Ik zou bij Etsu gaan eten vandaagquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens fitter gevoeld.
Jeetje, allemaal afzeggingen, arme etsuquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou bij Etsu gaan eten vandaag
Voel me ook wel lullig hoor, heb al gezegd dat ik het binnenkort wel goed kom maken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jeetje, allemaal afzeggingen, arme etsu
goedmaak bj zekerquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voel me ook wel lullig hoor, heb al gezegd dat ik het binnenkort wel goed kom maken.
echt geniepig die homo'squote:Op dinsdag 24 november 2015 14:53 schreef Etsu het volgende:
Ama was gisteren wezen eten bij Paxcon en nu is ze ziek.
Ik durf met zekerheid vast te stellen dat Paxcon haar bewust ziek heeft gemaakt.
quote:
Storm in een glas water, hoor je over 2 dagen niks meer over gok ik ")quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:11 schreef badschaap het volgende:
Ik bedoel hoe achterlijk wil je als land zijn een Russisch toestel neer te halen in Syrisch luchtruim
quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:11 schreef badschaap het volgende:
Ik bedoel hoe achterlijk wil je als land zijn een Russisch toestel neer te halen in Syrisch luchtruim
Of de thee van onze lieve Erdogan smaakt opeens verdacht veel naar Poloniumquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Storm in een glas water, hoor je over 2 dagen niks meer over gok ik ")
Wat gebeurd er met ons bij jou danquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:53 schreef Etsu het volgende:
Ama was gisteren wezen eten bij Paxcon en nu is ze ziek.
Ik durf met zekerheid vast te stellen dat Paxcon haar bewust ziek heeft gemaakt.
Was Syrisch luchtruim hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Turks luchtruim
+ het was een gevechtsvliegtuig
+ Turkije had meerdere keren gewaarschuwd waar niet op gereageerd werd
Kijk voortaan het Sinterklaasjournaal als je de rest niet begrijpt
Bron? Want in elke bron staat boven Turks grondgebied.quote:
Turks.nl, lekker objectieve bron dus.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
http://www.turks.nl/turki(...)svliegtuig-neer.html
Turks luchtruim. Dag badschaap.
BRON?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
Turks.nl, lekker objectieve bron dus.
Daag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |