Ik heb dat boek in het Duits gelezen. Dat was ook lastig, maar het ging wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:12 schreef Tjacka het volgende:
ik las hem dan ook wel in het vlaams
dat was best lastig
ZOu alleen de Marathon nog keer iwllen lezen. Dat verhaal heeft me altijd wel geintrigeerd, alleen nooit het boek gelezenquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij kan wel schrijven verder, koekkoek.
Heb er maar een stuk of tien, toen ik nog thuis woonde wel al 5/6 boeken van hem uitgelezen voor mijn 17de verjaardagquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een hoop van die man in de kast staan verder.
Dat was mijn eerste boek van hem, is ook een van de dunste geloof ik. Heel sterk verhaal!quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ZOu alleen de Marathon nog keer iwllen lezen. Dat verhaal heeft me altijd wel geintrigeerd, alleen nooit het boek gelezen
Ga hem binnenkort wel even lenen bij de biebquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste boek van hem, is ook een van de dunste geloof ik. Heel sterk verhaal!
ik vind dingen in het engels lezen ook kutquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat boek in het Duits gelezen. Dat was ook lastig, maar het ging wel.
Dat heb ik met Duits of Frans. Ik kom er wel doorheen, zeker met vertaalfunctie voor woorden op ereader, maar het gaat zo sloomquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dingen in het engels lezen ook kut
het gaat wel ik kom er wel doorheen
maar verlies nog sneller mijn concentratie
ja bij mij ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik met Duits of Frans. Ik kom er wel doorheen, zeker met vertaalfunctie voor woorden op ereader, maar het gaat zo sloom
Gelukkig ken ik maar weinig Franse boeken die ik nog wil lezen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja bij mij ook
lekker ontwijken
dus nooit leren
ik kan alleen zeggenquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik maar weinig Franse boeken die ik nog wil lezen.
Het is weer even niveau he, als de homo`s weg zijnquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat de boekendiscussie op deze manier de strot is doorgesneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |