Linker arm.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
hallo waggelende zwangere dame die haar onderrug steunt met haar rechterarm
Ze versterken de originele smaken van de vis zonder te overheersen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met zout en peper heb je geen pure smaak. Dan mot je er niks op doen.
Ze geven smaak mee dus geen pure smaak.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze versterken de originele smaken van de vis zonder te overheersen.
oke doeiquote:Op woensdag 18 november 2015 18:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze geven smaak mee dus geen pure smaak.
Gr.
Shit man. Ben je in opleiding bij chai ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
hallo waggelende zwangere dame die haar onderrug steunt met haar rechterarm
Bijna goed. Ik zat er maar een arm naast.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shit man. Ben je in opleiding bij chai ofzo?
Hele dag iedereen in de gaten houden
Myrr vertelt best vaak over haar zwangerschap hier hoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shit man. Ben je in opleiding bij chai ofzo?
Hele dag iedereen in de gaten houden
True. Naja, er begint altijd wel iemand over. Vandaag gaan we het over voedsel hebben.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Myrr vertelt best vaak over haar zwangerschap hier hoor.
hey AIVD'erquote:
bietje experimenteren met jonge knullen moet gewoon kunnen tochquote:
Mag niet van zijn geloofquote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bietje experimenteren met jonge knullen moet gewoon kunnen toch
Weet je wie er ook in 010 gaat wonen?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dat wordt waardedaling van mijn huis
En haar knolletjes?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef Crip het volgende:
Ik stalk Chai ook op FB.
Ken haar hele familie ondertussen en die van haar vriend ook
ik ben net toegevoegde waarde voor Rotterdamquote:Op woensdag 18 november 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dat wordt waardedaling van mijn huis
ja, maar die zit zo bij de nachtopvang... echt niet dat ze die lang gaan onderhoudenquote:Op woensdag 18 november 2015 18:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je wie er ook in 010 gaat wonen?
euhm dit is prive, ok?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
ben je bekeerd voor die plump perzik op je werk ofwat
Het loopt niet echt op rolletjesquote:Op woensdag 18 november 2015 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, maar die zit zo bij de nachtopvang... echt niet dat ze die lang gaan onderhouden
Nelisquote:Op woensdag 18 november 2015 18:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je wie er ook in 010 gaat wonen?
oooooooooooooowwowowowoquote:Op woensdag 18 november 2015 18:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
niet officieel, alles op ze tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |