Man man man....quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:59 schreef jogy het volgende:
Niet zo flippen over postje 242 graag, dat was volgens mij geen persoonlijk gerichte post. En 'staged event' is niet synoniem aan 'never happened'. Maar eerder richting de valse vlag.
jullie misplaatste optimistische kijk op de wereld maakt dat de boel zo gecorrumpeerd is geraakt. Dat het nu op een punt is dat ieder moment de derde oorlog kan uitbreken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:54 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, die negatieve kijk op je eigen wereldje verklaart imo wel voor een aardig deel de negatieve kijk op alles daarbuiten. Teleurgesteld in mensen en dan kun en ken je gewoon niet anders dan negativiteit. Zonde.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:38 schreef controlaltdelete het volgende:
alvast de trailer voor het volledige interview en dan ook nog op Vice? Lijkt meer op een teaser, beetje onsmakelijk zelfs.
dat klopt .. 'hoax' en 'staged event' zijn twee verschillende termen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:59 schreef jogy het volgende:
Niet zo flippen over postje 242 graag, dat was volgens mij geen persoonlijk gerichte post. En 'staged event' is niet synoniem aan 'never happened'. Maar eerder richting de valse vlag.
Ik heb medelijden met je om deze negatieve kijk op het leven en mensen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:26 schreef Lambiekje het volgende:
jullie misplaatste optimistische kijk op de wereld maakt dat de boel zo gecorrumpeerd is dat het nu op een punt is dat ieder moment de derde oorlog uitbreekt.
na zien van Earthlings 10 jaar terug. Wist ik het zeker. De mens is echt door en door en door slecht.
Je begrijpt neem ik aan dat thuis iemand een toffe peer is. Leuk speelt met de kinderen en honden. Maar op het werk een patienten ziek maakt om de Q7 te kunnen rijden. Of dat een vriend een leuke gozer is om een pilsje mee te drinken op het werk bv een spil is in het LIBOR schandaal.
Vice = CIA made up prullaria. Al zou het geen false flag zijn dan is evengoed schaamteloos, respectloos zelfs naar de nabestaanden (...) om er zo in de media mee om te springen. Komt dat zien, komt dat zien! Hier alvast een voorproefje met onze teaser.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt als een verrassing komt het niet als je ziet wie de 'brains' zijn achter het operatie
Zijn naam is Gavin McInnes, mede oprichter van de Vice
Sooooooooo edgy
het is een realistischer kijk op de wereld. Dat maakt het wel inzichtelijker wat voor belangen mensen hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je om deze negatieve kijk op het leven en mensen.
Gelukkig is het niet mijn naargeestige realiteit. Maar ieder zijn meug.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:34 schreef Lambiekje het volgende:
het is een realistischer kijk op de wereld. Dat maakt het wel inzichtelijker wat voor belangen mensen hebben.
I know rightquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vice = CIA made up prullaria. Al zou het geen false flag zijn dan is evengoed schaamteloos, respectloos zelfs naar de nabestaanden (...) om er zo in de media mee om te springen. Komt dat zien, komt dat zien! Hier alvast een voorproefje met onze teaser.
peter r stylequote:Op dinsdag 24 november 2015 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vice = CIA made up prullaria. Al zou het geen false flag zijn dan is evengoed schaamteloos, respectloos zelfs naar de nabestaanden (...) om er zo in de media mee om te springen. Komt dat zien, komt dat zien! Hier alvast een voorproefje met onze teaser.
Weer zo'n walgelijke post. Je overtreft jezelf vandaagquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jullie misplaatste optimistische kijk op de wereld maakt dat de boel zo gecorrumpeerd is geraakt. Dat het nu op een punt is dat ieder moment de derde oorlog kan uitbreken.
na zien van Earthlings 10 jaar terug. Wist ik het zeker. De mens is echt door en door en door slecht.
Je begrijpt neem ik aan dat thuis iemand een toffe peer is. Leuk speelt met de kinderen en met de honden. Maar op het werk patienten ziek maakt om de Q7 te kunnen rijden. Of dat een vriend een leuke gozer is om een pilsje mee te drinken maar oop het werk is hij een spil LIBOR schandaal.
Huh wat?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
I know right
Gek genoeg word Lavje hier niet hysterisch van
ok, maar als het geen ideologisch ding is, dan is, strategisch gezien, de collateral damage van zo'n actie toch wel erg groot...nl: meer (publieke steun voor) bommen op ISIS.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:45 schreef Copycat het volgende:
IS is uit op ontwrichting van de maatschappij, van binnenuit die maatschappij. Dat bereik je door midden in die maatschappij je dood en verderf te zaaien, tweespalt zaaien binnen de bevolking.
Daarbij misbruikt IS de naam van islam voor hun wandaden. Het maakt die criminelen geen flikker uit welk geloof slachtoffers aanhangen.
Uhm nee. Het moet wel uit naam van IS gebeuren, natuurlijk. Daar is het om te doen. En vooralsnog lijkt deze aanpak geen windeieren te leggen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:55 schreef Orwell het volgende:
ok, maar als het geen ideologisch ding is, dan is, strategisch gezien, de collateral damage van zo'n actie toch wel erg groot...nl: meer (publieke steun voor) bommen op ISIS.
(waarvan akte binnen 12 uur)
Als het je toch slechts om ontwrichting te doen is, doe het dan onder een valse vlag bijv, en roep heel boos Haile Selassie I, ofzo en blame it on the Rasta's..
Dat je Lambiekje met dit soort standpunten uberhaupt durft te verdedigen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:59 schreef jogy het volgende:
waar om?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm nee. Het moet wel uit naam van IS gebeuren, natuurlijk. Daar is het om te doen. En vooralsnog lijkt deze aanpak geen windeieren te leggen.
Alles staat op scherp.
IS wil angstzaaien. Ontwrichten. Een verdeelde vijand is een verzwakte vijand.quote:
met welk doel?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
IS wil angstzaaien. Ontwrichten. Een verdeelde vijand is een zwakke vijand.
En dat doe je uiteraard niet door aanslagen niet op te eisen, maar op een ander bordje te leggen.
Dat doe je door ze wel op te eisen, filmpjes te publiceren waarin nog meer geweld, moord en doodslag vanuit IS wordt beloofd of getoond.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:41 schreef Orwell het volgende:
rustige en scherpe analyze van de attack:
halverwege maakt hij een goed punt:
"Het geweld is zo random...het kan iedereen treffen, een isis-broeder, een family-lid, mede moslim etc... het maakt geen sense!. waarom pakken ze nooit een (in hun ogen) duivels ding als een bank, een mc donalds, een christelijke kerk, synagoge,,
qui bono
Niets aan toe te voegen, als je een beetje logisch nadenkt is het gewoon een héél domme actie uit naam van IS. Ze zouden dan net zo goed een zelfmoord actie kunnen doen in het Midden-Oosten. Het is gewoon dubbele zelfmoord.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:55 schreef Orwell het volgende:
ok, maar als het geen ideologisch ding is, dan is, strategisch gezien, de collateral damage van zo'n actie toch wel erg groot...nl: meer (publieke steun voor) bommen op ISIS.
(waarvan akte binnen 12 uur)
Als het je toch slechts om ontwrichting te doen is, doe het dan onder een valse vlag bijv, en roep heel boos Haile Selassie I, ofzo en blame it on the Rasta's..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |