Ik vind klussen nog wel leuk (mijn vriend eigenlijk niet echt meer), maar ik zie het doordeweeks toch meer als een 'verplichting'. Ik vind op het moment vooral het 'geklust hebben' leuk, het resultaat zien en dat we weer wat dichterbij het moment komen dat we de slaap- en woonkamer in gebruik kunnen nemenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:26 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Klussen moet je zien als ontspanning, werkstress verwerken. Heb ik in ieder geval.
[..]
Vonden wij ook, vanavond dus verder![]()
Deze gaan de in de grondverf en ik pak nog even 2 kozijnen die roedes krijgen.
Morgen eerste kerstdiner van het jaar(met de Imkerverein), dus dan geen tijd om te klussen.
De mijne gaat voor ¤70,- naar Dresden! Zonder middensteel, anders moet ie verzonden worden als Sperrgut.quote:Op maandag 23 november 2015 10:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Keurig. Heb het eerste exemplaar nog even wat gefinetuned gister en wat deuvels er in gemaakt om dingen er op te hangen
Hou je dit zo?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef ueberduitser het volgende:
Ik heb gisteravond 2 roedes gemaakt voor in de kunststof kozijnen.
Moeders wil graag roedes, want de ramen zijn zo kaal nu.
Al eerder wat met tape gestoeid en dat was niets, maar gisteravond kreeg ik het lumineuze idee ze gewoon van hout (panlatten) te maken en ze aan de binnenzijde in de sponning te zetten.
Kreeg vanochtend de foto's via whatsapp doorgestuurd, ik zie het huis niet anders dan in het donker op dit moment (tenzij weekend)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet echt proberen niet zo om je mening heen te draaien.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hou je dit zo?
Ik vind het er niet uitzien, sorry![]()
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:42 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Je moet echt proberen niet zo om je mening heen te draaien.
Ze worden nog mooi wit, maar verder ja.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hou je dit zo?
Ik vind het er niet uitzien, sorry![]()
Wit lijkt me al een hele verbeteringquote:Op woensdag 25 november 2015 21:55 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ze worden nog mooi wit, maar verder ja.
Hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor, smaken verschillen.
Die bedoel ik ja. Ik ga geen bankbiljetten eten (of waren het spoorstaven. Subtiel verschil tussen Schienen en Scheinenquote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Stilte voor de storm....![]()
Ik neem aan dat je Schweinehaxe bedoeld?
[ afbeelding ]
![]()
Lijkt goedquote:Ik heb gisteravond 2 roedes gemaakt voor in de kunststof kozijnen.
Moeders wil graag roedes, want de ramen zijn zo kaal nu.
Al eerder wat met tape gestoeid en dat was niets, maar gisteravond kreeg ik het lumineuze idee ze gewoon van hout (panlatten) te maken en ze aan de binnenzijde in de sponning te zetten.
Kreeg vanochtend de foto's via whatsapp doorgestuurd, ik zie het huis niet anders dan in het donker op dit moment (tenzij weekend)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Guten Appetit. Doe je ook aan schermen?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:26 schreef ueberduitser het volgende:
Morgen eerste kerstdiner van het jaar(met de Imkerverein), dus dan geen tijd om te klussen.
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wit lijkt me al een hele verbetering
Het zal ook eens goed gaan hèquote:Op donderdag 26 november 2015 03:01 schreef derLudolf het volgende:
Beetje jammer dat ik nog een zootje bierpullen uit Eindhoven op moest halen Kut DHL
quote:
Danke, komt zeker goed.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Guten Appetit. Doe je ook aan schermen?
Niet?quote:Op donderdag 26 november 2015 08:52 schreef Saisai het volgende:
Je weet dat ze bij schermen geen loeischerpe messen gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop altijd keurig mijn wetstenen na, 240-800-2000-5000, voordat ik aan een wedstrijd beginquote:Op donderdag 26 november 2015 08:52 schreef Saisai het volgende:
Je weet dat ze bij schermen geen loeischerpe messen gebruiken?
quote:Op donderdag 26 november 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
Zo, ook maar eens beginnen met de werkdag
Ik was om half 8 ook al ingelogd tot kwart over 9, maar dan vanuit huis. Is toch andersquote:Op donderdag 26 november 2015 11:57 schreef ueberduitser het volgende:
[..]![]()
Die begon hier al ietsie eerder(was om 06:58 al aanwezig)
Ik zat fysiek toch echt om 06:30 op de scooter en was om iets voor 7 aanwezig.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was om half 8 ook al ingelogd tot kwart over 9, maar dan vanuit huis. Is toch anders
Netjesquote:Op donderdag 26 november 2015 12:09 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik zat fysiek toch echt om 06:30 op de scooter en was om iets voor 7 aanwezig.![]()
(had meisje zelfs al onder de douche gedaan voor die tijd)
Niet te vaak van zulke dagen hebben, dat hakt er aardig in.
Werken? Heb al 8 weken vrijquote:Op donderdag 26 november 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
Zo, ook maar eens beginnen met de werkdag
Luxequote:Op donderdag 26 november 2015 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Werken? Heb al 8 weken vrijMaandag weer ff 8 weken werken
Mwah, staat tegenover dat wanneer ik gaan werken ben, dat ik absoluut niet thuis komquote:
Soms moet dat gewoon. Niet te vaak gelukkig. Ach vanavond een etentje, dus vanmiddag mooi op tijd naar huisquote:
Alles o.k.? Collega van me heeft ook reuma, niet echt handig als architect zijnde.quote:Ik mocht langs de reumatologie poli vanmorgen, dus vandaar een aangepaste werkdag. Niet erg voor een keertje
Ruilen? In 8 weken kan ik heeeeeel veel klussen klaren thuis.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Werken? Heb al 8 weken vrijMaandag weer ff 8 weken werken
Heb ik er voor over hoorquote:Op donderdag 26 november 2015 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mwah, staat tegenover dat wanneer ik gaan werken ben, dat ik absoluut niet thuis kom(en weken van dik 80 uur werk)
Sorry, vind mijn vak te mooiquote:Op donderdag 26 november 2015 12:21 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ruilen? In 8 weken kan ik heeeeeel veel klussen klaren thuis.
Ik ookquote:Heb ik er voor over hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |