Homoseksuele handelingen gaan volgens de paus 'tegen de wetten van de natuur in'.
[Bron : Volkskrant 10-7-'00]
Tering wat een ONZIN zeg !
Als ik iemand zijn schedel in wil slaan is het deze seniele oude randdebiel wel
Van dit soort gezwam word ik echt zwaar aggresief !
Maar :
Grote verliezer van de World Gay Pride is het Vaticaan , dat tevergeefs heeft geprobeerd het festival de voet dwars te zetten. Vooral het gevolg van dit verzet werd de gay pride een internationale politieke manifestatie voor universele rechtenmensen.
ANOTHER VICTORY
[Dit bericht is gewijzigd door Public Enemy (Datum 10 Juli 2000).]
GRTZ ArchAngel
Het is niet zozeer de hele kerkgemeenschap alswel die paar mafketels in Italie die vreemd zijn.
* Guus Muisarm gelooft niet in god.
Maar goed , vanuit de achterban van de kerk wordt hard gewerkt om ze daar een beetje normaal te laten denken.
Ik geloof dat ik moet gaan KOTSEN
Tijd voor een Zappa Quote :
quote:
My best advice to anyone who wants to raise a
happy, mentally healthy child is: Keep him or
her as far away from a church as you can.
quote:
op 07-10-2000 om 07:44 PM schreef Roché het volgende:
Je gaat toch ook niet als zwarte zijnde bij een KKK huis protesteren ???
Juist wel lijkt me. Lekker dom voorbeeld trouwens.
10. Een man ook, die met iemands huisvrouw overspel zal gedaan hebben, dewijl hij met zijns naasten vrouw overspel gedaan heeft, zal zekerlijk gedood worden, de overspeler en de overspeelster.
11. En een man, die bij zijns vaders huisvrouw zal gelegen hebben, heeft zijns vaders schaamte ontdekt; zij beiden zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
12. Insgelijks, als de man bij de vrouw zijns zoons zal gelegen hebben, zij zullen beiden zekerlijk gedood worden; zij hebben een gruwelijke vermenging gedaan; hun bloed is op hen!
13. Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
14. En wanneer een man een vrouw en haar moeder zal genomen hebben, het is een schandelijke daad; men zal hem, en diezelve met vuur verbranden, opdat geen schandelijke daad in het midden van u zij.
15. Daartoe als een man bij enig vee zal gelegen hebben, hij zal zekerlijk gedood worden; ook zult gijlieden het beest doden.
16. Alzo wanneer een vrouw tot enig beest genaderd zal zijn, om daarmede te doen te hebben, zo zult gij die vrouw en dat beest doden; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
17. En als een man zijn zuster, de dochter zijns vaders, of de dochter zijner moeder, zal genomen hebben, en hij haar schaamte gezien, en zij zijn schaamte zal gezien hebben, het is een schandvlek; daarom zullen zij voor de ogen van de kinderen huns volks uitgeroeid worden; hij heeft de schaamte zijner zuster ontdekt, hij zal zijn ongerechtigheid dragen.
Los daarvan, waarom een Gaypride ?
Gaylympics, gaypride, gayvoetbal ... wat een bullshit !
Vraag nou eens gewoon GEEN aandacht en probeer je gewoon te mengen onder de mensen, welke sexuele voorkeur je ook hebt !
Moeten die homo's nou altijd in het middelpunt van de belangstelling staan ?
Ze probeerde de paus erbij te betrekken en die was daar blijkbaar niet van gediend, en DAT IS ZIJN GOED RECHT !
Of zijn ze nu op de teentjes getrapt ?
Ik walg van zulke acties !
quote:
Hmmmz, ik vind dat je deze opmerking als paus niet echt openbaar moet uiten maar ... het is nu eenmaal z'n geloof en ook het ONZE !
De paus krijgt nu de wind van voren omdat hij gewoon verteld wat er in de bijbel staat ? Dat vind ik pas dom ...
Los daarvan, waarom een Gaypride ?
Vraag nou eens gewoon GEEN aandacht en probeer je gewoon te mengen onder de mensen, welke sexuele voorkeur je ook hebt !
Moeten die homo's nou altijd in het middelpunt van de belangstelling staan ?Ze probeerde de paus erbij te betrekken en die was daar blijkbaar niet van gediend, en DAT IS ZIJN GOED RECHT !
Of zijn ze nu op de teentjes getrapt ?Ik walg van zulke acties
Precies...
Jullie eisen respect van de kerk, maar zelf hebben jullie er ook geen respect voor.
quote:
op 07-11-2000 om 11:05 AM schreef §erum het volgende:
Hmmmz, ik vind dat je deze opmerking als paus niet echt openbaar moet uiten maar ... het is nu eenmaal z'n geloof en ook het ONZE !
De paus krijgt nu de wind van voren omdat hij gewoon verteld wat er in de bijbel staat ? Dat vind ik pas dom ...Los daarvan, waarom een Gaypride ?
Moeten die homo's nou altijd in het middelpunt van de belangstelling staan ?Ze probeerde de paus erbij te betrekken en die was daar blijkbaar niet van gediend, en DAT IS ZIJN GOED RECHT !
Of zijn ze nu op de teentjes getrapt ?Ik walg van zulke acties !
SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERUUUUUUUUM!!!!!
hoi hoi hoi !
Hij had deze uitspraak niet mogen doen inderdaad maar van de andere kant ... welke IDIOOT haalt het dan ook in z'n botte kop om nou net de Paus z'n mening te vragen over dit onderwerp !?
Een beetje logisch nadenken was misschien wel makkelijk geweest.
Hij houdt zich alleen aan z'n geloof ...
geloven is
(x 10^99 )
quote:Als jij dit VIND, zou ik dat iets anders opschrijven dan dit. (Voorkomt een hoop reacties ...)
op 07-11-2000 om 09:58 PM schreef Aaargh! het volgende: geloven is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(x 10^99 )
Ik heb begrip voor de uitspraak van de Paus en de achterliggende gedachte, niet voor de manier waarop het verteld is.
quote:
de discussie over het geloof is een tijdje terug op GoT al gestart (kijk daar ff) het geloven in god is absoluut niet verdedigbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |