quote:Op woensdag 18 november 2015 19:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]![]()
Zeg maar wel dat ik knapper ben dan is het goed
Dat is die Koerdische toch?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken er alleen eentje die na een paar maanden wel aan anaal deed, want haar vagijn was voor het huwelijk. Een FOK!ster trouwens, maar haar account is verwijderd, omdat ze Danny had wijsgemaakt dat ze gestalkt werd.
Vaseline, MBHHHquote:Op woensdag 18 november 2015 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ex van Meloewa, zegt genoeg [ afbeelding ]
Ja me 2, volgens mij wil die wel flink door de kamer heen geknald worden, om Anouk even te citerenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:42 schreef tetouaribo het volgende:
Vond dat trouwens een sexy username missblackhairhighheels
Vooral trofeeën opnoemen als je hem wil dissen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ex van Meloewa, zegt genoeg [ afbeelding ]
Hoeveel foksters heb jij gehad dan, casanovaquote:Op woensdag 18 november 2015 19:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Alsof jij meer/beter hebt gehad
Of die met dat drakenshirtquote:Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef Che_ het volgende:
Gooi die Nee foto van die koelie taxichauffeur
Mental image van dat herpesgifje.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vooral trofeeën opnoemen als je hem wil dissen.
IK moet gaan, als ik terug ben pak ik het zwarte boekje er wel even bijquote:Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeveel foksters heb jij gehad dan, casanova
Koortslippen hebben is heel onmenselijk ja. Bijna vergeten.........quote:
Hoe kun je drakenshirt gemist hebben, shit nigguhquote:
Wrd zij nog door een fokker geneukr?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:42 schreef tetouaribo het volgende:
Vond dat trouwens een sexy username missblackhairhighheels
Non-existentquote:Op woensdag 18 november 2015 19:43 schreef Crip het volgende:
[..]
vertel meer over je FOK!PUM collectie
Trofeeën plaatsen geen foto's van hun herpes op internet.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Koortslippen hebben is heel onmenselijk ja. Bijna vergeten.........
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Trofeeën plaatsen geen foto's van hun herpes op internet.
Nog nooit een koortslip gehadquote:Op woensdag 18 november 2015 19:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Koortslippen hebben is heel onmenselijk ja. Bijna vergeten.........
Trofeeën hebben ook een jeugd gehad.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Trofeeën plaatsen geen foto's van hun herpes op internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
boksquote:Op woensdag 18 november 2015 19:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nog nooit een koortslip gehad
Niet vaak aanwezigquote:Op woensdag 18 november 2015 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe kun je drakenshirt gemist hebben, shit nigguh
Zolderkamer Emoquote:Op woensdag 18 november 2015 19:49 schreef SideEffect het volgende:
Ik zoek een huilende wolfshirt
Ben srs
Een FOKSTER! uit de historyyyyyyquote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Trofeeën hebben ook een jeugd gehad.Minder charmante foto's vergelijken met herpes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee srs vindt uitgelekte nudes nog meer klasse hebben dan herpespics.
Nee ken ik ook nietquote:Op woensdag 18 november 2015 19:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Een FOKSTER! uit de historyyyyyy
Niks mis met zolderkamer emo'squote:Op woensdag 18 november 2015 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee is mooi als je leuk combineert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |