Ik weet het niet. Ik voel me kwetsbaar, niet klaar om te verdedigen indien dat nodig is.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:14 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Wat denk je dat er gebeurt als je met de rug naar de deur zit?
quote:
Gelukkig ben ik dan niet de enige. Ik voelde me al een beetje een vreemde vogel hierdoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit is heel gewoon, dat hebben erg veel mensen. Ikzelf ook. Je voelt je kwetsbaar omdat je niet achter je kunt zien wat er gebeurt. Dat heb je niet als je met je rug naar een muur zit. Ik zou me er niet druk om maken.
Maar voor wie of wat ben je dan bang als je met je rug naar de deur zit? Bij jouw thuis bijvoorbeeld, daar kan toch niet zomaar een wildvreemde binnenvallen?quote:Op woensdag 18 november 2015 12:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik voel me kwetsbaar, niet klaar om te verdedigen indien dat nodig is.
[..]
[..]
Gelukkig ben ik dan niet de enige. Ik voelde me al een beetje een vreemde vogel hierdoor.
Geen flauw idee. Het is een onbehaaglijk gevoel. Echt verklaren lukt mij niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar voor wie of wat ben je dan bang als je met je rug naar de deur zit? Bij jouw thuis bijvoorbeeld, daar kan toch niet zomaar een wildvreemde binnenvallen?
Dan zorg ik ervoor dat ik overzicht op beiden heb. Is dat niet mogelijk zal ik nooit van mijn leven die kamer betreden.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:22 schreef Leonos het volgende:
Als er nou 2 ingangen zijn, voor je en achter je? Wat doe je dan?
Ik kan een eind met je mee. Vooral op kantoor wil ik zicht hebben op de deur, want ik heb wel eens meegemaakt dat er ineens iemand achter me stond die ook nog eens zijn handen op mijn schouders legde.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Het is een onbehaaglijk gevoel. Echt verklaren lukt mij niet.
[..]
Dan zorg ik ervoor dat ik overzicht op beiden heb. Is dat niet mogelijk zal ik nooit van mijn leven die kamer betreden.
Ja precies dat dus. Dat overzicht geeft mij voldoening.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:11 schreef Cue_ het volgende:
Qua werk vind ik het niet fijn als mensen mee kunnen kijken op m'n schermen of dat je de hele tijd beweging voelt/hoort maar geen idee hebt wat het is.
Al merk ik vooral dat ik niet met m'n rug naar de meeste mensen wil zitten. Of dit nu met de rug naar de deur is of niet. Dus vooral overzicht over de aanwezige mensen vind ik wenselijk.
Ik heb wat lopen speuren. En dit in ook inderdaad wel een conclusie die ik getrokken heb.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:12 schreef houdjemond het volgende:
Is een instinct, heeft iedereen wel TS
En wat als je met je rug naar de deur moet zitten om dat overzicht te hebben? Wat dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja precies dat dus. Dat overzicht geeft mij voldoening.
Schuif ik het bureau bij of stoel zodat het niet hoeft, of dat ik er alsnog zijwaarts zicht op hebquote:Op woensdag 18 november 2015 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat als je met je rug naar de deur moet zitten om dat overzicht te hebben? Wat dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |