abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:57:13 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157786257
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:55 schreef Dance99Vv het volgende:

Ik maakte de aanname op grond dat er daar 5 mensen overleden zijn door de aanslag en dat er op de beelden daarvan niets te zien is, staat ook in het artikel.
Oh, op zo'n fiets. Denk dat de beelden eerder zijn afgekapt, zodat de tere zieltjes van de Daily Mail-lezers niet geraakt worden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 24 november 2015 @ 16:38:34 #227
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157788706

alvast de trailer voor het volledige interview en dan ook nog op Vice? Lijkt meer op een teaser, beetje onsmakelijk zelfs.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157788867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 16:38 schreef controlaltdelete het volgende:

alvast de trailer voor het volledige interview en dan ook nog op Vice? Lijkt meer op een teaser, beetje onsmakelijk zelfs.
Onsmakelijk? Die mannen tonen hun emoties.
  dinsdag 24 november 2015 @ 16:52:12 #229
189978 controlaltdelete
pi_157789000
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 16:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat daargelaten ik zie wat anders, maar dit doet er niet toe. Want al zou het zo zijn dan is het misselijkmakend dat op deze wijze kijkers worden gescoord dmv een trailer oftwel een teaser op een mediapodium als Vice. Net als bij een film, om je alvast lekker te maken en op te warmen. Komt kijken, komt dat zien! :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 november 2015 @ 16:52:34 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157789011
Waarom onsmakelijk?
Een teaser is een normaal gebruik om een uitzending aan te kondigen en Jesse van Eagles of Death Metal heeft al wat dingen voor Vice gedaan, logische keuze dus.
  dinsdag 24 november 2015 @ 16:53:20 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157789023
Klopt. Verder zie je namelijk nooit aankondigingen voor nieuwsprogramma's of spraakmakende interviews.
  dinsdag 24 november 2015 @ 16:54:46 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157789046
quote:
De Eagles of Death Metal werden vaak geïnterviewd door Vice. Frontman Hughes presenteerde daarnaast ook een serie muziekvideo's op het muziekkanaal van Vice, Noisey.
Volkskrant.
  dinsdag 24 november 2015 @ 16:57:38 #233
189978 controlaltdelete
pi_157789096
Precies een uitzending idd, niet een real live event waar dodelijke slachtoffers zijn gevallen. Ik vind het respectloos zelfs. Trailertje maken om zoveel mogelijk kijkers te trekken en dan ook nog op Vice de koning van de pulp, Geen Stijl is er niks bij, dat zegt toch genoeg? :r
  dinsdag 24 november 2015 @ 16:59:18 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157789133
Vice, koning van Pulp?
Je kent duidelijk Vice en hun insightful documentaires niet.

Nee, beter besteden ze er geen aandacht aan. Geven ze geen ruchtbaarheid aan het interview, zodat niemand het kan vinden. Wat dat wil je, tenslotte, als journalist.
pi_157789141
Ja, het is een grof schandaal allemaal.
Conscience do cost.
  dinsdag 24 november 2015 @ 18:27:48 #236
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157791145
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 16:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

betaalde emoties
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157791166
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

betaalde emoties
Hoeveel krijg jij betaald om hier angst te verspreiden, trouwens?
Conscience do cost.
pi_157791225
quote:

[..]

betaalde emoties
Je moest je schamen. Echt.
pi_157791282
quote:

[..]

betaalde emoties
En als nou ooit de dag komt dat er familie van jou ergens bij betrokken is, en mensen 'zoals jij' gaan lukraak roepen dat het acteurs zijn, wat dan?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 24 november 2015 @ 18:34:02 #240
52357 Lambiekje
pi_157791329
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je moest je schamen. Echt.
nee lavenderr. WAKE UP
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157791612
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee lavenderr. WAKE UP
Dus volgens jou is er niks gebeurd, en spelen die mannen dat ze midden in een aanslag zaten en mensen zagen sterven?
  dinsdag 24 november 2015 @ 18:42:29 #242
52357 Lambiekje
pi_157791648
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:32 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

En als nou ooit de dag komt dat er familie van jou ergens bij betrokken is, en mensen 'zoals jij' gaan lukraak roepen dat het acteurs zijn, wat dan?
Even vooraf. Je begrijpt neem ik aan dat de aanslagen in Parijs een staged event was.

Ik word persoonlijk kots en kots misselijk van de misplaaste mededogen. En is ronduit bespottelijk met Je Suis Paris en al die trieste prularia met Pray for Paris.

Over acteurs?
Het is niet de eerste keer dat is uitgebeeld in wat voor fake wereld we leven.
Truman Show is meer realistisch dan je denkt.

Gros van je vrienden zijn ook maar vrienden omdat ze iets van je willen. Als je wat overkomt of dat je ziek wordt dan is je vrienden groep snel gekrompen.

Van de huidige generatie met hun Social-Media-vriendjes is de de huls nog leger dan leeg.

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 24-11-2015 18:51:11 ]
  dinsdag 24 november 2015 @ 18:43:54 #243
52357 Lambiekje
pi_157791695
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Dus volgens jou is er niks gebeurd, en spelen die mannen dat ze midden in een aanslag zaten en mensen zagen sterven?
natuurlijk zijn er wel mensen gestorven. maar men vergeet met welk doel onze eigen overheden deze acties uitvoeren om bepaalde zaken en wetten de kunnen doorvoeren.

Om bepaalde agendas te kunnen doordrukken gaat men over lijken.
pi_157791732
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Even vooraf. Je begrijpt neem ik aan dat de aanslagen in Parijs een staged event was.

Ik word persoonlijk kots en kots misselijk van de misplaaste mededogen. En is ronduit bespottelijk met Je Suis Paris en al die trieste prularia met Pray for Paris.

Over acteurs?
Het is niet de eerste keer dat is uitgebeeld in wat voor fake wereld we leven.
Truman Show is meer realistisch dan je denkt.

Gros van je vrienden zijn ook maar vrienden omdat ze iets van je willen. Als je wat overkomt of dat je ziek wordt dan is je vrienden groep snel gekrompen.

Van de huidige generatie met hun Social-Media-vriendjes is de de huls nog leger dan leeg.
Wat zal jij een zuur en zuur leven dan hebben Biek.
Die visie en uitspraken van jou zijn gewoon extremistisch.

Altijd wel leuk dat jij wel denkt de waarheid in handen te hebben, wie weet zijn juist die bronnen van jou wel juist om je de verkeerde kant op te sturen.
Daar wel eens bij stilgestaan?

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 24-11-2015 18:51:30 ]
pi_157791836
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

natuurlijk zijn er wel mensen gestorven. maar men vergeet met welk doel onze eigen overheden deze acties uitvoeren om bepaalde zaken en wetten de kunnen doorvoeren.

Om bepaalde agendas te kunnen doordrukken gaat men over lijken.
En hoe de fuck zijn het dan betaalde emoties?
  dinsdag 24 november 2015 @ 18:49:10 #246
52357 Lambiekje
pi_157791891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:44 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Wat zal jij een zuur en zuur leven dan hebben Biek.
Die visie en uitspraken van jou zijn gewoon extremistisch.
extremistisch?
Ik ben mild. Deels omdat de nederland een censuurcultuur heeft. En alles wat te ver gaat dient gebanned te worden.

quote:
Altijd wel leuk dat jij wel denkt de waarheid in handen te hebben, wie weet zijn juist die bronnen van jou wel juist om je de verkeerde kant op te sturen.
De bronnen die ik hanteer zijn gestoeld op feiten die boven tafel zijn gekomen na FOIAs
quote:
Daar wel eens bij stilgestaan?
je snapt dat jij zand in je ogen hebt he. Daar wel eens bij stil gestaan. Dat NOS, CNN en telegraaf (nrc en ander) een rookgordijn die desinformatie verspreid.
  dinsdag 24 november 2015 @ 18:49:49 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157791913
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:42 schreef Lambiekje het volgende:

Wat naar als je dat daadwerkelijk zo ervaart. Mijn realiteit is gelukkig anders, vriendelijker. Letterlijk.
pi_157791984
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat naar als je dat daadwerkelijk zo ervaart. Mijn realiteit is gelukkig anders, vriendelijker. Letterlijk.
De man gebruikt MK ultra en leest allemaal de gedachten van ons en weet precies wat voor verstandhouding ik heb met mijn vrienden, kennissen en collega's.
  dinsdag 24 november 2015 @ 18:54:34 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157792066
Nou ja, die negatieve kijk op je eigen wereldje verklaart imo wel voor een aardig deel de negatieve kijk op alles daarbuiten. Teleurgesteld in mensen en dan kun en ken je gewoon niet anders dan negativiteit. Zonde.
pi_157792116
Precies, en dat reflecteert hij ook op anderen, precies de fout die hij maakt.
En ook tegenstrijdig met een aantal zaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')