lawaai valt reuze mee, en hij werkt alleen op 100% als je in de buurt bent ( Mi Bandquote:Op maandag 23 november 2015 23:06 schreef Bzzzzt het volgende:
met 10k liter lucht per minuut zal dat ding wel gigantisch veel lawaai maken, en ik zou de kat etc er niet bij in de buurt laten.
Waarom zou je in Nederland je lucht willen reinigen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:40 schreef Trippii het volgende:
Het is denk ik wel waar ik naar opzoek ben.
Ik kijk net op GearBest waar ik hem het goedkoopste zie, alleen worden de verzendkosten op 166 dollar geschat, schiet dus ook niet echt op.
Met die Xiaomi zal het weinig verschil maken. (hier in China wel)quote:Op dinsdag 24 november 2015 05:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom zou je in Nederland je lucht willen reinigen?
Bij de Xiaomi Air zie ik 99,3% PM0.3, dus 99,3% van alle deeltjes groter dan 0.3 micron. Helaas is er niks te vinden over hoeveel hij tegenhoudt van 0.1 micron of kleiner.quote:More than 90% of the particles in the air are smaller than 0.1 microns in diameter. They are known as “ultrafine” particles, and they cause heart attacks, strokes and even cancer. IQAir is the proven leader in filtering ultrafine particles.
Het schijnt ook goed te werken voor bijvoorbeeld stof, pollen, haren van huisdieren en rookluchten. Daarbij kan je ook de luchtkwaliteit testen, waar ik ook wel benieuwd naar ben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 05:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom zou je in Nederland je lucht willen reinigen?
Dit inderdaad. Die medical grade dingen hebben echt wel hun nut voor mensen die ziek zijn, maar dit soort apparaten zijn echt volslagen zinloos.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:11 schreef Baas_bas het volgende:
Waarom heb je dit nodig dan? Heb je een ziekte zoals astma of zo? Anders lijkt dit me echt de reinste (hihi) geldklopperij
Voor Nederland ben ik het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Die medical grade dingen hebben echt wel hun nut voor mensen die ziek zijn, maar dit soort apparaten zijn echt volslagen zinloos.
Ik neem tenminste aan dat je af en toe ook gewoon buiten rond wilt lopen enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |