abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157628565
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Of 'n stuk schrapnel :) of shrapnel.
Beide gevallen zijn zeer onwaarschijnlijk verhalen, vind ik.
Wat moeten we dan met een filmpje over een ak-47 en een Iphone?
En in elk stuk staat shrapnel, over een kogel wordt niet gesproken.

En ik vind er natuurlijk weer niks omgeloofwaardigs aan. Op welke afstand stond die man, hoe groot was het stukje shrapnel. Allemaal dingen die je wel moet weten voor je het afserveert.
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:41:46 #127
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157628569
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Werd hij dan geraakt door een kogel uit een ak-47?
nee een shrapnel. Daar zal het um vast in zitten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157628669
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Klopt. Jij gelooft natuurlijk niet de meest logische verklaring, nee, jij gelooft dat het allemaal nep is, en dat die vent gewoon uit z'n nek lult. Waarom? Omdaarom.
pi_157628673
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kan ook prima een klein rotstukje geweest zijn, en wat ik al zei, wat was de afstand?
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:45:45 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157628689
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat moeten we dan met een filmpje over een ak-47 en een Iphone?
En in elk stuk staat shrapnel, over een kogel wordt niet gesproken.

En ik vind er natuurlijk weer niks omgeloofwaardigs aan. Op welke afstand stond die man, hoe groot was het stukje shrapnel. Allemaal dingen die je wel moet weten voor je het afserveert.

Als die knakker bij stadion stond dan zal het een stuk schrapnel zijn geweest!
Staat me niks van bij dat er ook geschoten was!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:46:11 #131
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157628699
Frankrijk heeft nu een excuus om het begrotingstekort van 3% niet te halen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157628715
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als die knakker bij stadion stond dan zal het een stuk schrapnel zijn geweest!
Staat me niks van bij dat er ook geschoten was!
Ben ik toch blij dat we nu dankzij Cad weten dat een kogel wel door een iphone gaat. Al is het volkoooomen ongerelateerd.
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:47:47 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157628744
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Ben ik toch blij dat we nu dankzij Cad weten dat een kogel wel door een iphone gaat. Al is het volkoooomen ongerelateerd.
Ja maar kom op een iphone is net snijkoek.
ALs hij een nokia had gehad zou het stuk schrapnel verdampt zijn :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:50:19 #134
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157628812
Volgens mij was het bedachtzaam die zei dat er oefeningen waren op de dag van de aanslagen omdat ze wellicht een vermoeden hadden dat er aanslagen gepleegd zouden worden.
Vreemd argument, want dan zou je op zijn minst de bevolking waarschuwen lijkt me. En nu zijn er ineens overal extra beveiligingsmaatregelen bij verschillende evenementen. Wat verwachten ze nu dan? Of is het nu uit voorzorg? Beetje de wereld op zijn kop als je er vanuit gaat dat de "drills" er waren vanwege een vermoeden van aanslagen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 17 november 2015 @ 19:13:08 #135
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157629500
Eén van de aanwezigen in het Bataclan theater op 13 november 2015 was de Mexicaanse Nohemi Gonzales.

Haar ouders in Mexico wisten dat zij daar was en maakten zich uiteraard zorgen toen ze via de televisie vernamen dat er een schietpartij was geweest. Ze belden haar mobiel diverse keren, maar kregen geen gehoor. Uiteindelijk, enige tijd na de schietpartij, bellen ze naar de mobiel van Nohemi’s vriend. Deze neemt wel op en vertelt de ouders dat alles ok is met hen beiden en de schietpartij voorbij is.

Later ontvingen de ouders bericht van de autoriteiten dat hun dochter één van omgekomen slachtoffers was.

De journalist Jim Stone waar dit verhaal van afkomstig is, vertelt dat hij naar een foto van de scene in het Bataclan theater aan het kijken was toen de ouders van het Mexicaanse meisje op televisie kwamen en het verhaal vertelden dat ze van de vriend hadden gehoord dat hun dochter ok was.

Deze bevestiging kregen ze van haar vriend, een aanzienlijk tijd nadat de schietpartij was afgelopen, waarschijnlijk enkele uren later. Ze bevond zich gezond en wel met haar vriend op een onbekende locatie en toch werd zij enige tijd later door de autoriteiten dood verklaard.

De verklaring en theorie van Jim Stone over wat er gebeurd is in het theater is als volgt.

Er zijn nooit terroristen in het theater geweest. Initiëel zijn er een aantal slachtoffers gedood in het theater, niet door terroristen, maar door Franse agenten.

http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 17 november 2015 @ 19:18:16 #136
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157629621
http://www.theguardian.co(...)ivist-group-confirms

Anonymous doet ook een digitaal duitje in de zak trouwens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 17 november 2015 @ 19:23:05 #137
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_157629750
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:13 schreef Lambiekje het volgende:
Eén van de aanwezigen in het Bataclan theater op 13 november 2015 was de Mexicaanse Nohemi Gonzales.

