abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6903586
Afgelopen maandag kreeg ik een brief dat ik binnen 10 dagen een rekening moet betalen anders worden er stappen ondernomen, dus maandag gelijk een overschrijfformuliertje in de bus gedaan bij ABN-Amro (in de kantooruren) maar heeft iemand enig idee hoe lang het gaat duren voor het geld is waar het zijn moet, het is nu namelijk nog steeds niet afgeschreven.

(oh en voor de mensen die gelijk beginnen te vragen waarom er die stappen ondernomen moeten worden en waarom ik niet gewoon gelijk heb betaald; mijn rekeningnummer is gewijzigd dat heb ik doorgegeven bij mijn bestelling (het is een postorderbedrijf) maar toch blijven ze aan mn oude rekening nummer zitten trekken maarja daar staat niks meer op inmiddels heb ik al 4 keer doorgegeven dat ze een ander rekening nummer moeten gebruiken willen ze geld zien (en ja dat rekeningnummer hebben ze).)

;)
pi_6903744
Als je ABN-AMRO hebt waarom gebruik je geen internet bankieren dan? Dat is reuze makkelijk, ik gebruik het ook
pi_6903751
En on-topic... Dat is binnen een paar dagen gebeurt als je het bij de vestiging zelf hebt afgegeven
pi_6903784
HAHAHAH,
wat willen ze gaan doen dan?
Ik laat me nooit intimideren door dat soort dreigementen, ik betaal wanneer IK WIL!

Als je deze niet binnen 10 dagen betaald, krijg je 14 dagen na die 10 dagen een 2e waarschuwing (met een eventuele boete) en na weer 2 weken een brief van een deurwaarde, misschien komt ie langs (gewoon niet opendoen).
Niks aan het handje dus als je die opdracht van de week op de post flikkert.
(woon je pas op jezelf of zo?)

pi_6903912
quote:
Op woensdag 20 november 2002 13:05 schreef systemlan het volgende:
HAHAHAH,
wat willen ze gaan doen dan?
Ik laat me nooit intimideren door dat soort dreigementen, ik betaal wanneer IK WIL!

Als je deze niet binnen 10 dagen betaald, krijg je 14 dagen na die 10 dagen een 2e waarschuwing (met een eventuele boete) en na weer 2 weken een brief van een deurwaarde, misschien komt ie langs (gewoon niet opendoen).
Niks aan het handje dus als je die opdracht van de week op de post flikkert.
(woon je pas op jezelf of zo?)

Als ik dat dan doe dan krijg ik misschien ook wel een BKR-inschrijving en weet ik wat aan mn reet hangen, waardoor mijn financieele verleden er heel slecht uit komt te zien, waardoor ik als ik binnen een paar jaar financiering nodig heb een dikke vinger van meneer de bankmedewerker krijg want ik ben geen betrouwbare betaler
en een boete zit ik ook niet op te wachten agz ik nou niet bepaald geld over heb.

(sorry als ik nogal psycho overkom maar financieel zitten ik en mijn vriend gewoon helemaal aan de grond en we proberen voor eind dit jaar eruit te komen maar op zo'n manier lukt dat niet natuurlijk...)

En over dat internetbankieren ik vertrouw dat nog niet zo zeker niet omdat we geen firewall thuishebben.

;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')