Dat is een compleet andere tour, beetje nutteloos te vergelijken.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vergelijk eens met: http://www.setlist.fm/set(...)france-3bd934bc.html
Prelude, Drones (2x) en JFK moet je er ook afhalen.
De hele Drones tour is relatief gezien kort qua echte nummers. Drill Sergeant, JFK, Drones, Interlude, Prelude en ook Isolated System kun je niet meetellen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is een compleet andere tour, beetje nutteloos te vergelijken.
Ja is inderdaad lastig. Goed opgelostquote:Op maandag 29 februari 2016 11:49 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ga 9 maart en kom uit Leeuwarden. Slaapplaats geregeld bij mijn zusje in Nijmegen.
Anders is het niet te doen.
Als ik jou was zou ik niet zo lopen focussen op de setlist. Dat verpest alleen maar je avond. Ga gewoon genieten van de show. Want een show neerzetten kunnen ze wel. Als ze dan niet je favoriete nummers spelen, jammer dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:49 schreef Fylax het volgende:
Ik wil de setlist van Night 2 met PiB , Defector, Reapers, Aftermath en Butterflies and Hurricanes Madness en Undisclosed Desires weg. Volgens mij vind ik het zo goed. denk ik.
Zo'n avond vliegt toch wel voorbij. Die paar extra nummers maakt echt geen verschil.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:55 schreef Fylax het volgende:
Okay. Ik vind het gewoon 'kort', door al die fillers.
Dit, ik vind het niet shocking ofzo, maar dat ligt (blijkbaar) aan mij. Sowieso zijn er ALTIJD nummers waarvan je denkt 'moet dat nou', en nummers die je achteraf graag had willen horen maar niet gespeeld zijn. Als je daar je focus op legt is vrijwel IEDER concert van IEDERE artiest een kut-concertquote:Op maandag 29 februari 2016 11:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zo'n avond vliegt toch wel voorbij. Die paar extra nummers maakt echt geen verschil.
Juist, daar heb ik mijzelf allang bij neergelegd.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit, ik vind het niet shocking ofzo, maar dat ligt (blijkbaar) aan mij. Sowieso zijn er ALTIJD nummers waarvan je denkt 'moet dat nou', en nummers die je achteraf graag had willen horen maar niet gespeeld zijn. Als je daar je focus op legt is vrijwel IEDER concert van IEDERE artiest een kut-concert
Balen zeg..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Zit eraan te denken maandag niet te gaan. Heb dinsdag een belangrijke dag op het werk. Wil een goede indruk maken dan, want er zit misschien een vast contract in. Het risico vind ik te groot. Heb geen auto en met OV terug red ik nooit qua op tijd bij station zijn (moet terug naar Leeuwarden of Groningen, maakt voor mij niks uit).
Je kan misschien nog proberen op de eventpagina op Facebook of je met iemand mee kan rijden?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Zit eraan te denken maandag niet te gaan. Heb dinsdag een belangrijke dag op het werk. Wil een goede indruk maken dan, want er zit misschien een vast contract in. Het risico vind ik te groot. Heb geen auto en met OV terug red ik nooit qua op tijd bij station zijn (moet terug naar Leeuwarden of Groningen, maakt voor mij niks uit).
Yep. Auto lenen van ouders lukt ook niet want zij hebben ze nodig. Donderdag ga ik met vrienden naar Muse dus ik zie ze sowieso wel 1x.quote:
Oh je zou twee keer gaan Dan neem je dat risico maandag toch gewoon niet en ga je donderdag, ook geen ramp toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yep. Auto lenen van ouders lukt ook niet want zij hebben ze nodig. Donderdag ga ik met vrienden naar Muse dus ik zie ze sowieso wel 1x.
Heb wel op FB een oproep geplaatst dus wacht het nog even af.
Snappcar.nl?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yep. Auto lenen van ouders lukt ook niet want zij hebben ze nodig. Donderdag ga ik met vrienden naar Muse dus ik zie ze sowieso wel 1x.
Heb wel op FB een oproep geplaatst dus wacht het nog even af.
Zal eens kijken, thanks.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zal eens kijken, thanks.
Hoe snel kun je buiten zijn als je zitplaatsen hebt? De laatste trein naar Groningen vertrekt om 23:28 vanaf station Duivendrecht. Kan ik dat redden?
Zat ik ook aan te denken ja. Hmm, misschien toch de gok maar wagen. Volgens de site van Ziggo Dome is station Duivendrecht op loopafstand.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:20 schreef Fylax het volgende:
Ga voor de zekerheid 5 minuten voor t einde weg, 5 voor 11 dus en dan zit je goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |