Hmmm.... Probleem is alleen dat de wasmachine net 1,5 jaar oud is.... Maar nooit bij stilgestaan dat zoiets ook bestond.quote:Op maandag 23 november 2015 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zag laastst bij de Mediarnarkt een wasmachine en droger in een.
Niet goedkoop maar zag er wel heel degelijk en modern uit.
Dan is de bediening laag en het scheelt een keer over laden.
Zo'n combi-apparaat werkt vaak slecht (ik spreek uit ervaring).quote:Op maandag 23 november 2015 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Werkt altijd nog beter dan geen droger.quote:Op maandag 23 november 2015 21:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo'n combi-apparaat werkt vaak slecht (ik spreek uit ervaring).
Of planken boven de wasmachine en droger maken en daar de voorraad opzetten.quote:Op maandag 23 november 2015 21:11 schreef Pancake1967 het volgende:
Waar een wil is, is een weg. Dus de droger zou evt. naast de wasmachine kunnen staan, maar dan moeten we de berging in haar appartementje totaal anders indelen (lees: stelling met keukenvoorraad en schoonmaakspul in een logeerkamertje zetten).
Niet mee eens, maar goed ieder zijn/haar voorkeur en mogelijke ervaring(en).quote:Op maandag 23 november 2015 21:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Werkt altijd nog beter dan geen droger.
Of de uitvoering zo'n succes wordt... ik betwijfel het.quote:Op maandag 23 november 2015 21:02 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Zo'n gekke gedachte is het niet, hoor.
Waar ze vervolgens niet bij kan?quote:Op maandag 23 november 2015 21:37 schreef derLudolf het volgende:
Waarom maak je geen stelling boven de wasmachine en droger dan? Wil prima.
Ligt eraan hoe hoog je die maakt.quote:Op maandag 23 november 2015 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar ze vervolgens niet bij kan?
Dat zou inderdaad een oplossing zijn. Echter: google'en op een wall mounted wasdroger levert vooral droogrekken op (+ inderdaad een paar Aussie drogers).quote:Op maandag 23 november 2015 21:49 schreef Chicolade het volgende:
Ik weet dat het bestaat in Australië, er zijn modellen die 'wall mounted' zijn en daarbij kan je de droger inderdaad ondersteboven hangen (en het paneel omdraaien zodat alles rechtop blijft), maar geen idee of het ook bestaat voor de Nederlandse markt.
Bejaarde vrouwtjes en trappetjes is geen goede combinatie.quote:Op maandag 23 november 2015 21:57 schreef Queller het volgende:
Of een trappetje voor de wasmachine; het onderste deel heb je alleen nodig als het filter vies is
Dat laatste id niet waar. De machine kan vaak de helft tot 2/3 drogen van wat het kan wassen. Dus een 6 kilo wasmachine droogt 3 tot 4 kilo.quote:Op maandag 23 november 2015 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mijn combi-apparaat werkte echt prima. En dat was 20 jaar geleden. Ze (van de R&D) hebben vast niet stilgezeten sinds die tijd.quote:Op maandag 23 november 2015 21:13 schreef Juup© het volgende:
Zo'n combi-apparaat werkt vaak slecht (ik spreek uit ervaring).
Mooi voor jouquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Mijn combi-apparaat werkte echt prima. En dat was 20 jaar geleden. Ze (van de R&D) hebben vast niet stilgezeten sinds die tijd.
Enige nadeel vond ik dat je niet lekker kon opschieten met de was. Maar verder: in mijn 40m2 appartementje een geweldige oplossing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |