Ik snap ook werkelijk waar niet wat het die mensen bezielt om een programma dat dik drie maanden duurt maar voor 3 weken uit liveshows te laten bestaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:45 schreef iBenny het volgende:
Zo te zien had deze KO-ronde ook wel gewoon live gekund. Had ik ook wat leuker gevonden
Jup, maar ik mis de oude ruimte.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Lijkt wel de battle studio, toch
Yup. SugarCity in Halfwegquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Lijkt wel de battle studio, toch?
Of Westergasfabriekquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:47 schreef Nexum het volgende:
Vind ik ook
[..]
Jup, maar ik mis de oude ruimte.
Anouk mist haar 21 cmquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat gebeurd daar tussen Marco en Anouk?
Irritaties van beide kanten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:49 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:49 schreef iBenny het volgende:
Maarrr... Als er maar 3 liveshows zouden zijn. Dan snap ik dit niet
[ afbeelding ]
gescripte ruziequote:Op vrijdag 20 november 2015 20:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, wacht ik zal even wat gedetailleerder wezen: Anouk had nogal kritiek op het optreden van dat meisje en daarna mocht Marco iets zeggen. Hij zei dat hij "dit wél een mooi nummer vindt", waarop Anouk verontwaardigd mompelde "ik zei niet dat het een slecht nummer is" en nog even verder ging met wat eyerolls.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik miste het net. Nu ja, kijk andrs morgen nog wel even terug.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, wacht ik zal even wat gedetailleerder wezen: Anouk had nogal kritiek op het optreden van dat meisje en daarna mocht Marco iets zeggen. Hij zei dat hij "dit wél een mooi nummer vindt", waarop Anouk verontwaardigd mompelde "ik zei niet dat het een slecht nummer is" en nog even verder ging met wat eyerolls.
Stoelendans? Hollands tintje?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:53 schreef Nexum het volgende:
Ik snap dat gedoe met die stoelen niet, kan iemand even toelichten
Marco bepaalt of ze op een stoeltje mogen. Zitten ze na alle optredens op een stoeltje mogen ze in de liveshows een liedje zingen.quote:
Volgens mij plaatst ie mensen in de top drie en zodra je op stoel 3 zit en er iemand anders in de top 3 komt, vlieg je eruit.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:53 schreef Nexum het volgende:
Ik snap dat gedoe met die stoelen niet, kan iemand even toelichten
Vier stoelen, elke keer na een optreden bepaalt Marco op welke plek diegene komt, zodra je op nr 5 komt ben je de lul.quote:
Vier?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Vier stoelen, elke keer na een optreden bepaalt Marco op welke plek diegene komt, zodra je op nr 5 komt ben je de lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |