abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157774374
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_157774597
Als R er nog niet goed in zit, dan hoef ik het bij Q nog niet te proberen :P En idd erg ruim dus. Zag eens iemand die er een wat oudere baby in had gedaan net een stoelverkleiner erin :P Al past dat volgens mij ook niet erg goed. Tussen de boodschappen zal dan nog eerder lukken ja, maar voorlopig zie ik nog voor me dat Q zich dan per se moet omrollen in dat metalen wagentje, of erin omvalt.. Nog eventjes geduld dus!

Laatst geïnformeerd naar fietsstoeltjes. Ik sloot af met het feit dat Q nu 8 maanden was, eventjes wachten nog. Man van fietsenwinkel: "Ja maar nu gaat het rotweer worden hoor, haha, nee dat gaat voorlopig nog niet lukken!!" -O- Ga er binnenkort wel 1 halen, voor hetzelfde geld wordt het een milde winter

haha, da's efficiënt ja Twist :D Vind het goed rekenen altijd lastig, meestal doet ie iets 1x en dan weer een tijd niet, voor hij het écht kan!

En dat kletsen is leuk ja, Selvaria! Vind het ook altijd zo schattig als ie zachtjes en met een zoet stemmetje "tatataaa" zegt O+
pi_157775251
Ja, tatatoetoetaaaaa! O+
En als ze zachtjes neuriet achterin de auto, veeg me op!
En Bluhbluhbluh met de vingers langs de lippen. O+

Ik ben bijna jarig en heb een moederstuur en fiets tassen gevraagd! Nu pas ik namelijk niet tussen het stoeltje en de zadel, beetje link. :)
pi_157775319
Oh ja, mijn baby zegt soms ook zo heel zachtjes "whaawhaawhaaw" O+ Bij geen gehoor zet ze het volume dan steeds verder open. :')
pi_157775360
Wat goed van R met het lopen en Q met het zwaaien. O+
pi_157775535
Oh praten. Ja doet ro ook graag.
Pawpawpa heuh eheh hauwwwww
O+
Wapperen met armen. Check.
Armen om me heen slaan wanneer ik haar kom ophalen op het kdv. Check O+
Kruipen, achterwaarts mars! Voorwaarts is nog niet gevonden.
Zitten doet ze ook prima. Heel omslachtig. Dat wel. Ze ligt dan op haar buik. Gooit haar linkerbeen in de spagaat en duwt zichzelf dan omhoog. Trekt haar linkerbeen weer in en Tadaa, mevrouw zit.

Ze at gisteren voor het eerst gekookte aardappel en wortel. Zonder potje bedoel ik dan. Ze at wel vaker wortel, of aardappel,maar nu echt veel En helemaal zelf. Super leuk.
Ik geef het altijd een gedeelte geprakt wat ze gevoerd krijgt en een aardappel, 2 a 3 stuks groente in stukken. Kan ze het zelf bepalen. Gisteren at ze dus haar prakje én de losse stukken op. Ik vind het geweldig om haar zo te zien smikkelen.

Lees ook dat bijna iedereen met een zieke baby thuis zit of zat. Ik sluit me er helaas bij aan. Vrijdag begin ze te miepen. Zaterdag heel de dag overstuur m en zag toen ook wat bultjes met blaasjes op haar billen. Dacht eerst aan luieruitslag en later aan waterpokken gezien haar ernstige verkoudheid en koorts.
Weet nu nog niet wat het is. Even afwachten. Koorts is in ieder geval voorbij. :)

Verder vind ik het echt jammer dat ik het hier niet bijgelezen krijg.
Ik heb het te druk op m'n werk, thuis gaat het niet goed met mn man en mij - niet dat we gaan scheiden ofzo, maar we zien elkaar gewoon niet ? Rohan neemt gewoon alle aandacht op en geen van ons zit daar mee, maar als GGirl dan zegt dat ze na 12 weken weer zwanger is en ik me besef dat ro al bijna 8 maanden is.. Dus dat het dan betekent dat we al 4 maanden geen seks gehad hebben is er wel iets mis. Heb er ook absoluut geen behoefte aan en dat zou ik erg moeten vinden. zou ja. Doe ik alleen niet. Heb het te druk met m'n 99 problems but the bitxh aint one.
Hehe

Trusten lieverds! Voordat ik te veel afdwaal
Baby's O+ *O*

Collega is bevallen en mijn ro was dus duidelijk veeeeeeeeel knapper bij de geboorte B-)
pi_157775574
Ahhhhh de bluhbluhbluh ! Smelt <3

Hier ook bijna jarig. : moederstuur en yelp (?) voorzitje.
pi_157775688
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef faptist het volgende:
Oh praten. Ja doet ro ook graag.
Pawpawpa heuh eheh hauwwwww
O+
Wapperen met armen. Check.
Armen om me heen slaan wanneer ik haar kom ophalen op het kdv. Check O+
Kruipen, achterwaarts mars! Voorwaarts is nog niet gevonden.
Zitten doet ze ook prima. Heel omslachtig. Dat wel. Ze ligt dan op haar buik. Gooit haar linkerbeen in de spagaat en duwt zichzelf dan omhoog. Trekt haar linkerbeen weer in en Tadaa, mevrouw zit.

Ze at gisteren voor het eerst gekookte aardappel en wortel. Zonder potje bedoel ik dan. Ze at wel vaker wortel, of aardappel,maar nu echt veel En helemaal zelf. Super leuk.
Ik geef het altijd een gedeelte geprakt wat ze gevoerd krijgt en een aardappel, 2 a 3 stuks groente in stukken. Kan ze het zelf bepalen. Gisteren at ze dus haar prakje én de losse stukken op. Ik vind het geweldig om haar zo te zien smikkelen.

Lees ook dat bijna iedereen met een zieke baby thuis zit of zat. Ik sluit me er helaas bij aan. Vrijdag begin ze te miepen. Zaterdag heel de dag overstuur m en zag toen ook wat bultjes met blaasjes op haar billen. Dacht eerst aan luieruitslag en later aan waterpokken gezien haar ernstige verkoudheid en koorts.
Weet nu nog niet wat het is. Even afwachten. Koorts is in ieder geval voorbij. :)

Ik heb het te druk op m'n werk, thuis gaat het niet goed met mn man en mij - niet dat we gaan scheiden ofzo, maar we zien elkaar gewoon niet ? Rohan neemt gewoon alle aandacht op en geen van ons zit daar mee, maar als GGirl dan zegt dat ze na 12 weken weer zwanger is en ik me besef dat ro al bijna 8 maanden is.. Dus dat het dan betekent dat we al 4 maanden geen seks gehad hebben is er wel iets mis. Heb er ook absoluut geen behoefte aan en dat zou ik erg moeten vinden. zou ja. Doe ik alleen niet. Heb het te druk met m'n 99 problems but the bitxh aint one.
Hehe

Baby's O+ *O*

Collega is bevallen en mijn ro was dus duidelijk veeeeeeeeel knapper bij de geboorte B-)

Mehehe, bv is niet de enige natuurlijke anticonceptie he? Gebroken nachten, huilbuien van wisselend baby en moeder, spuitluiers en zure brokken in je haar doen ook wonderen op dat gebied!

En billen met blaasjes, check!
Maizena is wel een wondermiddel though.
pi_157775754
Ro is een vampier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bluhbluhbluh

maandag 23 november 2015 @ 23:14:34 #10
335643 faptist
Maakt fouten
pi_157776000
Hehe.. Ja.. Beste anticonceptie vind ik wel wanneer je man zegt die avond ff op baby te letten, zodat je even wat tijd voor jezelf hebt... Alle slaapsignalen negeert en je vervolgens een jengeld kindje hoort die dan maar in de lucht gegooid wordt/ hobbelpaardje hop op de knie mee wordt gespeeld... Wat eventjes leuk is tot ze echt gaat huilen. Man bevriest en je je realiseert dat je als moeder nooit een evenwaardige Back-up zult hebben. Dag avondje voor jezelf.
Of gewoon wanneer de baby in de handen is van je man en die haar net te lang laat huilen voor je gevoel Ook zo'n lekker voorspel -als je van wurgseks houdt :D
pi_157776305
Oeh, ja, die schattige babygeluidjes! O+ J. doet soms net of hij de grootste geheimen vertelt en eindigt dan met een zacht 'ssst'

Faptist: schattig beertje heb je daar!
pi_157777238
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 23:14 schreef faptist het volgende:
Hehe.. Ja.. Beste anticonceptie vind ik wel wanneer je man zegt die avond ff op baby te letten, zodat je even wat tijd voor jezelf hebt... Alle slaapsignalen negeert en je vervolgens een jengeld kindje hoort die dan maar in de lucht gegooid wordt/ hobbelpaardje hop op de knie mee wordt gespeeld... Wat eventjes leuk is tot ze echt gaat huilen. Man bevriest en je je realiseert dat je als moeder nooit een evenwaardige Back-up zult hebben. Dag avondje voor jezelf.
Of gewoon wanneer de baby in de handen is van je man en die haar net te lang laat huilen voor je gevoel Ook zo'n lekker voorspel -als je van wurgseks houdt :D
Kun je het hier niet eens op een rustig moment over hebben met je man? Dit lijkt me nogal een naar gevoel om te hebben, zowel voor jou als voor je man want die voelt dat gebrek aan vertrouwen ook wel aan.

Ik laat mijn kind met een gerust hart achter bij mijn man. Ja, hij doet in mijn ogen ook niet alles goed, maar dat moet hij ook leren net als ik dat heb moeten leren en elkaar tips geven is dan alleen maar goed. Ik heb dan ook veel meer tijd alleen met O, hij pas sinds een paar weken af en toe. Misschien een idee om zelf eens buitenshuis een avond door te brengen, dan hoor je haar ook niet en kan hij ook zelf leren wat handig is. Bij de opvang doen ze vast ook niet alles zoals je het graag zou zien, maar daar maak je je ook niet druk om zolang je er niet van weet.

En blijven investeren in je relatie is sowieso erg belangrijk. Je bent niet alleen moeder en vader, maar ook nog steeds man en vrouw. Wat qualitytime voor elkaar is belangrijk en kan ook gewoon thuis, knus op de bank een film kijken oid, net als lichamelijk contact (een knuffel of zoen, niet perse meteen seks).
pi_157778296
Nou, R doet ook mee met het snot en koorts feest! Paaseimolletje erin en nieuwe poging. *O*

En net, naast mij in bed, zo ongeveer dit tafereeltje:

Ik deed een interne aaaaahhhwwwww! O+
pi_157778430
Fap je vampbeertje O+ !

Ik heb vandaag een monsterdag op mijn werk: 08.30-15.15 les, 15.15-16.45 2 vergaderingen, 17.30-21.30 ouderavond. Wish me luck en hopelijk vind ik morgen weer energie om aan te sluiten. ;( Gelukkig is man de hele dag bij N. O+
  dinsdag 24 november 2015 @ 07:16:33 #15
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157778464
Fap, je vampiertje :D fijn ook dat ze zo hoed heeft gegeten.

R die al losse stapjes zet. Ingee, ze gaat echt als een speer!

Selvaria, succes vandaag.

We starten met de 3e dag koorts boven de 39 graden :'( Straks even bellen, want ze zouden vandaag de spuit tegen het RS krijgen. Normaal tot 38,5 graden krijgen ze die. Maar aangezien N al 3 dagen boven de 39 zit, zal het wel worden uitgesteld.
pi_157778869
Ach Fap, je kleine vampiertje, bwahbwahbwah. O+ Het lijkt me inderdaad wel de moeite waard om ook weer eens tijd in Mr&Mrs. Fap te investeren. Het lijkt me heel vervelend om het gevoel te hebben dat je het alleen doet.

Shop, beterschap voor je kleine meisje. Heeft L. ook koorts?

Inge, dat filmpje. *; Beterschap voor je kleine dame.

R. snotoogjes. Ook niet leuk. :'(

Selvaria, succes met je monsterdag.

Ik werd een beetje week van het idee van zo'n kleintje in een winkelwagentje Gevalletje. *;

L. zegt regelmatig mamma, maar dat is gewoon één van d'r brabbelwoordjes. :P Dus die tel ik nog niet goed. Wel droomde ik vannacht dat ze een tandje had en dat ik niet moest vergeten een foto met het kaartje te maken. :P

Vraagje, L. heeft vannacht goed gedronken, maar wil vanochtend niet drinken. Prima, geen probleem, komt wel weer, maar ze is ook nog een beetje ziekig (al gaat het beter dan gister). Nu heb ik meer het gevoel dat ze gewoon minder behoefte heeft aan drinken vanwege de leeftijd dan vanwege het ziekig zijn. Als ze wel drinkt, drinkt ze wel goed en flink namelijk. Kan ik mijn gevoel er gewoon in volgen dat het verder goed met haar gaat buiten dat ze verkouden is, of zouden jullie toch de huisarts bellen? Ze is verder vrolijk en heeft geen koorts.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_157778903
Bij ons zit het fietsstoeltje er al op hoor.
Ja, ik moet nog even wachten, maar als het weer een beetje redelijk is dan gaan we gewoon.
Ik heb speciaal maillotjes en een dikke jas gekocht.

Die vampiertandjes O+ Y heeft nog steeds niks.

Lopen en zwaaien kan ze ook niet. Kruipen is nog steeds achteruit geschuifel. Maar ze kan wel heerlijk naar me lachen en brabbelt de hele dag met haar speelgoed.

We zijn van het weekend voor het eerst naar het bos geweest. Natuurlijk foto's vergeten, maar ik weet iig dat ik een goede wagen heb. Al ga ik volgende keer met tula.

:* voor de zieke kindjes. Y voelt zich vooralsnog prima.
pi_157779241
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef faptist het volgende:

Hehe

Baby's O+ *O*
Ben jij mij?

Ik merk ook dat los van een libido rond het nulpunt ik ook gewoon effe niet zie hoe en wanneer we dan leuk met elkaar zouden moeten doen. Man is bijna elke avond weg voor werk (met dank aan dat stelletje gekken in Parijs :( ) en als ie dan een keer thuis is zijn we allebei doodop maar kan ik vervolgens alsnog alles met de kindjes doen (voederen, aan/uitkleden, badderen, in bed mikken)... is ook behoorlijk anti-conceptief/conceptueel? :+ Maar ik wil me daar nu ook effe niet te druk over maken, wat je zegt 99 problems... ik kan dat er nu gewoon niet bij hebben. ;(
pi_157779343
Mijn schoonouders nemen N. af en toe een avondje mee :) Van 5 tot half 9, is precies genoeg om effe ergens te gaan eten en dan even te batsen >:) En zij vinden het geweldig, met N. spelen O+
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_157779488
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:09 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ben jij mij?

Ik merk ook dat los van een libido rond het nulpunt ik ook gewoon effe niet zie hoe en wanneer we dan leuk met elkaar zouden moeten doen. Man is bijna elke avond weg voor werk (met dank aan dat stelletje gekken in Parijs :( ) en als ie dan een keer thuis is zijn we allebei doodop maar kan ik vervolgens alsnog alles met de kindjes doen (voederen, aan/uitkleden, badderen, in bed mikken)... is ook behoorlijk anti-conceptief/conceptueel? :+ Maar ik wil me daar nu ook effe niet te druk over maken, wat je zegt 99 problems... ik kan dat er nu gewoon niet bij hebben. ;(
Dat hebben wij ook al jaren. Op een gegeven moment zijn we 1 avond in de week gaan reserveren voor ons samen. De kinderen sliepen toen goed door dus deden we thuis een filmavond met hapjes en zo. Het resultaat van die avonden ligt naast me te slapen. :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_157780088
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:16 schreef SaskiaR het volgende:
Mijn schoonouders nemen N. af en toe een avondje mee :) Van 5 tot half 9, is precies genoeg om effe ergens te gaan eten en dan even te batsen >:) En zij vinden het geweldig, met N. spelen O+
Ik heb sinds kort een schoonmaakster en ik moest meteen aan jou denken toen dat geregeld was :D
pi_157780128
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 10:12 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik heb sinds kort een schoonmaakster en ik moest meteen aan jou denken toen dat geregeld was :D
Ja joh, dat schept ongekende mogelijkheden! >:)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_157780556
Krisvc: ik zou je gevoel volgen (en de luiers in de gaten houden).

Wij leven behoorlijk langs elkaar heen sinds we ouders zijn. We doen dingen alleen, zodat de ander thuis kan blijven met de baby. Of zitten uitgeblust op de bank of gaan vroeg naar bed.
Punt is dat we J. ook niet zomaar bij iemand willen/durven onderbrengen, omdat ze er zo hun handen vol aan hebben. Die ander gestresst, J. uit zijn doen, dat is het dan niet waard. Die keren dat oma oppast omdat ik extra naar mijn werk moet en J. niet extra naar het kdv kan, geven me al een schuldgevoel. Op het kdv is het hun werk en betalen we ervoor ;)

Maar, vannacht wel even bijgetankt, ik heb 8u geslapen! (In 4 delen wel, maar toch)
pi_157780565
Whaha!

Hier hebben we afgesproken dat we 1x per maand saampjes iets gaan doen. Dat is a.s. zaterdag weer *O* Mijn tante geeft dan een feestje en dan gaan daarvoor uit eten. Nu al zin an. Toevallig had ik het er met mijn man ook over dat we elkaar zo weinig zien. Laatste weken was of hij weg 's avonds of ik en daarnaast zat ik nogal in de moppermodus (ik doe te veel, hij doet te weinig in mijn ogen, maar goed met M doet hij het fantastisch!) Een dateavondje per maand is wat dat betreft wel goed :Y

En M sliep door vannacht! Wel 2x speentje gegeven maar zijzelf sliep nog dus ik was de enige met een gebroken nacht. Ze ligt alleen wel steeds te huilen/jammeren in haar slaap, zo sneu.

De rest wel gelezen, maar: zeef! :*
pi_157780806
Zo'n afspraak moeten wij ook gaan maken. Volgende week ga ik weer aan het werk ( :o :'( ) en ik werk voornamelijk late diensten. Dan ben ik om 23:30 thuis, slaapt vriend al en om 7 uur 's morgens gaat hij al van huis. Dus wij zien elkaar niet veel normaal gesproken. Op mijn vrije avonden moet vriend zelf nog regelmatig naar school en komt dan ook pas na 22en thuis.

Beertje zou vandaag gaan wennen bij de gastouder, maar ze is echt niet lekker in orde en nog steeds verhoging. Dus we proberen het vrijdag alsnog. Verder veel huils en plakbaby dus we maken er maar een rustig dagje van.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')