Haar ouders in Mexico wisten dat zij daar was en maakten zich uiteraard zorgen toen ze via de televisie vernamen dat er een schietpartij was geweest. Ze belden haar mobiel diverse keren, maar kregen geen gehoor. Uiteindelijk, enige tijd na de schietpartij, bellen ze naar de mobiel van Nohemi’s vriend. Deze neemt wel op en vertelt de ouders dat alles ok is met hen beiden en de schietpartij voorbij is.

Later ontvingen de ouders bericht van de autoriteiten dat hun dochter één van omgekomen slachtoffers was.

De journalist Jim Stone waar dit verhaal van afkomstig is, vertelt dat hij naar een foto van de scene in het Bataclan theater aan het kijken was toen de ouders van het Mexicaanse meisje op televisie kwamen en het verhaal vertelden dat ze van de vriend hadden gehoord dat hun dochter ok was.

Deze bevestiging kregen ze van haar vriend, een aanzienlijk tijd nadat de schietpartij was afgelopen, waarschijnlijk enkele uren later. Ze bevond zich gezond en wel met haar vriend op een onbekende locatie en toch werd zij enige tijd later door de autoriteiten dood verklaard.

De verklaring en theorie van Jim Stone over wat er gebeurd is in het theater is als volgt.

Er zijn nooit terroristen in het theater geweest. Initiëel zijn er een aantal slachtoffers gedood in het theater, niet door terroristen, maar door Franse agenten.

http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
man man. Al veel bagger gelezen over false flags maar deze spant wel de kroon....
Geen fatsoenlijk beeldmateriaal uit dat theater...denk dat iemand die beschoten wordt niet ff uitgebreid gaat filmen...

en al die getuigen, bijv die 4 uit NL, die zitten ook in het complot...?

En die jim stone noemt zich journalist....?
  dinsdag 17 november 2015 @ 19:23:29 #138
189978 controlaltdelete
pi_157629765
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:46 schreef mootie het volgende:

[..]

En een Samsung beschermt je tegen granaatscherven. Never leave home without your android it could save your life. Goede reclame voor Samsung, dat is weer mooi meegenomen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157629881
  dinsdag 17 november 2015 @ 19:30:05 #140
189978 controlaltdelete
pi_157630044
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dit gaan we elk dag meemaken.
Moeten we maar aan wennen vrees ik, meer choppers, meer pliesie die je zomaar staande mag houden allemaal tbv onze veiligheid en de war on terror.
pi_157630163
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dit gaan we elk dag meemaken.
Yep. de EU en VS zullen veranderen in communistische, hardcore dictaruren waar men straks (bij wijze van spreken) nog 'authorisatie' moet aanvragen om boodschappen te gaan doen in het kader van 'om uw veiligheid te garanderen...'.
-
pi_157630181
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Moeten we maar aan wennen vrees ik, meer choppers, meer pliesie die je zomaar staande mag houden allemaal tbv onze veiligheid en de war on terror.
Zo dus ja:
-
pi_157630363
Ah, kijk eens aan... de Joodse eigenaren hadden het theater vlak voor de aanslagen verkocht, op 11 September 2015. Vele decennia was het eigendom van de Joodse eigenaren, echter 2 maanden voor de aanslagen verkopen ze de tent:

Typisch weer eens.
-
pi_157630434
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:38 schreef Lichtkogel het volgende:
Ah, kijk eens aan... de Joodse eigenaren hadden het theater vlak voor de aanslagen verkocht, op 11 September 2015. Vele decennia was het eigendom van de Joodse eigenaren, echter 2 maanden voor de aanslagen verkopen ze de tent:

Typisch weer eens.
En dus? Mogen joden niets verkopen?
pi_157630687
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En dus? Mogen joden niets verkopen?
Mogen ze wel, echter het is wel erg toevallig dat ze na decennia de tent 2 maanden voor de aanslag verkopen.

Net zoals Larry Silverstein die even de WTC torens extra verzekerde vlak voor de aanslagen op 911. Of zoals Goldman Sachs ff short ging op American Airlines vlak voor de 911 aanslagen.

Typisch dat ze altijd dat geluk hebben bij dit soort toestanden.
-
pi_157630720
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:48 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Mogen ze wel, echter het is wel erg toevallig dat ze na decennia de tent 2 maanden voor de aanslag verkopen.
Wat is er toevallig aan?
pi_157630841
quote:

Typisch weer eens.
Was het niet veel handiger geweest om het juist niet te verkopen en het verzekeringsgeld op te strijken? En twee masnden noem je 'vlak voor'? Je doet echt alles om joden verdacht te maken, of niet soms? Edit:uitlokking

[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 17-11-2015 21:11:28 ]
pi_157630877
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:48 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Net zoals Larry Silverstein die even de WTC torens extra verzekerde vlak voor de aanslagen op 911. Of zoals Goldman Sachs ff short ging op American Airlines vlak voor de 911 aanslagen.

Typisch dat ze altijd dat geluk hebben bij dit soort toestanden.
De keren dat ze pech hebben, heb je niet geteld?
  dinsdag 17 november 2015 @ 20:04:15 #149
189978 controlaltdelete
pi_157631260
quote:

Typisch weer eens.
Deja vu idd en Jeff C, thanks ^O^
pi_157631287
Ik wacht nog op reactie van Lichtkogel wat een nou zo toevallig dan wel verdacht aan is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')