quote:Op woensdag 18 november 2015 19:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]![]()
Zeg maar wel dat ik knapper ben dan is het goed
Dat is die Koerdische toch?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken er alleen eentje die na een paar maanden wel aan anaal deed, want haar vagijn was voor het huwelijk. Een FOK!ster trouwens, maar haar account is verwijderd, omdat ze Danny had wijsgemaakt dat ze gestalkt werd.
Vaseline, MBHHHquote:Op woensdag 18 november 2015 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ex van Meloewa, zegt genoeg [ afbeelding ]
Ja me 2, volgens mij wil die wel flink door de kamer heen geknald worden, om Anouk even te citerenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:42 schreef tetouaribo het volgende:
Vond dat trouwens een sexy username missblackhairhighheels
Vooral trofeeën opnoemen als je hem wil dissen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ex van Meloewa, zegt genoeg [ afbeelding ]
Hoeveel foksters heb jij gehad dan, casanovaquote:Op woensdag 18 november 2015 19:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Alsof jij meer/beter hebt gehad
Of die met dat drakenshirtquote:Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef Che_ het volgende:
Gooi die Nee foto van die koelie taxichauffeur
Mental image van dat herpesgifje.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vooral trofeeën opnoemen als je hem wil dissen.
IK moet gaan, als ik terug ben pak ik het zwarte boekje er wel even bijquote:Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeveel foksters heb jij gehad dan, casanova
Koortslippen hebben is heel onmenselijk ja. Bijna vergeten.........quote:
Hoe kun je drakenshirt gemist hebben, shit nigguhquote:
Wrd zij nog door een fokker geneukr?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:42 schreef tetouaribo het volgende:
Vond dat trouwens een sexy username missblackhairhighheels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |