abonnement Unibet Coolblue
pi_157907527
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 19:52 schreef Anne het volgende:
Hier liggen inmiddels ook allemaal cadeautjes klaar.
Maar... ik kan geen doos vinden :( Ben al 2 dagen bij alle (5 !) supermarkten geweest, maar het enige wat ze steeds hebben aan dozen, zijn die gigantische Lays-dozen, die helemaal niet zo stevig zijn.

Sjips; Letterlijk en figuurlijk.
Het valt me wel vaker op dat winkels of dat type dozen hebben, of dozen waar net 1 of 2 dozen wijn in passen. Het lijkt er sterk op dat ze het liefste eigenlijk die hele dozen hoek kwijt zijn, maar dat nog niet durven te doen.

Zelf heb ik er gelukkig geen last van (medewerker logistiek, bij ons komen de nieuwe dozen per duizenden binnen)
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 29 november 2015 @ 20:01:34 #77
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_157907532
quote:
3s.gif Op zondag 29 november 2015 20:00 schreef Anne het volgende:

[..]

En waar vind ik die?
Bij de Lidl kun je ze zo uit de winkel vissen, een bijna lege doos haal je de laatsten uit door in een andere doos te doen. In je karretje en naar de kassa.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157907558
quote:
99s.gif Op zondag 29 november 2015 20:01 schreef Nizno het volgende:

[..]

Bij de Lidl kun je ze zo uit de winkel vissen, een bijna lege doos haal je de laatsten uit door in een andere doos te doen. In je karretje en naar de kassa.
We hebben hier geen Lidl en voor de rest liggen bananen gewoon in eigen schappen :).
Geen bananendozen dus. Zelfs niet bij de Aldi hier in het dorp.
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 20:01 schreef frederik het volgende:

[..]

Het valt me wel vaker op dat winkels of dat type dozen hebben, of dozen waar net 1 of 2 dozen wijn in passen. Het lijkt er sterk op dat ze het liefste eigenlijk die hele dozen hoek kwijt zijn, maar dat nog niet durven te doen.

Zelf heb ik er gelukkig geen last van (medewerker logistiek, bij ons komen de nieuwe dozen per duizenden binnen)
Ik ga binnenkort maar gewoon eens een medewerker aanspreken, want ik heb inderdaad het idee dat niet alle dozen meer in de dozen-bakken komen. Of ik heb steeds net pech ofzo :P.
pi_157909022
Yeah ik ben gekoppeld. Mocht mijn anonieme ontvanger meelezen, je kan het pakket ergens tussen 14 en 19 december verwachten. Al weet ik ook niet of de anonieme ontvanger weet van wie het pakket komt :). In dat geval blijft het een grote verrasssing.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_157909245
spannend hè? *O*
...
  zondag 29 november 2015 @ 21:42:18 #81
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_157910474
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 19:52 schreef Anne het volgende:
Hier liggen inmiddels ook allemaal cadeautjes klaar.
Maar... ik kan geen doos vinden :( Ben al 2 dagen bij alle (5 !) supermarkten geweest, maar het enige wat ze steeds hebben aan dozen, zijn die gigantische Lays-dozen, die helemaal niet zo stevig zijn.

Sjips; Letterlijk en figuurlijk.
Probeer eens bij de apotheek! Depends, Tena en andere vochtvreters worden in grote dozen aangeleverd! Daar hadden wij toentertijd ook dozen vandaan gehaald :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 30 november 2015 @ 09:01:29 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_157915907
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:51 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Zal ik kijken of ik nog verhuis dozen heb ?
Uhm, dat mag wel ja. Ik zit alleen dus wel midden in een verbouwing en kan ze niet komen ophalen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_157916268
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 20:53 schreef danos het volgende:
Yeah ik ben gekoppeld. Mocht mijn anonieme ontvanger meelezen, je kan het pakket ergens tussen 14 en 19 december verwachten. Al weet ik ook niet of de anonieme ontvanger weet van wie het pakket komt :). In dat geval blijft het een grote verrasssing.
Dat laatste :Y *O* !
pi_157916336
ik hoop dat mijn ontvanger niet 12 hoog woont zonder lift in het gebouw...
* Remco_h zoekt alvast een kraanverhuur bedrijf
suck my asshole taco bender
pi_157916531
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:36 schreef Remco_h het volgende:
ik hoop dat mijn ontvanger niet 12 hoog woont zonder lift in het gebouw...
* Remco_h zoekt alvast een kraanverhuur bedrijf
:D.

Foto's!!
pi_157919618
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 09:52 schreef Anne het volgende:

[..]

:D.

Foto's!!
euh doos is thuis en ik zit op mn werk :') maar denk aan een bruine doos met veel tape erom :X
suck my asshole taco bender
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 30 november 2015 @ 20:42:03 #87
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_157929741
Oh jullie hebben al gevers zat, ik sla een jaartje over :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 14:20:30 #88
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157945028
Wij doen al jaren mee aan deze actie, anderen een leuk pakket bezorgen.
Nog leuker is het als het een beetje in de buurt is, dan brengen we het zelf weg (en scheelt ook kosten voor verzenden en risico op schade). Helaas bleek er dit jaar niemand in de buurt te zijn, kan gebeuren, 2 jaar geleden bijvoorbeeld hebben we ook dingen opgestuurd. En zelfs vorig jaar 2 pakketten gedaan.

Maar dan krijgen we dit jaar een ontvanger met een wensenlijstje wat totaal niet aansluit bij wat wij in gedachten hadden. Dat gaat een teleurstelling voor beide partijen worden. Dit heb ik netjes aan de organisatie van dit jaar doorgegeven, het moet wel leuk blijven.
Het antwoord: het is niet aan jou om te bepalen of iemand wel of geen pakket van jou dient te krijgen, we hebben je als gever geschrapt.

Zoiets heb ik niet eens gezegd, maargoed. Tot zover deze leuke actie, echt, ik snap dit niet.

:(

Er is hier dus nog een pakket over.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_157945355
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
Wij doen al jaren mee aan deze actie, anderen een leuk pakket bezorgen.
Nog leuker is het als het een beetje in de buurt is, dan brengen we het zelf weg (en scheelt ook kosten voor verzenden en risico op schade). Helaas bleek er dit jaar niemand in de buurt te zijn, kan gebeuren, 2 jaar geleden bijvoorbeeld hebben we ook dingen opgestuurd. En zelfs vorig jaar 2 pakketten gedaan.

Maar dan krijgen we dit jaar een ontvanger met een wensenlijstje wat totaal niet aansluit bij wat wij in gedachten hadden. Dat gaat een teleurstelling voor beide partijen worden. Dit heb ik netjes aan de organisatie van dit jaar doorgegeven, het moet wel leuk blijven.
Het antwoord: het is niet aan jou om te bepalen of iemand wel of geen pakket van jou dient te krijgen, we hebben je als gever geschrapt.

Zoiets heb ik niet eens gezegd, maargoed. Tot zover deze leuke actie, echt, ik snap dit niet.

:(

Er is hier dus nog een pakket over.
Ik zal jouw reacties maar niet posten, want het posten van PM's is niet toegestaan.
Maar als je dan wel de mijne plaatst, post hem dan even volledig:
quote:
Ik heb even achter overlegd en we hebben besloten om je als gever te 'schrappen'.
We kunnen het namelijk niet accepteren dat Gevers gaan bepalen of Ontvangers een kerstpakket (van hen) dienen te krijgen, ja of nee. Uiteraard mag een voorkeur aangeven altijd, maar dat is in dit geval niet aan de orde geweest.

Wij hebben de ontvanger daarom inmiddels aan een andere Gever gekoppeld.
^O^.

En dan nu weer terug naar de voorpret ~:) Ik heb inmiddels dozen gevonden *O* !
pi_157945653
Wat houdt een pakket 'met van alles wat' precies in dan? Het is iig anders dan 'op maat', maar heb je geen voorkeuren/'liever niets' ingevuld dan koelkast?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 14:53:58 #91
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157945693
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:52 schreef tombolafan het volgende:
Wat houdt een pakket 'met van alles wat' precies in dan? Het is iig anders dan 'op maat', maar heb je geen voorkeuren/'liever niets' ingevuld dan koelkast?
Ik heb dit aangegeven:

quote:
Het is een pakket met van alles wat (lekkers en cadeautjes) aangevuld met de wensen van de ontvanger.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_157945707
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:53 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik heb dit aangegeven:

[..]

ah ok, lastig...
Ik kan me niet voorstellen hoe lastig die wensen dan wel niet waren dat ze niet te vervullen zijn :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 14:58:08 #93
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157945778
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ah ok, lastig...
Ik kan me niet voorstellen hoe lastig die wensen dan wel niet waren dat ze niet te vervullen zijn :@
Het sloot in die zin niet aan dat ik weet dat die persoon niet gelukkig gaat worden van ons pakket. Dan horen wij er vervolgens nooit meer wat van (en een beetje feedback is wel tof natuurlijk).
Om dat te voorkomen heb ik gezegd dat het niet de juiste match is en ik weet dat er minder ontvangers zijn, maar dat dit het andere uiterste is.

Als je weet dat het niet gaat werken moet je het niet doen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_157945965
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:58 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het sloot in die zin niet aan dat ik weet dat die persoon niet gelukkig gaat worden van ons pakket. Dan horen wij er vervolgens nooit meer wat van (en een beetje feedback is wel tof natuurlijk).
Om dat te voorkomen heb ik gezegd dat het niet de juiste match is en ik weet dat er minder ontvangers zijn, maar dat dit het andere uiterste is.

Als je weet dat het niet gaat werken moet je het niet doen.
Mja als het het naar hun wensen aa vult zal t toch wel goed komen? Je kan nooit iemand voor 200% tevreden stellen denk ik? :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 1 december 2015 @ 15:12:10 #95
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_157946063
Oke ho stop halt.

Bespreken van wat er in PMs besproken is over de gever/ontvanger doen we hier niet.
Indien er een probleem is met een bepaalde PM dan bespreek je dat ook per PM/DM verder.

Dat er een teleurstelling is omdat de geschikte match niet kon worden gemaakt is begrijpelijk, maar dat hoeft hier niet uit de doeken te worden gedaan. Het is voor niemand leuk om dit te bespreken. Voor een eventuele ontvanger die zichzelf zou herkennen, voor de organisatie die zijn en haar uiterste best doet om alles goed te laten verlopen. En het lijkt me voor jezelf ook niet leuk om het zo openbaar te bespreken dat jouw wensen voor het maken van het pakket niet matchen met ontvangers.

Laten we daarom deze discussie gewoon hier beëindigen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157946100
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:12 schreef Nizno het volgende:

Laten we daarom deze discussie gewoon hier beëindigen.
eens :Y
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  dinsdag 1 december 2015 @ 20:24:59 #97
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_157953193
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:12 schreef Nizno het volgende:
Laten we daarom deze discussie gewoon hier beëindigen.
#teamnizno

[ Bericht 95% gewijzigd door Mark op 01-12-2015 20:37:26 ]
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_157974011
Waar blijven de teasers nou ;( ;(
pi_157991082
suck my asshole taco bender
  donderdag 3 december 2015 @ 18:42:30 #100
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_157992021
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:31 schreef Amnistia het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag... Zijn er wel eens mensen 'betrapt' dat ze misbruik maken van de actie? Kan het me haast niet voorstellen, maar ben toch benieuwd..
Ik was eigenlijk vooral heel erg terughoudend en vroeg me af of ik me wel aan moest melden als ontvanger. Deels omdat ik inderdaad bang was om dat verwijt te krijgen. Ondanks dat we er hier best krap bij zitten en de werkgever heeft besloten dat we dit jaar helemaal geen kerstpakket krijgen.
En ik denk dat het misschien ook een beetje voelt alsof je zelf gefaald hebt ofzo.

Maar dankzij een (anonieme) gever hebben wij dit jaar hopelijk toch nog een kerstpakket :) .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')