Denk het ook niet, vast een nertsenfokker die uit is op schadevergoeding.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:06 schreef Jigzoz het volgende:
Da's best brute dierenmishandeling, dus van dierenbeschermingsclubs zou zo'n actie niet afkomstig kunnen zijn, zou je denken.
Ze worden rond deze tijd afgemaakt dus veel maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:08 schreef RobbieRonald het volgende:
Binnenkort dus duizenden nerstsenlijkjes in en rond Putten omdat ze omgekomen zijn van de honger.
En doodgereden worden, doodhongeren, helemaal gek stressen en inderdaad: flink wat roofdieren die hier los op gaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:05 schreef BasEnAad het volgende:
Vrijheid is verscheurd worden door een buizerd, naïeve muts.
Dat is wat diervriendelijker dan wat die dierenactivisten nu hebben gedaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:08 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze worden rond deze tijd afgemaakt dus veel maakt het niet uit.
Die diertjes overleven dit toch niet?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:10 schreef Loekie1 het volgende:
Je kunt niet verwachten dat dierenliefhebbers tot 2024 machteloos toezien hoe deze beesten worden mishandeld in hun hokken dus ik denk dat het nog wel vaker zal gebeuren.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:10 schreef Loekie1 het volgende:
Je kunt niet verwachten dat dierenliefhebbers tot 2024 machteloos toezien hoe deze beesten worden mishandeld in hun hokken dus ik denk dat het nog wel vaker zal gebeuren.
Oerdomme emotionele actie met bijzonder veel dierenleed tot gevolg. Voor deze nertsen worden nu nieuwe gefokt, dus het werkt écht averechts.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:10 schreef Infection het volgende:
Volgensmij heeft zoiets veel meer nadelen dan voordelen. Weer goed nagedacht door die dierenactivisten.
Daar zit inderdaad schrikbarend weinig intelligent volk tussen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Dierenactivisten zijn net zo erg als IS
Dan ga je ze toch juist niet nóg meer mishandelen door ze op straat te gooien? Zeer kortzichtig van die mensen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:10 schreef Loekie1 het volgende:
Honderden? 13.000 (!)quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:00 schreef Jordy-B het volgende:
Dus door een stel debielen ontstaat er nu een ecologische ramp in de omgeving Putten.
Honderden dieren die een afschuwelijke hongerdood sterven (in plaats van relatief humane euthanasatie) en tegelijkertijd een zware klap voor de lokale populatie vogels en knaagdieren.
Goed gedaan!
Ik blijf positief en hoop dat een flink aantal zichzelf enigszins weet te redden.quote:
Kun je vergeten. In gevangenschap opgegroeide Amerikaanse nertsen in de Nederlandse natuur zijn als stadsmensen in het regenwoud.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik blijf positief en hoop dat een flink aantal zichzelf enigszins weet te redden.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Tja, Volkert is weer vrijgelaten....
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Tja, Volkert is weer vrijgelaten....
Het nogal een ramp voor de wildstand als er ineens tienduizend nertsen rondrennen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:04 schreef Loekie1 het volgende:
Tienduizend nertsen vrijgelaten in Putten
PUTTEN -
Onbekenden hebben vrijdagochtend vroeg de hokken van een nertsenfokkerij in Putten opengezet. Waarschijnlijk tienduizend nertsen zijn daardoor vrijgelaten. De eigenaar van de fokkerij probeert de dieren weer te vangen, meldt de politie.
Het is nog niet duidelijk wie de nertsen heeft vrijgelaten, er is bijvoorbeeld nog geen actiegroep die zich heeft gemeld.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_vrijgelaten__.html
De diertjes mogen nog even proeven wat vrijheid is. (Nee, ik heb er niks mee te maken maar ik ben wel voor deze actie.)
Ja. Naast andere problemen. Blijkbaar willen pro mensen dat niet zien.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het nogal een ramp voor de wildstand als er ineens tienduizend nertsen rondrennen.
Ja, want het creëren van een lokale economische ramp door het vrijlaten van meer dan tienduizend voor in het wild leven onkundige dieren zal zeker geen problemen met onder andere wilde diersoorten (vogels, knaagdieren) en ziekteverspreiding veroorzaken. Plus, kunnen nertsen alsnog vredig sterven onder een autoband of van de honger onderwijl op harde kleigrond creperend. Goed initiatief man! Morgen ook maar even Kerncentrale Borssele opblazen om je standpunten tegen kernenergie duidelijk te maken?quote:
Het hangt ervan af welk scenario nog slechter is voor die beestjes. Ik zou het liefst zien dat ze zouden worden 'ontvoerd' door een groep die de beestjes opvangt en goed verzorgt, veronderstellende dat ze niet weten hoe ze in de natuur aan voedsel moeten komen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:04 schreef Loekie1 het volgende:
Tienduizend nertsen vrijgelaten in Putten
PUTTEN -
Onbekenden hebben vrijdagochtend vroeg de hokken van een nertsenfokkerij in Putten opengezet. Waarschijnlijk tienduizend nertsen zijn daardoor vrijgelaten. De eigenaar van de fokkerij probeert de dieren weer te vangen, meldt de politie.
Het is nog niet duidelijk wie de nertsen heeft vrijgelaten, er is bijvoorbeeld nog geen actiegroep die zich heeft gemeld.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_vrijgelaten__.html
De diertjes mogen nog even proeven wat vrijheid is. (Nee, ik heb er niks mee te maken maar ik ben wel voor deze actie.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de fokker heb ik geen medelijden. Het houden van beesten op een manier die slecht voor hen is, de dieren inzetten als productiefactoren, hoor je niet te doen. Nu valt het in het geval van koeien en geiten en zo nog tot op zekere hoogte te begrijpen maar enkel voor een vacht, dat is nergens voor nodig. Er zijn zat grondstoffen die je prima kan gebruiken die dezelfde of betere eigenschappen hebben. Het is niet zoals met voeding dat je iets nodig hebt en dat je het niet kan betalen om alles biologisch te doen of zo.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ik vrees het, het is van de regen in de drup.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En doodgereden worden, doodhongeren, helemaal gek stressen en inderdaad: flink wat roofdieren die hier los op gaan.
Dit.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:10 schreef Loekie1 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Dierenactivisten PVV-stemmers zijn net zo erg als IS
Jezus mina, jij bent echt de Stalin onder de Thiemes hé?quote:Op dinsdag 1 december 2015 02:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Goede actie inderdaad.
Nou, das mooi voor de buizerds danquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:05 schreef BasEnAad het volgende:
Vrijheid is verscheurd worden door een buizerd, naïeve muts.
Want mensen die recht stemmen geven niks om dieren?quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:10 schreef Loekie1 het volgende:
Ja, goeie actie dat deze nertsen de natuur rondom Putten schade gaan toebrengen met dit soort idiote acties.quote:Op dinsdag 1 december 2015 02:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Goede actie inderdaad.
Het is wel bekend dat mensen die rechts stemmen over minder empathisch vermogen beschikken (of dat mensen die links stemmen over meer empathisch vermogen beschikken). Zo bezien zou het best wel eens kunnen dat die minder om dieren geven.quote:Op dinsdag 1 december 2015 04:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Want mensen die recht stemmen geven niks om dieren?
Er bestaat geen Stalin onder de Thiemes. De Thiemes zijn stuk voor stuk zachtaardige mensen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 02:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jezus mina, jij bent echt de Stalin onder de Thiemes hé?
Lees dit maar, o wat diervriendelijk hequote:Op vrijdag 20 november 2015 16:09 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dat is wat diervriendelijker dan wat die dierenactivisten nu hebben gedaan.
Alsnog is dat diervriendelijker dan wanneer je ze in de natuur loslaat en ze na enkele dagen sterven van de honger.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:26 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Lees dit maar, o wat diervriendelijk he
http://www.volkskrant.nl/(...)verbeelden~a4203249/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |