Denk dat de portie wiskunde vergelijkbaar is, dus is het kiezen tussen M&O/economie of natuurkunde. Vergeet ook niet dat het in veel gevallen wat eenvoudiger extra bedrijfskundige vakken te volgen (als je dat mist) dan een stuk WTB in te halen naast een studie TB. Heb zelf ongeveer 40-60 ECTS aan de faculteit voor TB gevolgd naast een bouwkunde studie in Eindhoven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:39 schreef mimimi het volgende:
Ik houd van het economishe aspect van TB, maar het ontwerpen/bouwen/verbeteren van machines bij WTB lijkt me ook super leuk.
Als je het economische leuk vindt, kun je dan niet beter naar econometrie kijken? Is dan niet aan de TU/e, maar als je in Brabant woont is Tilburg ook dichtbij. Verder heb ik het idee dat je met WTB eerder iets echt technisch gaat doen, terwijl je bij TBK al snel in een 'management' functie terecht komt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:39 schreef mimimi het volgende:
Ik houd van het economishe aspect van TB, maar het ontwerpen/bouwen/verbeteren van machines bij WTB lijkt me ook super leuk.
Er is een grotere vraag naar werktuigbouwkundige, dus goede keuzequote:Op zaterdag 28 november 2015 16:25 schreef mimimi het volgende:
Ik denk dat ik ga voor werktuigbouwkunde met keuzevakken uit de TB.
Ik denk dat je het economische aspect van TB overschat. Kosten of baten zijn uiteindelijk ook maar een te optimaliseren eigenschap van een systeem of product. Het heet technische bedrijfskunde, niet technische economie. Bedrijfskunde is niet hetzelfde als economie.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:39 schreef mimimi het volgende:
Alsnog is het belangrijker te kiezen wat bij je past. En het is allebei geen vrijetijdskunde of culturele antropologie, dus qua vraag zit het sowieso goed.quote:Op zondag 29 november 2015 02:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er is een grotere vraag naar werktuigbouwkundige, dus goede keuze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |