Maar waarom dan het taalgebruik van 'die gebruikt zijn'? Klinkt alsof je nog steeds denkt dat er iets gestaged is?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Misschien ook niet daar ben ik nog niet over uit, zijn het wel allemaal burgers die gebruikt zijn en onschuldige mensen om het geloofwaardiger te maken. Heb al toch al wat rare dingen gezien in dit drama. Vind het evengoed erg wat er gebeurd is hoe dan ook, lollig vind ik het niet.
Een gedeelte wel en een gedeelte niet.Voor dat niet gedeelte zijn burgers gebruikt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:32 schreef nikao het volgende:
[..]
Maar waarom dan het taalgebruik van 'die gebruikt zijn'? Klinkt alsof je nog steeds denkt dat er iets gestaged is?
Maar nogmaals; waar baseer je dat gedeelte 'wel' op dan? (just curious)quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Een gedeelte wel en een gedeelte niet.Voor dat niet gedeelte zijn burgers gebruikt.
Volgens deze was 't 'n stuk shrapnel.Maar verder is er geen schade te zien....ondanksquote:Op dinsdag 17 november 2015 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat moeten we dan met een filmpje over een ak-47 en een Iphone?
En in elk stuk staat shrapnel, over een kogel wordt niet gesproken.
En ik vind er natuurlijk weer niks omgeloofwaardigs aan. Op welke afstand stond die man, hoe groot was het stukje shrapnel. Allemaal dingen die je wel moet weten voor je het afserveert.
Door het bekijken van materiaal. Door voorafgaande events kijk ik er niet meer van op dat sowieso. Alleen is deze een stuk beter aangepakt. En jij? Sta jij achter het verhaal zoals gegeven? Geen twijfel?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:39 schreef nikao het volgende:
[..]
Maar nogmaals; waar baseer je dat gedeelte 'wel' op dan? (just curious)
Ik ga er niet vanuit dat er ook maar iets door de overheid hierin is georganiseerd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Door het bekijken van materiaal. Door voorafgaande events kijk ik er niet meer van op dat sowieso. Alleen is deze een stuk beter aangepakt. En jij? Sta jij achter het verhaal zoals gegeven? Geen twijfel?
Dat mag, verschillen we daarin van mening. Ben zelfs een klein beetje jaloers op dat vertrouwen in de overheid en drills als iets goed zien. Ik was ook zo ooit eens.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:48 schreef nikao het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat er ook maar iets door de overheid hierin is georganiseerd.
Dat er van te voren al intel aanwezig was op basis waarvan ze iets vermoedden, en ze daarom een oefening hebben opgetuigd just in case om al meer alert te zijn sluit ik niet uit.
Verder vind ik er maar weinig achterdochtigs aan eerlijk gezegd. Dat het onmiddellijk aangegrepen wordt voor allerlei agenda's is uiteraard volledig te verwachten, maar das wel 'after the fact'.
Hier nog 1quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat mag, verschillen we daarin van mening. Ben zelfs een klein beetje jaloers op dat vertrouwen in de overheid en drills als iets goed zien. Ik was ook zo ooit eens.
Het is niet zozeer vertrouwen in de overheid, als wel neutraal naar het gebeuren kijken zonder aannames. Ben nog steeds benieuwd welke informatie nu maakt dat je denkt dat er gestaged is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat mag, verschillen we daarin van mening. Ben zelfs een klein beetje jaloers op dat vertrouwen in de overheid en drills als iets goed zien. Ik was ook zo ooit eens.
Je neutraliteit zegt dat wat de media ons toont de waarheid is toch? Tingo heeft al dingen aangekaart in dit topic, ik kan hem daarin volgen. Jij waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:00 schreef nikao het volgende:
[..]
Het is niet zozeer vertrouwen in de overheid, als wel neutraal naar het gebeuren kijken zonder aannames. Ben nog steeds benieuwd welke informatie nu maakt dat je denkt dat er gestaged is.
De dingen die Tingo aankaart zijn stuk voor stuk verklaarbaar. Maar toch blijf je daar ook in geloven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je neutraliteit zegt dat wat de media ons toont de waarheid is toch? Tingo heeft al dingen aangekaart in dit topic, ik kan hem daarin volgen. Jij waarschijnlijk niet.
Tingo met z'n gezeur over die video en dan dat cluesforum (sorry, maar dat kan ik echt niet serieus nemen na wat ik daar allemaal wel niet gelezen heb over het ontkennen van het ISS, en uberhaupt alle ruimtevaart). Wat overblijft is een sterk verhaal over een telefoon en dan is de conclusie dat er gestaged is?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je neutraliteit zegt dat wat de media ons toont de waarheid is toch? Tingo heeft al dingen aangekaart in dit topic, ik kan hem daarin volgen. Jij waarschijnlijk niet.
Je verwijst zelf naar cleusforum, terwijl daarin ook weerlegt wordt wat je hier als een feit nerzet m.b.t. een niet zichtbare deur in een muur.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
En jij 'n specifieke hekel aan clues forum heb. is fijn zo hoor.
Die verklaringen zijn voor mij niet doorslaggevend, zijn de standaard antwoorden die bij elke event worden aangehaald. Vanaf Landing on the moon, JFK, 9.11, MH17 tot aan deze. Heard it all before niets vernieuwend dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
De dingen die Tingo aankaart zijn stuk voor stuk verklaarbaar. Maar toch blijf je daar ook in geloven.
Is dat niet hetzelfde principe?
Nou je bent het nog steeds een beetje.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Op Clues is best goede informatie te vinden. Niet opruiend, geen fun forum of members die daar alleen maar zijn om een lolletje te trappen maar mensen die serieus ermee omgaan. Als je blindelings de algemene media vertrouwt dan heb je daar ook niks te zoeken lijkt me.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:17 schreef nikao het volgende:
[..]
Tingo met z'n gezeur over die video en dan dat cluesforum (sorry, maar dat kan ik echt niet serieus nemen na wat ik daar allemaal wel niet gelezen heb over het ontkennen van het ISS, en uberhaupt alle ruimtevaart). Wat overblijft is een sterk verhaal over een telefoon en dan is de conclusie dat er gestaged is?
Dat vindt je waarschijnlijker dan dat voor mijn part die gast een sterk verhaal ophangt omdat ie stoer wil doen?
Occams' Razor is weer eens ver te zoeken vrees ik..
Ook niet als je daar rationeel tegenargumenten post (dan wordt je gebanned/gecensureerd helaas)quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Op Clues is best goede informatie te vinden. Niet opruiend, geen fun forum of members die daar alleen maar zijn om een lolletje te trappen maar mensen die serieus ermee omgaan. Als je blindelings de algemene media vertrouwt dan heb je daar ook niks te zoeken lijkt me.
Zeer diep verborgen tussen alle troep?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Op Clues is best goede informatie te vinden. Niet opruiend, geen fun forum of members die daar alleen maar zijn om een lolletje te trappen maar mensen die serieus ermee omgaan. Als je blindelings de algemene media vertrouwt dan heb je daar ook niks te zoeken lijkt me.
Heb je gezien hoe ze die franse fotograaf behandelde? Die kerel die transits van het ISS voor de zon langs fotografeert.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:29 schreef nikao het volgende:
[..]
Ook niet als je daar rationeel tegenargumenten post (dan wordt je gebanned/gecensureerd helaas)
Ja, bizar...quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe ze die franse fotograaf behandelde? Die kerel die transits van het ISS voor de zon langs fotografeert.
Je kent me niet dus je hebt geen idee waar ik mijn conclusies op baseer. Post vaker niet dan wel aan info op dit forum vanwege lui zoals jij. Waarom zou ik weg moeten gaan? Opnieuw weer teveel offtopic geneuzel eigenlijk, want het draait hier om Parijsquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou je bent het nog steeds een beetje.
Ik bedoel, het stormt buiten en nu eens geen BNW topic
Volgens mij heb ik persoonlijk behoorlijk wat wantrouwen jegens "de overheid" of media maar dit forum slaat echt alles. Echt elke gebeurtenis is nep en dat zonder een argument behalve "ja maar toen en toen" en "kijk deze donkere foto eens" en vooral "zo zou een echt slachtoffer echt noooooit reageren".
Dus ga weg met je jaloers, je wilt overal een samenzwering in zien
als jij het lekker dichtbij wil zoeken moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:23 schreef nikao het volgende:
[..]
Dit is gewoon nog echt vergezocht man... pffff
ik zie het niet goed, wat is er dan mee?quote:
nee dank jequote:Als je dan nog 'gewoon toeval hoor' cynisch gaat roepen, dan kan ik ook jou dat boek 'numbers rule your world' van harte aan bevelen, want dan snap je gewoon helemaal niets van kansberekening.
Ten eerste; weet jij hoe vaak er wel niet gedrilled wordt zonder dat het samen valt met een attack?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:31 schreef Orwell het volgende:
ik ben benieuwd na hoeveel gevalletjes van het wonderlijk samenvallen van de datum van een terror-drill met die van een majeur terror-attack, de debunkers al hier, voorzichtigjes aan, de optie 'staged', durven te gaan overwegen..
20?
200?
ergens moet er toch een einde zitten aan het "toevalsdenken"..?
of is het oneindig?
Wie weet zijn ze speciaal gevraagd voor dit gebeuren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:31 schreef Lichtkogel het volgende:
De zanger van de band "The eagles of death" noemde zichzelf "The devil' en had enkele maanden daarvoor nog een optreden gehad in Israël en had zijn optreden op "Friday the 13th", wat een Satanische dag is:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |