San Andreas.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar nog nooit echt in verdiept, wat ligt daar precies voor zone ?
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In het zuidoosten ???
Neem nog eens een bak koffie
De Missisippi (ik weet zeker dat ik het fout spel) loopt daarquote:Op donderdag 19 november 2015 13:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zuidoosten zit wel een dikke rode plek op de kaart hierboven. Dacht dus dat je die bedoelde
Nee die zit in het zuiden. Op bovenstaande kaartje helemaal in het zuid oosten. Carolina's.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Missisippi (ik weet zeker dat ik het fout spel) loopt daar
Die rivier ontspringt in de Great Lakesquote:Op donderdag 19 november 2015 14:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee die zit in het zuiden. Op bovenstaande kaartje helemaal in het zuid oosten. Carolina's.
Bij Charleston in de buurt. Daar is ooit al eens een 7.0 geweest
Ja dat snap ik, maar ik heb het over het zuidoosten, dus aan de oostkust van de VS, net boven Florida, daar komt de hele Mississippi niet in de buurtquote:Op donderdag 19 november 2015 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die rivier ontspringt in de Great Lakes
Ow, dat vlekjequote:Op donderdag 19 november 2015 14:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik heb het over het zuidoosten, dus aan de oostkust van de VS, net boven Florida, daar komt de hele Mississippi niet in de buurt![]()
Dat seismische gebied ken ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |