is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:59 schreef kanem0chi het volgende:
[..]
Klopt! gelijk maar de 64 gb versie besteld. Zien wel wat er gebeurt.![]()
Ik kon trouwens nergens precies lezen/link vinden hoe die verzekering bij ibuygou gaat. Bij andere webshops goede ervaringen gehad, dus hier ook de gok genomen.
Haha, ze hebben dus een fout gemaakt met de prijs. 203 dollar was voor de 16gb en 64gb kost 253 dollar. Nu lekker heen en weer aan het mailen dat ik hem voor 203 dollar wil, aangezien dat precies in lijn ligt met de introductie prijs van de 64gb versie. Tijdens het bestellen hadden ze nog niet eens aangegeven of het een windows of Android variant was. Het enige wat ik nu wil is hem in huis hebben voor 203 dollar, Windows of Android maakt mij niet zo heel veel uit.quote:Op donderdag 26 november 2015 02:33 schreef Kenzi het volgende:
[..]
is nog wel wat onduidelijkheid over het OS van de 64GB. Of je nu kan kiezen tussen Android of Windows 10 versie, of dat het dualboot is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |