Die ken ik niet volgens mij.quote:
Ga maar eens luisteren... tis een lekker weird nummerquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ken ik niet volgens mij.
Ouder werk?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga maar eens luisteren... tis een lekker weird nummer
hebben ze nieuwer werk?quote:
Ik vind wel dat je, net als bij bijv Ultravox, twee perioden kunt onderscheiden. (roughly voor 1980 en na 1980)quote:
Thomas lag in bed zijn eigen boek te lezen jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef BoerBert het volgende:
Dat boek kwam nog langs in Jeuk, moest ze wel weten
1977quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je, net als bij bijv Ultravox, twee perioden kunt onderscheiden. (roughly voor 1980 en na 1980)
da's wel wat technischer inderdaad, maar daar ken ik geen losse nummers van. Plaat wel een aantal keer op gehad zo tussendoorquote:
dit nummer is het zeker waard, al is het even wennenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
da's wel wat technischer inderdaad, maar daar ken ik geen losse nummers van. Plaat wel een aantal keer op gehad zo tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |