Niet een vrijstaand huis hebben.quote:Op maandag 23 november 2015 16:19 schreef Baas_bas het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan mensen die de deur dichtslaan 's morgens vroeg. Ik doe hem altijd netjes dicht met de sleutel omgedraaid zodat die makkelijk dicht gaat maar je hebt ook van die mensen die geven hem echt zo'n zwieper dat gelijk de hele straat wakker wordt
Ja schandalig he? Geef maar geld zodat ik er eentje kan kopen dan hoef je je er niet meer aan te ergerenquote:
Ik wist niet dat je misselijk klaar kon komen. Weer wat geleerd vandaag!quote:Op maandag 23 november 2015 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat ik niet tegen kan zijn het mensen waarbij de deur dicht slaan. Ik kom er zelfs misselijk van.
Heeft te maken met vroeger, als vader maar eens boos is slaat hij met de deuren, als kind wordt je daar bang van.
Precies iets van vroeger dat achter gebleven is.....
Voel je wat meer vanuit je onderbuik komen.quote:
Ons de schuld geven dat je een onderbetaalde kutbaan hebt, gast👎quote:Op maandag 23 november 2015 16:20 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja schandalig he? Geef maar geld zodat ik er eentje kan kopen dan hoef je je er niet meer aan te ergeren
nouquote:Op maandag 23 november 2015 16:53 schreef hoas het volgende:
[..]
Ons de schuld geven dat je een onderbetaalde kutbaan hebt, gast👎
Precies dit dus. M'n huisgenoten doen dit ook. Waarschijnlijk heb ik hetzelfde trauma. Gelijk dat gevoel dat het aan jou ligt.quote:Op maandag 23 november 2015 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat ik niet tegen kan zijn het mensen waarbij de deur dicht slaan. Ik kom er zelfs misselijk van.
Heeft te maken met vroeger, als vader maar eens boos is slaat hij met de deuren, als kind wordt je daar bang van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik trap de deur altijd dicht met een flying kick van heb ik jou daar terwijl ik hard 'schoenpoetsverzameling' roep.quote:Op maandag 23 november 2015 19:46 schreef MiszSpace het volgende:
Of mensen die met mij meerijden en de autodeur heel hard dicht slaan.
Fuck man ik heb ook wel dat soort problemen met mijn vader etc. Man man we moeten samen eens ergens een frietje gaan steken man.quote:Op maandag 23 november 2015 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op maandag 23 november 2015 16:42 schreef Geerd het volgende:
Ik haal altijd de deur eruit en neem hem mee naar het werk, en dan vragen ze zo van waarom heb je de voordeur mee?
En dan zo van ja anders ga ik er mee slaan hihaho! !!
Ben jij er zo eenquote:Op maandag 23 november 2015 19:49 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Ik trap de deur altijd dicht met een flying kick van heb ik jou daar terwijl ik hard 'schoenpoetsverzameling' roep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Immer gerade aus!
Online om geld bedelen.quote:Op maandag 23 november 2015 16:20 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja schandalig he? Geef maar geld zodat ik er eentje kan kopen dan hoef je je er niet meer aan te ergeren
Ik ben erbij. Wel liever een patatje trouwens.quote:Op maandag 23 november 2015 19:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man ik heb ook wel dat soort problemen met mijn vader etc. Man man we moeten samen eens ergens een frietje gaan steken man.
Goeie zelfbeheersing voor een leraar.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:58 schreef greyfacenospace het volgende:
Toen ik nog op de havo zat, had m'n biologie leraar een keer de deur zo hard dicht geslagen dat het raampje naast de deur er uit vloog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |