abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 12:51:34 #1
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_157667781


Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die ook Roamler hebben! :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 12:51:44 #2
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_157667786
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:48 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Die staat bij de thuisopdrachten. De bedoeling is dat je met emoticons een nummer gaat uitbeelden en daar dan een screenshot van maakt. Bijvoorbeeld 2 ogen en de tijger emoticon, dat zou dan eye of the tiger zijn.

Nu had ik een piano en een mannetje emoticon voor Piano Man. Screenshot van gemaakt, uitgesneden en verstuurd. Maar bij inbox staat, de bedoeling is dat je er een screenshot van maakt.. maar dat had ik. Dus ben benieuwd wat ik dan fout had gedaan en wat jullie hebben gestuurd. ^O^
ow ik heb hem nog niet gedaan, zie hem nu pas. Maar je kan bij de berichten gewoon antwoorden met de mededeling dat je een screenshot mee hebt gestuurd toch en dat je niet begrijpt wat er dan fout aan je inzending was.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157667806
Bedankt voor nieuwe openen ^O^, ik zat mobiel en in de trein met trage wifi en de OP verdween ineens bij mij.

Ja ga ik ook even doen want het is mij niet helemaal duidelijk wat precies de bedoeling is.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 13:04:57 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_157667981
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:52 schreef KolonelBroodje het volgende:
Bedankt voor nieuwe openen ^O^, ik zat mobiel en in de trein met trage wifi en de OP verdween ineens bij mij.

Ja ga ik ook even doen want het is mij niet helemaal duidelijk wat precies de bedoeling is.
Had niet door dat je mobiel zat. Ik had de post klaar en zag daarna pas dat hij vol was. Dus maar knippen en wachten en wachten... En toen dacht ik ja ik wil het geknipte wel kwijt dus dan open ik wel :D

Sowieso staat bij roamler voor vragen de chatfunctie open. Ook voor andere zaken waar je vragen over hebt zijn ze heel schappelijk en nemen ze ook echt de tijd om te reageren. (zelfs als je boos bent :D )
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 19 november 2015 @ 13:48:47 #5
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_157668813
Beetje irritant als er niet bij een opdracht staat dat je hem niet kan annuleren en meteen weer accepteren, ik sta nu in de Jumbo te wachten tot ik de bonduelle en de promo check weer kan accepteren. :') Wel al de Hero check voor 6 euro gedaan.
pi_157668815
Wat een kut opdrachten vandaag
pi_157668989
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:48 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Beetje irritant als er niet bij een opdracht staat dat je hem niet kan annuleren en meteen weer accepteren, ik sta nu in de Jumbo te wachten tot ik de bonduelle en de promo check weer kan accepteren. :') Wel al de Hero check voor 6 euro gedaan.
Is altijd eigenlijk.

Heb vandaag 2x C&A (zelfde locatie als vorige keer), 3x bonduelle en 1 bloemen check gedaan.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  donderdag 19 november 2015 @ 14:00:23 #8
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_157669003
Ik heb ook vaak gehad dat je wel gewoon kon annuleren en meteen accepteren.

Die c&a staat hier ook weer open op twee locaties die ik al had gedaan, ik wacht even of ze nog meer waard worden zoals de vorige keer.
pi_157669074
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:00 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik heb ook vaak gehad dat je wel gewoon kon annuleren en meteen accepteren.

Die c&a staat hier ook weer open op twee locaties die ik al had gedaan, ik wacht even of ze nog meer waard worden zoals de vorige keer.
Ik vond 3 euro voor zo'n makkelijke check ook genoeg, want misschien hebben ze er nu maar een paar nodig en dan zijn ze weg.

Net komt trouwens een nieuwe check online. Katten en hondenvoer in kaart bregen. Maar je moet het hele schap kattenvoer en hele schap hondenvoer op de foto zetten en dan nog specifiek merken... 3 euro staat ervoor. Het is hier om de hoek maar ik weet het niet. Iemand deze al gedaan?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  donderdag 19 november 2015 @ 14:06:57 #10
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_157669121
Ik zie hem ook staan, 15 foto's! Volgens mij is dat filiaal hier niet zo groot dus ik weet nog niet of ik me daar aan ga wagen. :P
  roze donderdag 19 november 2015 @ 14:07:55 #11
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157669134
Ik zit ook te twijfelen. De sterke drank check ga ik niet doen.
Your beauty never ever scared me.
pi_157669162
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:06 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik zie hem ook staan, 15 foto's! Volgens mij is dat filiaal hier niet zo groot dus ik weet nog niet of ik me daar aan ga wagen. :P
Dit heb ik ook. oO<
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  roze donderdag 19 november 2015 @ 14:11:20 #13
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157669171
Ik ga mij wel weer een keer wagen aan de promotie check. En misschien morgen de bier check als ze de locatie aanpassen naar de Boni hier in de buurt. Hij staat er namelijk dubbel in voor een wijk verderop, heb gevraagd of ze niet de Boni hier ook bedoelen :9
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 14:15:46 #14
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_157669227
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:48 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Beetje irritant als er niet bij een opdracht staat dat je hem niet kan annuleren en meteen weer accepteren, ik sta nu in de Jumbo te wachten tot ik de bonduelle en de promo check weer kan accepteren. :') Wel al de Hero check voor 6 euro gedaan.
waarom moet je hem annuleren dan?

quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:59 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Is altijd eigenlijk.
ik kan me herinneren dat het bij vele opdrachten toch echt specifiek er bij staat.
quote:
Heb vandaag 2x C&A (zelfde locatie als vorige keer)
Bij de eerste staat nu deel 1 (in mn geschiedenis) dus ik vraag me af waarom er een deel 2 is gekomen.
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:04 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Ik vond 3 euro voor zo'n makkelijke check ook genoeg, want misschien hebben ze er nu maar een paar nodig en dan zijn ze weg.
ja dat kan maar dan bij dezelfde filialen is wel een beetje vreemd. Daarbij 3 euro terwijl je iets moet kopen (ja ja retourrecht enzo)
quote:
Net komt trouwens een nieuwe check online. Katten en hondenvoer in kaart bregen. Maar je moet het hele schap kattenvoer en hele schap hondenvoer op de foto zetten en dan nog specifiek merken... 3 euro staat ervoor. Het is hier om de hoek maar ik weet het niet. Iemand deze al gedaan?
3 euro voor 15 foto;s en dergelijke vind ik wel errug weinig.

Ow en vandaag sowieso de deur niet uit. Morgen weer.
Hopelijk net zo;n lekker dagje als vorige week. (als het weer mee werkt tenminste want dan wil ik wel lekker grote rondes maken.)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 14:16:03 #15
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157669232
Ik ben er ook maar eens mee begonnen.
Chocoladecheck gedaan vandaag in de AH. Eens maar nooit meer. 3x medewerkers die raar kijken hoe je alles uit het schap staat te trekken _O-
Bijna een half uur bezig en nog mazzel dat er 6 producten niet waren (4x celebrations niet in assortiment, mars en snickers uitverkocht).

C&A gedaan, die vrouw wist niet wat haar overkwam toen ik om een flyer vroeg _O-
2x bloemencheck gedaan in 2 filialen Deka, was lekker snel en makkelijk
Gall & Gall bacardi promo gedaan, zat zo'n minihokje in de AH. Was echt totaal niks van te zien, zelfs 2x in/uit moeten lopen om alles er op te krijgen. Geen medewerker gezien :P

Binnenkort een hele rits van die Jumbodingen doen achter elkaar, lijkt me leuk. Gember, Hero, Promotie, Banketstaaf, Tompouce, er staat van alles open en ik geneer me niet zo snel, ze kijken maar een end heen.

Ik ben pas net begonnen als roamler, dus pas net aan level 2 ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 14:18:53 #16
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_157669284
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:16 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben er ook maar eens mee begonnen.
Chocoladecheck gedaan vandaag in de AH. Eens maar nooit meer. 3x medewerkers die raar kijken hoe je alles uit het schap staat te trekken _O-
Bijna een half uur bezig en nog mazzel dat er 6 producten niet waren (4x celebrations niet in assortiment, mars en snickers uitverkocht).

C&A gedaan, die vrouw wist niet wat haar overkwam toen ik om een flyer vroeg _O-
2x bloemencheck gedaan in 2 filialen Deka, was lekker snel en makkelijk
Gall & Gall bacardi promo gedaan, zat zo'n minihokje in de AH. Was echt totaal niks van te zien, zelfs 2x in/uit moeten lopen om alles er op te krijgen. Geen medewerker gezien :P

Binnenkort een hele rits van die Jumbodingen doen achter elkaar, lijkt me leuk. Gember, Hero, Promotie, Banketstaaf, Tompouce, er staat van alles open en ik geneer me niet zo snel, ze kijken maar een end heen.

Ik ben pas net begonnen als roamler, dus pas net aan level 2 ;)
Kijk bij de jumbo wel uit, dat zijn niet de vriendelijkste managers die ze daar hebben. Ik wil je niet ontmoedigen maar als je zo veel foto's voor zoveel verschillende opdrachten gaat doen loop je wel erg in de gaten natuurlijk.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157669314
quote:
99s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:15 schreef Nizno het volgende:

[..]

waarom moet je hem annuleren dan?

[..]

ik kan me herinneren dat het bij vele opdrachten toch echt specifiek er bij staat.

[..]

Bij de eerste staat nu deel 1 (in mn geschiedenis) dus ik vraag me af waarom er een deel 2 is gekomen.

[..]

ja dat kan maar dan bij dezelfde filialen is wel een beetje vreemd. Daarbij 3 euro terwijl je iets moet kopen (ja ja retourrecht enzo)

Oké dat is vreemd. Ik heb het bij beide filialen al terug gebracht. Dus je kunt wel uitgaan van 3 euro netto.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 14:20:53 #18
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157669316
quote:
99s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Nizno het volgende:

[..]

Kijk bij de jumbo wel uit, dat zijn niet de vriendelijkste managers die ze daar hebben. Ik wil je niet ontmoedigen maar als je zo veel foto's voor zoveel verschillende opdrachten gaat doen loop je wel erg in de gaten natuurlijk.
Jumbo hier valt erg mee hoor en je moet natuurlijk niet tè opvallend foto's gaan lopen maken, gewoon doen of je aan het 'appen' bent.
Bovendien ga ik nooit alleen maar samen met mijn vriendin, dat scheelt ook.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_157669343
Morgen weer geen babymelk bij Netto etc... Is het misschien om de week dat deze erbij staan? ;(
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 14:25:19 #20
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_157669404
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:20 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Ik heb het bij beide filialen al terug gebracht. Dus je kunt wel uitgaan van 3 euro netto.
ja oke, dan is het 3 euro netto, dat is nog te doen voor de korte simpele opdracht. Maar wel werk er van om nog een keer heen te gaan. Ach ik kijk wel ff morgen of hij er nog staat.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:20 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Jumbo hier valt erg mee hoor en je moet natuurlijk niet tè opvallend foto's gaan lopen maken, gewoon doen of je aan het 'appen' bent.
Bovendien ga ik nooit alleen maar samen met mijn vriendin, dat scheelt ook.
^O^
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157669414
quote:
99s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:25 schreef Nizno het volgende:

[..]

ja oke, dan is het 3 euro netto, dat is nog te doen voor de korte simpele opdracht. Maar wel werk er van om nog een keer heen te gaan. Ach ik kijk wel ff morgen of hij er nog staat.

[..]

^O^
Je moet inderdaad wel terug! Maar een die-hard Roamler komt toch wel weer inde buurt van de winkels (binnen 4 weken). :P
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 14:27:21 #22
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_157669439
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:26 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Je moet inderdaad wel terug! Maar een die-hard Roamler komt toch wel weer inde buurt van de winkels (binnen 4 weken). :P
de C&A zit bij mij net niet in mijn vaste roamlergebied. Ik probeer alles zoveel mogelijk met de fiets te doen en in de binnenstad met de fiets is een crime.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 14:32:42 #23
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157669520
We hebben van die haardingen voor 1 euro gekocht voor mijn nichtje. Parkeren is er ook al duur, dus dit was even combineren met gewoon winkelen om het de moeite te maken. Maar ervaring telt ook ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 19 november 2015 @ 14:35:16 #24
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_157669567
quote:
99s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:15 schreef Nizno het volgende:

[..]

waarom moet je hem annuleren dan?

Omdat ik lui en een beetje brak was en ze alvast geaccepteerd had maar niet snel genoeg was met douchen en aankleden. :')

Ik heb net dus drie checks in een kleine jumbo gedaan en nog een kwartier rond gehangen tot ik er 2 weer kon accepteren, het interesseerde ze niks. :P De foto's wel subtiel gemaakt.


Ik heb bij 1 c&a check voor 6 euro toen een paar oorbellen gekocht voor 5 euro. Wilde toch nog nieuwe en vond deze leuk dus dan toch mooi gratis oorbellen.
pi_157669572
Halverwege de tompoezencheck toch maar gestopt. Ga geen klacht indienen bij een winkel waar ik gemiddeld 15 opdrachten per week uitvoer. Moest ook al vragen waar de stemgember stond, wat het verschil is tussen een banketstaaf en een roomboteramandelstaaf en op zoek naar Beaujolais. Heb er bijna een uur rondgelopen als een dwaas. :D

Wel nog wat andere checks mee kunnen pakken, en 1 chococheck. Ze hadden geen losse verkoop, kon 16 keer een -x- neerzetten. Prima.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')