heb je daar nu spijt van?quote:Op woensdag 2 december 2015 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gekozen, heb deze competitie nog niet gespeeld.
Nee totaal niet. Mijn doel is om iedere competitie te spelenquote:Op woensdag 2 december 2015 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
heb je daar nu spijt van?
Hoezo dan? Korte seizoen zijn juist wel chill wat ik me nog van vroegah kan herinneren. Schotland enzo, altijd lachenquote:Op woensdag 2 december 2015 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Mijn doel is om iedere competitie te spelen
Maar dat neemt niet weg dat het waarschijnlijk een zaad seizoen gaat worden.
Ik geloof dat ik met een account nu de competitie van Estland speel, ik kom maar niet door dat seizoen heen. Duurt voor mijn gevoel laaaaannggggg. En allemaal clubs en spelers die ik niet kenquote:Op woensdag 2 december 2015 21:04 schreef Zhero het volgende:
[..]
Hoezo dan? Korte seizoen zijn juist wel chill wat ik me nog van vroegah kan herinneren. Schotland enzo, altijd lachen.
Dank jequote:Op woensdag 2 december 2015 21:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Gefeliciteerd Wazza met het kampioenschap en de beker. Helemaal verdiend.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 3 december 2015 23:08 schreef jarti66 het volgende:
Wat een competitie, iedereen is gelijkwaardig![]()
Ik ga weer voor het kampioenschap na 2 mislukte seizoenen, en ik zal ook proberen hier weer wat actiever te zijn.
Ik ga ook een nieuwe tactiek testen/gebruiken. Wil eens wat anders. Zal dus wel een faal seizoen worden maar dat is dan jammer.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
nog 1 ploeg overmaar vrees een beetje dat men tactiek niet zal werken in die competitie. Ben wel benieuwd
Iemand oefenwedstrijde na de update?
Uitgenodigdquote:Op vrijdag 4 december 2015 17:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
nog 1 ploeg overmaar vrees een beetje dat men tactiek niet zal werken in die competitie. Ben wel benieuwd
Iemand oefenwedstrijde na de update?
je hebt de strijd gewonnen om de derde plaatsquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Omdat er nog maar 1 team is ga ik die wel ff gebruiken, ook al ben ik OSM een beetje zat. Als iemand anders nog een team wilt zal ik wel ontslag nemen omdat het me toch niet meer zoveel boeit.
Omdat de doelstelling in deze competitie weinig zegt over het team, verschillen zijn zo klein.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan doel 7 ploeg een potentieel beter ploeg hebben dan doel 3, how toch meer 60+ spelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |