Dat klopt, school beweert alleen dat ik na de 720 gemaakte klokuren de stageperiode moet volwerken met stage uren, ik kan dit echter nergens terug vinden in het contract dat ik heb getekend.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:48 schreef PatatFriet het volgende:
Zolang je daar stage loopt heeft je school iets te zeggen over wat je daar uitspookt.
Maar in wat je daarna bij dat bedrijf doet is de school toch helemaal geen partij meer?
Dan moet je dat gewoon met het bedrijf regelen, hoeft je school niks van te weten lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:56 schreef glexaeon het volgende:
[..]
Dat klopt, school beweert alleen dat ik na de 720 gemaakte klokuren de stageperiode moet volwerken met stage uren, ik kan dit echter nergens terug vinden in het contract dat ik heb getekend.
Dit idd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:58 schreef kree het volgende:
[..]
Dan moet je dat gewoon met het bedrijf regelen, hoeft je school niks van te weten lijkt mij.
Zo'n bedrijf krijgt een stagevergoeding van de overheid voor het hebben van een stagair, dit word meteen doorgespeeld naar mij in dit geval. Het bedrijf hoeft niets te betalen gedurende stageperiode. Daarom wil ik graag de stageperiode zo snel mogelijk af hebben zodat ik mezelf kan aanbieden om daar te werken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:00 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dit idd.
Maar wat maakt het uit? Als ze je het minimum loon willen betalen dan laat je dat toch lekker van het begin af aan doen?
Dan de 720 u volmaken en stoppen met je stage. Daarna hun vragen of je kan werken tegen minimum loon. (dit laatste hoeft school natuurlijk niet te weten)quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:02 schreef glexaeon het volgende:
[..]
Zo'n bedrijf krijgt een stagevergoeding van de overheid voor het hebben van een stagair, dit word meteen doorgespeeld naar mij in dit geval. Het bedrijf hoeft niets te betalen gedurende stageperiode. Daarom wil ik graag de stageperiode zo snel mogelijk af hebben zodat ik mezelf kan aanbieden om daar te werken.
Gr
Ze hoeven niks te betalen nee, maar het mag wel, dus als dat bedrijf jou wil betalen gewoon alle uren, gelijk aanpakkenquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:02 schreef glexaeon het volgende:
[..]
Zo'n bedrijf krijgt een stagevergoeding van de overheid voor het hebben van een stagair, dit word meteen doorgespeeld naar mij in dit geval. Het bedrijf hoeft niets te betalen gedurende stageperiode. Daarom wil ik graag de stageperiode zo snel mogelijk af hebben zodat ik mezelf kan aanbieden om daar te werken.
Gr
Dat was inderdaad mijn plan, echter krijg ik net een redelijk boze reactie toen ik dat vertelde en werd er zelfs gezegd dat mijn stage dan niet goedgekeurd zou worden en dat het niet de afspraak was zoals opgesteld in het contract. Daarom vraag ik hier even voor een andere kijk op de situatie maar die lijkt dus dusver overeen te komen met mijn gedachten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:03 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dan de 720 u volmaken en stoppen met je stage. Daarna hun vragen of je kan werken tegen minimum loon.
Het stagebedrijf zoeken ging in 1e instantie allemaal last-minute omdat mijn oorspronkelijke stagebedrijf liet afweten in de laatste week, veel keus/eisen die ik kon stellen was er dus niet, wel een goede tip om mee te nemen voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ze hoeven niks te betalen nee, maar het mag wel, dus als dat bedrijf jou wil betalen gewoon alle uren, gelijk aanpakken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |