Wat moeten we dan met een filmpje over een ak-47 en een Iphone?quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of 'n stuk schrapnelof shrapnel.
Beide gevallen zijn zeer onwaarschijnlijk verhalen, vind ik.
nee een shrapnel. Daar zal het um vast in zitten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Werd hij dan geraakt door een kogel uit een ak-47?
Klopt. Jij gelooft natuurlijk niet de meest logische verklaring, nee, jij gelooft dat het allemaal nep is, en dat die vent gewoon uit z'n nek lult. Waarom? Omdaarom.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
nee een shrapnel. Daar zal het um vast in zitten.
Kan ook prima een klein rotstukje geweest zijn, en wat ik al zei, wat was de afstand?quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
nee een shrapnel. Daar zal het um vast in zitten.
Als die knakker bij stadion stond dan zal het een stuk schrapnel zijn geweest!quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat moeten we dan met een filmpje over een ak-47 en een Iphone?
En in elk stuk staat shrapnel, over een kogel wordt niet gesproken.
En ik vind er natuurlijk weer niks omgeloofwaardigs aan. Op welke afstand stond die man, hoe groot was het stukje shrapnel. Allemaal dingen die je wel moet weten voor je het afserveert.
Ben ik toch blij dat we nu dankzij Cad weten dat een kogel wel door een iphone gaat. Al is het volkoooomen ongerelateerd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als die knakker bij stadion stond dan zal het een stuk schrapnel zijn geweest!
Staat me niks van bij dat er ook geschoten was!
Ja maar kom op een iphone is net snijkoek.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat we nu dankzij Cad weten dat een kogel wel door een iphone gaat. Al is het volkoooomen ongerelateerd.
man man. Al veel bagger gelezen over false flags maar deze spant wel de kroon....quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:13 schreef Lambiekje het volgende:
Eén van de aanwezigen in het Bataclan theater op 13 november 2015 was de Mexicaanse Nohemi Gonzales.
Haar ouders in Mexico wisten dat zij daar was en maakten zich uiteraard zorgen toen ze via de televisie vernamen dat er een schietpartij was geweest. Ze belden haar mobiel diverse keren, maar kregen geen gehoor. Uiteindelijk, enige tijd na de schietpartij, bellen ze naar de mobiel van Nohemi’s vriend. Deze neemt wel op en vertelt de ouders dat alles ok is met hen beiden en de schietpartij voorbij is.
Later ontvingen de ouders bericht van de autoriteiten dat hun dochter één van omgekomen slachtoffers was.
De journalist Jim Stone waar dit verhaal van afkomstig is, vertelt dat hij naar een foto van de scene in het Bataclan theater aan het kijken was toen de ouders van het Mexicaanse meisje op televisie kwamen en het verhaal vertelden dat ze van de vriend hadden gehoord dat hun dochter ok was.
Deze bevestiging kregen ze van haar vriend, een aanzienlijk tijd nadat de schietpartij was afgelopen, waarschijnlijk enkele uren later. Ze bevond zich gezond en wel met haar vriend op een onbekende locatie en toch werd zij enige tijd later door de autoriteiten dood verklaard.
De verklaring en theorie van Jim Stone over wat er gebeurd is in het theater is als volgt.
Er zijn nooit terroristen in het theater geweest. Initiëel zijn er een aantal slachtoffers gedood in het theater, niet door terroristen, maar door Franse agenten.
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
En een Samsung beschermt je tegen granaatscherven. Never leave home without your android it could save your life. Goede reclame voor Samsung, dat is weer mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat we nu dankzij Cad weten dat een kogel wel door een iphone gaat. Al is het volkoooomen ongerelateerd.
Moeten we maar aan wennen vrees ik, meer choppers, meer pliesie die je zomaar staande mag houden allemaal tbv onze veiligheid en de war on terror.quote:
Yep. de EU en VS zullen veranderen in communistische, hardcore dictaruren waar men straks (bij wijze van spreken) nog 'authorisatie' moet aanvragen om boodschappen te gaan doen in het kader van 'om uw veiligheid te garanderen...'.quote:
Zo dus ja:quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Moeten we maar aan wennen vrees ik, meer choppers, meer pliesie die je zomaar staande mag houden allemaal tbv onze veiligheid en de war on terror.
En dus? Mogen joden niets verkopen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:38 schreef Lichtkogel het volgende:
Ah, kijk eens aan... de Joodse eigenaren hadden het theater vlak voor de aanslagen verkocht, op 11 September 2015. Vele decennia was het eigendom van de Joodse eigenaren, echter 2 maanden voor de aanslagen verkopen ze de tent:
Typisch weer eens.
Mogen ze wel, echter het is wel erg toevallig dat ze na decennia de tent 2 maanden voor de aanslag verkopen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dus? Mogen joden niets verkopen?
Wat is er toevallig aan?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:48 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Mogen ze wel, echter het is wel erg toevallig dat ze na decennia de tent 2 maanden voor de aanslag verkopen.
Was het niet veel handiger geweest om het juist niet te verkopen en het verzekeringsgeld op te strijken? En twee masnden noem je 'vlak voor'? Je doet echt alles om joden verdacht te maken, of niet soms? Edit:uitlokkingquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:38 schreef Lichtkogel het volgende:
Ah, kijk eens aan... de Joodse eigenaren hadden het theater vlak voor de aanslagen verkocht, op 11 September 2015. Vele decennia was het eigendom van de Joodse eigenaren, echter 2 maanden voor de aanslagen verkopen ze de tent:
Typisch weer eens.
De keren dat ze pech hebben, heb je niet geteld?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:48 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Mogen ze wel, echter het is wel erg toevallig dat ze na decennia de tent 2 maanden voor de aanslag verkopen.
Net zoals Larry Silverstein die even de WTC torens extra verzekerde vlak voor de aanslagen op 911. Of zoals Goldman Sachs ff short ging op American Airlines vlak voor de 911 aanslagen.
Typisch dat ze altijd dat geluk hebben bij dit soort toestanden.
Deja vu idd en Jeff C, thanksquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:38 schreef Lichtkogel het volgende:
Typisch weer eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |