abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157639177
Het was vroeger eigenlijk gewoon begonnen in 2011 toen we met mn broer ozan en mn neef naar Amsterdam gingen in de zomer meerdere keren, eerst lekker bbqen in het vondelpark, daarna auto's kijken op pchoofdstraat en daarna uitgaan/wallen voor 50 euro.

het pluspunt is dat je de mooiste vrouwen ziet staan, vrouwen die je in het uitgaansleven niet eens tegenkomt, echt van die kleinere mooie blonde meisjes uit letland, polen enzo

ik heb ook wel scharrels, enzo maar de een is 'n beetje dik geworden, en de anderen heb niet altijd zin, en vaak als ik heb gestapt in rotterdam bij thalia of saint Tropez en geen een heb gefixt en beetje nutteloos rondjes zit te showen in de auto ga ik altijd uit verveling op kinky kijken, en druk ik in tussen 18 en 30 blond haar en dan krijg ik zoveel heerlijke vrouwen en ben dan al zo geil van het uitgaan dan het dan heel verleidelijk is om met 1 druk op de belknop een afspraakje te maken voor n halfuurtje sex vaak voor 70 euro
door t vele blowen ben ik laatste tijd ook wel passief geworden in versieren zit er vaak niet helemaal met mn gedachte bij als ik in de beachbankje zit en er komt bv chimeid naast je zitten

Dit is een beetje vaste prik geworden na het uitgaan als er niks is gefixt, ik ga soms 6 keer per maand, wat ontzettend oploopt in mn uitgaven, van mei tot nu november heb ik1300 euro maar gespaard terwijl ik makkelijk 500 kon sparen p/m vroeger

Hebben meer mensen deze verslaving in de drift naar sex en dat je dan uiteindelijk het toch doet omdat je anders maar een beetje loopt te vervelen in je auto of thuis
En hoe kom je hier vanaf ik denk dat ik sinds 2011 wel bij +60 prostituees ben geweest
soms zie ik n vriend van mij helemaal trots dat hij 1 mee naar huis heeft genomen maar dan zijn ze vaak best wel n beetje lelijk terwijl ik de mooiste kan uitkiezen zonder veel moeite te doen voor versieren dat is het voordeel

ik ben benieuwd of meerdere mensen zich herkennen in me verhaal en of er meer verslaafden zijn op dit gebied
pi_157639273
Zo zo 60 verschillende. :')
pi_157639455
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 00:00 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Zo zo 60 verschillende. :')
af en toe bij de zelfde want er zitten ook veel slechte tussen op die site die je na 5 minuten weer naar buiten gewerkt willen hebben dat zijn vaak zuid amerikaanse
pi_157639647
Misschien eens een meeting van SAA (Sex Addicts Anonymous) bezoeken, gegarandeerd een gratis sexdate :s)
pi_157641109
Wauw de OP is één lange zin.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_157643955
Beginner, ik heb 20 verschillende hoeren in 6 weken gedaan.
pi_157644361
Het is wel erg makkelijk inderdaad. Belangrijke vraag: kan je het geld missen?
pi_157644665
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 23:56 schreef Gulmez het volgende:
.
Dat is de enige punt in je hele stuk tekst!
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_157652750
Gulmez is net als AhmedJaret, een mongool.
  woensdag 18 november 2015 @ 18:47:51 #10
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_157653606
Zoals jij over vrouwen praat, kun je misschien maar beter naar de hoeren kunnen gaan, die krijgen er tenminste nog voor betaald.
pi_157655125
Waarom probeer je niet op een dating site contact met een vrouw te leggen voor sex contact?
pi_157663201
Je kan zeggen: "Ik neuk nu lekkere vrouwen, verschillende per maand en geniet".

Of je moet ervoor zorgen dat je zegt: "Ik neuk alleen nog met scharrels". Je hebt er al een paar, kan er een paar bij zoeken en op die manier iets afbouwen.

Het sitchen naar een vaste vriendin of in een keer afbouwen is iets wat met vallen en opstaan gaat. Maar is niet onmogelijk.
pi_157671021
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 23:56 schreef Gulmez het volgende:

soms zie ik n vriend van mij helemaal trots dat hij 1 mee naar huis heeft genomen maar dan zijn ze vaak best wel n beetje lelijk terwijl ik de mooiste kan uitkiezen zonder veel moeite te doen voor versieren dat is het voordeel

Dat kan je vriend net zo goed, iedereen kan naar de hoeren, jij bent niet bijzonder omdat ze jou als klant accepteert, je moet wel een enorm gedrocht zijn wil ze een klant afwijzen.

Dus waarom trots zijn op mooie vrouwen neuken als je ze toch alleen maar moet kopen en dan denigrerend praten over je vriend die tenminste wel een meid kan krijgen zonder er voor te betalen, ook al is ze dan misschien minder mooi, het is wel echt haar bewuste keuze om seks met hem te hebben.

Op zich niks mis met naar de hoeren gaan, alleen wel als je het financieel niet aan kan, tijd om te stoppen of minderen dus,
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 19 november 2015 @ 20:39:33 #14
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_157677246
Doe je het met condoom?
  donderdag 19 november 2015 @ 20:41:53 #15
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_157677327
spaar je ergens voor dan? kun je het betalen

heb je er last van? gewoon doen dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo