Oh, op zo'n fiets. Denk dat de beelden eerder zijn afgekapt, zodat de tere zieltjes van de Daily Mail-lezers niet geraakt worden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:55 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik maakte de aanname op grond dat er daar 5 mensen overleden zijn door de aanslag en dat er op de beelden daarvan niets te zien is, staat ook in het artikel.
Onsmakelijk? Die mannen tonen hun emoties.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:38 schreef controlaltdelete het volgende:
alvast de trailer voor het volledige interview en dan ook nog op Vice? Lijkt meer op een teaser, beetje onsmakelijk zelfs.
Dat daargelaten ik zie wat anders, maar dit doet er niet toe. Want al zou het zo zijn dan is het misselijkmakend dat op deze wijze kijkers worden gescoord dmv een trailer oftwel een teaser op een mediapodium als Vice. Net als bij een film, om je alvast lekker te maken en op te warmen. Komt kijken, komt dat zien!quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onsmakelijk? Die mannen tonen hun emoties.
Volkskrant.quote:De Eagles of Death Metal werden vaak geïnterviewd door Vice. Frontman Hughes presenteerde daarnaast ook een serie muziekvideo's op het muziekkanaal van Vice, Noisey.
betaalde emotiesquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onsmakelijk? Die mannen tonen hun emoties.
En als nou ooit de dag komt dat er familie van jou ergens bij betrokken is, en mensen 'zoals jij' gaan lukraak roepen dat het acteurs zijn, wat dan?quote:
nee lavenderr. WAKE UPquote:
Dus volgens jou is er niks gebeurd, en spelen die mannen dat ze midden in een aanslag zaten en mensen zagen sterven?quote:
Even vooraf. Je begrijpt neem ik aan dat de aanslagen in Parijs een staged event was.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En als nou ooit de dag komt dat er familie van jou ergens bij betrokken is, en mensen 'zoals jij' gaan lukraak roepen dat het acteurs zijn, wat dan?
natuurlijk zijn er wel mensen gestorven. maar men vergeet met welk doel onze eigen overheden deze acties uitvoeren om bepaalde zaken en wetten de kunnen doorvoeren.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus volgens jou is er niks gebeurd, en spelen die mannen dat ze midden in een aanslag zaten en mensen zagen sterven?
Wat zal jij een zuur en zuur leven dan hebben Biek.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Even vooraf. Je begrijpt neem ik aan dat de aanslagen in Parijs een staged event was.
Ik word persoonlijk kots en kots misselijk van de misplaaste mededogen. En is ronduit bespottelijk met Je Suis Paris en al die trieste prularia met Pray for Paris.
Over acteurs?
Het is niet de eerste keer dat is uitgebeeld in wat voor fake wereld we leven.
Truman Show is meer realistisch dan je denkt.
Gros van je vrienden zijn ook maar vrienden omdat ze iets van je willen. Als je wat overkomt of dat je ziek wordt dan is je vrienden groep snel gekrompen.
Van de huidige generatie met hun Social-Media-vriendjes is de de huls nog leger dan leeg.
En hoe de fuck zijn het dan betaalde emoties?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
natuurlijk zijn er wel mensen gestorven. maar men vergeet met welk doel onze eigen overheden deze acties uitvoeren om bepaalde zaken en wetten de kunnen doorvoeren.
Om bepaalde agendas te kunnen doordrukken gaat men over lijken.
extremistisch?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat zal jij een zuur en zuur leven dan hebben Biek.
Die visie en uitspraken van jou zijn gewoon extremistisch.
De bronnen die ik hanteer zijn gestoeld op feiten die boven tafel zijn gekomen na FOIAsquote:Altijd wel leuk dat jij wel denkt de waarheid in handen te hebben, wie weet zijn juist die bronnen van jou wel juist om je de verkeerde kant op te sturen.
je snapt dat jij zand in je ogen hebt he. Daar wel eens bij stil gestaan. Dat NOS, CNN en telegraaf (nrc en ander) een rookgordijn die desinformatie verspreid.quote:Daar wel eens bij stilgestaan?
Wat naar als je dat daadwerkelijk zo ervaart. Mijn realiteit is gelukkig anders, vriendelijker. Letterlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:42 schreef Lambiekje het volgende:
Gros van je vrienden zijn ook maar vrienden omdat ze iets van je willen. Als je wat overkomt of dat je ziek wordt dan is je vrienden groep snel gekrompen.
De man gebruikt MK ultra en leest allemaal de gedachten van ons en weet precies wat voor verstandhouding ik heb met mijn vrienden, kennissen en collega's.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat naar als je dat daadwerkelijk zo ervaart. Mijn realiteit is gelukkig anders, vriendelijker. Letterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |