Gezellig maar tis toch shit (pils) beer in Italie.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:13 schreef Zolder het volgende:
[ afbeelding ]
MILAAN, ITALIE
Rutger en zijn vrienden genieten lekker van een biertje.
Terencequote:
Weet niet of dit hier helemaal goed past aangezien het natuurlijk onwijs hypocriet is dat het westen nu opeens steen en been schreeuwt terwijl dit in Irak en Syrie aan de orde van de dag is en deze aanslagen gefinancierd zijn door westerse invloeden. Je krijgt hier nu een discussie over in dit topic en dat is niet de bedoeling,quote:
Hoe is dat anders dan een plaatje van een gewapende rebel in de OP? Dit is gewoon om aan te tonen hoe kinderen de wereld kunnen zien en hoe hij door zijn vader wordt gerustgesteld. Ik krijg daar, los van de context, een warm gevoel van. Mooi hoe hij glundert op het einde als zijn vader hem gerustgesteld heeft.quote:Op zondag 29 november 2015 17:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Weet niet of dit hier helemaal goed past aangezien het natuurlijk onwijs hypocriet is dat het westen nu opeens steen en been schreeuwt terwijl dit in Irak en Syrie aan de orde van de dag is en deze aanslagen gefinancierd zijn door westerse invloeden. Je krijgt hier nu een discussie over in dit topic en dat is niet de bedoeling,
Dit is heel anders aangezien dit veel duidelijker is en imo ook gepost om te zuigen en daar is dit topic niet voor. Het roept bij mij in ieder geval irritatie gevoelens op.quote:Op zondag 29 november 2015 17:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan een plaatje van een gewapende rebel in de OP? Dit is gewoon om aan te tonen hoe kinderen de wereld kunnen zien en hoe hij door zijn vader wordt gerustgesteld. Ik krijg daar, los van de context, een warm gevoel van. Mooi hoe hij glundert op het einde als zijn vader hem gerustgesteld heeft.
Misschien ligt dat aan jezelf Japie? Ik vind het een mooi filmpjequote:Op zondag 29 november 2015 17:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dit is heel anders aangezien dit veel duidelijker is en imo ook gepost om te zuigen en daar is dit topic niet voor. Het roept bij mij in ieder geval irritatie gevoelens op.
lief...quote:Op zaterdag 12 december 2015 03:56 schreef Dance99Vv het volgende:
Tranen om stewardess die passagier helpt met eten
Hainan -
Een Chinese stewardess die een passagier helpt met eten laat wereldwijd harten smelten. De man die wordt gevoerd kan moeilijk een lepel vasthouden, omdat hij twee jaar geleden een beroerte heeft gehad. Hij kreeg tranen in zijn ogen omdat de stewardess hem wilde voeren.
http://www.telegraaf.nl/o(...)elpt_met_eten__.html
De 71-jarige meneer Niu was afgelopen dinsdag met zijn vrouw onderweg van Zhengzhou naar Hainan in het zuiden van China om te overwinteren. Eigenlijk zou zijn vrouw naast hem zitten, maar omdat meneer Niu met een rolstoel naar het vliegtuig werd gebracht, moest hij voor in het vliegtuig zitten waar meer ruimte is. Er was alleen niet genoeg ruimte voor zijn vrouw om naast hem te komen zitten.
Stewardess Fan Xuesong vond het vreselijk te zien dat meneer Niu zijn lepel niet kon vasthouden. Daarom knielde ze voor hem en hielp ze door hem de maaltijd te voeren. Dat ontroerde de medische professor zo dat hij er tranen van in zijn ogen kreeg.
De Chinese site Zy News deelde de foto's van het moment op Weibo, de Chinese variant van Twitter, en deze worden wereldwijd gedeeld.
Grappig maar elke keer dat ik de liedje horen (Hello, it's me....) ik denk 'Oh ffs - piss off you miserable bitch'.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |