Geen import toch?quote:Op maandag 23 november 2015 22:46 schreef ToT het volgende:
Ik heb een heeeeeeeeeel lieve vriendin in de Filipijnen zitten!![]()
Herkenbaar probleem dus!
Dan is het goedquote:Op maandag 23 november 2015 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Aangezien ze daar nog woont; nog niet, nee!
Dat klinkt wel kut ja...quote:Op maandag 23 november 2015 22:46 schreef ToT het volgende:
Ik heb een heeeeeeeeeel lieve vriendin in de Filipijnen zitten!![]()
Herkenbaar probleem dus!
Ken ook een meid uit de Filipijnen haar moeder werkt in Engeland, en de bedoeling is dat ze allemaal daarheen gaan zij vind mij luk. Maar ik zou liever naar Trinidad gaan, maar ze is best leuk dat ik kan wel je struggle begrijpen man.quote:Op maandag 23 november 2015 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Aangezien ze daar nog woont; nog niet, nee!
Jij hebt geen vriendin maar je zei dat je een vriendin had in je vorige topic en nu ineens een meid uit Trinidadquote:Op maandag 23 november 2015 22:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Deze boi is verliefd op een meid in Trinidad en Tobago, helaas is dat erg ver weg.... En ik heb het geld niet om daar te gaan wonen en een bestaan op te bouwen...
Klacht: Ik moet lekker weer laten schieten en al dat spul... Omdat ik het geld niet heb om haar zekerheid te bieden. Zij vind mij wel leuk en het zou misschien wel werken, maar ik wil niet niksen terwijl zij elke dag werkt.
Fuck mijn leven.
Nouja niet een vriendin ze wil niet officieel zo'n afstandsrelatie vanwege de afstand heh pik. Maar als ik erheen kon, dan zou het lukken.quote:Op maandag 23 november 2015 23:16 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij hebt geen vriendin maar je zei dat je een vriendin had in je vorige topic en nu ineens een meid uit Trinidad
In April komt mijn meissie hier naar toe voor 3 maand!quote:Op maandag 23 november 2015 23:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ken ook een meid uit de Filipijnen haar moeder werkt in Engeland, en de bedoeling is dat ze allemaal daarheen gaan zij vind mij luk. Maar ik zou liever naar Trinidad gaan, maar ze is best leuk dat ik kan wel je struggle begrijpen man.
quote:Op maandag 23 november 2015 23:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nouja niet een vriendin ze wil niet officieel zo'n afstandsrelatie vanwege de afstand heh pik. Maar als ik erheen kon, dan zou het lukken.
Ja fuck ik bedoel 30 graden daar, ik zou er wel willen wonen met haar.quote:
Dat is wel tof, het zijn hele leuke meiden daar vaak.quote:Op maandag 23 november 2015 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
In April komt mijn meissie hier naar toe voor 3 maand!
Tissue nodig?quote:Op maandag 23 november 2015 22:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Klacht: Ik moet lekker weer laten schieten dat spul...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |