Dit was ook mn vk dr theorie iddquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:37 schreef LuDann het volgende:
Herkenbaar, ik voel me ook echt belachelijk dan.Zo snel mogelijk jezelf kreupel de trap opsjouwen omdat je baby huilt. Kan ook niet even rustig opstaan en wachten tot alles wat minder pijnlijk aanvoelt dan he.
Mijn theorie is dat door de hormonen mijn bindweefsel verslapt is en dat daarom alles zo'n zeer doet. Mijn bekkeninstabiliteit is ook nog niet over. Mja, ik verwacht eigenlijk ook een beetje door de huisarts gewoon weer naar huis gestuurd te worden met een 'kijk het nog maar even aan'. Die gedachte motiveert niet.
Kan me niet voorstellen dat het niet vaker voorkomt? Raar dat je vlos er nooit van gehoord had. Hoewel ik ook vooral ophalende schouders kreeg toen ik er tijdens mijn zwangerschap over begon.
Mehehequote:Op vrijdag 20 november 2015 20:42 schreef Mariposas het volgende:
Mijn man heeft de kat al als piemelverwarmer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:47 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Mehehe
Ik val weer eens binnen en zie nieuwe features! Stap-R en Sjaak die mamma zegt! Las laatst ook over een aan de hand stap-Y! Gaat goed allemaal!
Doet me weer even beseffen dat Q een versnellinkje lager staatBedacht me laatst dat het wel eens kon komen doordat hij niet gefrustreerd is dat ie niet kan kruipen en staan hem gewoon niet boeit. Als hij niet bij een speeltje kan, trappelt ie vrolijk en hijgend een tijdje in de lucht, of zoekt een speel waar hij wel bij kan, net zo goed hoor! Wel handig, maar heule grote behoefte om te kruipen krijgt hij er niet van. Sowieso doet ie niks op de grond, zal ie wel te hard vinden. Op de bank oefent ie wel eens. En afstandsbedieningen vindt ie leuk (vanmorgen drukte ie op wat knopjes voor ik em weghaalde en nou deed de tv het niet.. Was al licht pissig, tot ik hoorde dat er gewoon een storing is
). In z'n bed is ie vaak op zoek naar speentjes. Dus, paar avonden terug gebeurde ineens dit!
Dat stappen is bij die ene keer gebleven. Kruipen doet ze nog steeds niet, schuift ook nog alleen achteruit. Dus wat dat aangaat is Q weer iets sneller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb vanmiddag een superleuk jasje gescoord bij C&A. Houtje touwtje!![]()
In de aanbieding ook nog eens. Maatje 74, mouwtjes omslaan en gaan. Prima jasje voor op de fiets. Meteen maillotjes gehaald voor onder een broekje, lekker warm.
Helemaal klaar voor de fiets zijn we.
Verder ook nog twee leuke jurkjes, dus de pyjamas voor mezelf maar even achterwege gelaten. Het salaris is immers nog niet gestort.![]()
Y heeft iig wat nieuws, kan er weer wat de kast uit wat eigenlijk al te klein is.
Ah, eerst even de wereld bestuderen, en dan ineens bedenken van 'ja, nu ga ik dat ook doen, ik zie nu hoe het moet'.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:59 schreef mignonne het volgende:
haha gevalletje dat had mijn oudste ook. Die liet zich niet frustreren door dingen die ze nog niet kon. Dan probeerde ze het een keertje, oh, gaat niet? nouja dan niet xD en dan ging ze weer wat anders doen.
Zo is ze nog steeds... Waarbij ik wel moet zeggen dat ze dingen vaak "ineens" kan. Ze heeft zich nooit tot vermoeiend aan toe opgetrokken of stapjes gezet en gevallen of aan de hand gelopen. Ze deed helemaal niks. Tot ze op een gegeven moment een beetje wankel ging staan en 2 stappen zette en vanaf dat moment liep ze zeg maar. Idem met praten bijv en nu ook met lezen en schrijven.
Op het eerste gezicht leek ze daardoor soms motorisch wat trager dan leeftijdsgenoten maar uiteindelijk was ze net zo snel alleen de weg erheen is anders.
haha ja psies.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:06 schreef Risu het volgende:
[..]
Ah, eerst even de wereld bestuderen, en dan ineens bedenken van 'ja, nu ga ik dat ook doen, ik zie nu hoe het moet'.
Sommige dingen gaan ook ineens zo snel. De ene week spartelen ze als superman op de grond, en dan ineens zit er toch beweging in.
Y moet ook alles bekijken, en voelen en proeven. Zo zat ze van de week op da bank naast me met mijn rits te spelen (van mijn vest) zeker een kwartier aan het bestuderen hoe dat zat en op het eind moest ik mijn vest uittrekken want er zat een enorme kwijlplek in van het proeven.![]()
Knoopjes zijn ook leuk, en oma's ketting. Maar ritsen
Had ik ook (carpaal tunnelsyndroom) en het duurde best lang vond ik zelf voor het weg was. Mijn vingers bleven nog zeker tot 8 weken na bevalling dikkig, toen pas paste ik mijn ringen weer. Het stramme gevoel was wel eerder weg maar ook niet meteen na een week.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:40 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kreeg de laatste maand last van mijn vingergewrichten. Stijf en stram, ik weet 't ook aan vocht. Vocht trekt een eind weg inmiddels, maar 't is hier ook nog stijf en stram hoor.
Mijn baby is na zijn voeding van 19 op mij in slaap gevallen en ligt nu nog heerlijk bij me te slapen.
Jouw oudste = mijn oudste...quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:59 schreef mignonne het volgende:
haha gevalletje dat had mijn oudste ook. Die liet zich niet frustreren door dingen die ze nog niet kon. Dan probeerde ze het een keertje, oh, gaat niet? nouja dan niet xD en dan ging ze weer wat anders doen.
Zo is ze nog steeds... Waarbij ik wel moet zeggen dat ze dingen vaak "ineens" kan. Ze heeft zich nooit tot vermoeiend aan toe opgetrokken of stapjes gezet en gevallen of aan de hand gelopen. Ze deed helemaal niks. Tot ze op een gegeven moment een beetje wankel ging staan en 2 stappen zette en vanaf dat moment liep ze zeg maar. Idem met praten bijv en nu ook met lezen en schrijven.
Op het eerste gezicht leek ze daardoor soms motorisch wat trager dan leeftijdsgenoten maar uiteindelijk was ze net zo snel alleen de weg erheen is anders.
ach bahquote:Op zaterdag 21 november 2015 12:49 schreef Kuukske het volgende:
En een zieke peuter in huis. Bleh. Wat een timing..
Omg esquote:Op zaterdag 21 november 2015 14:04 schreef Estrys het volgende:
Nou Pinq, dat klinkt als een exacte kopie van mijn nachtincl man.
Ik heb er nu twee op bed.Wilde eigenlijk zelf even gaan liggen maar ga toch liever even een kopje thee drinken en door een tijdschrift bladeren of zo. Dadelijk met twee kinderen boodschappen doen en nummer 1 ophalen. Dan koken en eten met drie en ze allemaal in bed zien te krijgen vanavond. Ik kan dit
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |