Nee dat zalquote:Op maandag 23 november 2015 15:18 schreef wouter456 het volgende:
Valt mee. Ik train 4 keer in de week. Wel werk ik er vrij hard naast, dat is waar. Maar dat is niet het probleem.
quote:Op maandag 23 november 2015 15:27 schreef Nattekat het volgende:
Je moet, zeker als je lange afstanden loopt of juist hele korte, echt een goede warming-up doen. Vaak wordt het effect hiervan zwaar onderschat.
Je zegt dat je zwaar werk doet, wat precies? Als het lichamelijk zwaar is, dan kan 4 dagen trainen iets te veel van het goede zijn. Probeer dan te beginnen met 2 dagen zwaar en 2 dagen licht met voldoende rust tussen de zware sessies.
Gaat het niet, laat je een sessie vallen, anders bouw je de twee rustige sessies langzaam op.
Als je een arts in het ziekenhuis bent, zit er dan niet ergens een fysio die je kan vragen?quote:Op maandag 23 november 2015 15:28 schreef wouter456 het volgende:
Ik ben arts in een ziekenhuis. Lange dagen vooral en ook nog redelijk wat lopen. Volg jij bepaalde schema's?
[..]
Ik doe zelf niet aan hardlopen, maar aan waterpolo, dus het doel verschilt een beetje.quote:Op maandag 23 november 2015 15:28 schreef wouter456 het volgende:
Ik ben arts in een ziekenhuis. Lange dagen vooral en ook nog redelijk wat lopen. Volg jij bepaalde schema's?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |