abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157615568
Brein achter aanslagen: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)aten-me-begaan.dhtml

Zijn meestal bekenden van de veiligheidsdiensten.

daders van de aanslagen.
Hier een lijstje van de daders met wat summiere achtergrond info.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)agen-in-Parijs.dhtml
There is only one religion
pi_157615876
Hollande wil de grondwet veranderen om te vechten tegen het terrorisme
http://www.huffingtonpost(...)risme_n_8575316.html
pi_157616080
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 22:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zou het volgens jou meer zijn dan toeval?
BNW / Wat gaat er maandag gebeuren?!
13 november event unknown ( global )
  dinsdag 17 november 2015 @ 02:49:04 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157616389
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 01:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik woon in Frankrijk en werk op een school, een familielied van collega ligt in het ziekenhuis als gevolg van de aanslagen. Het is geen hoax. Maar de overheid was er waarschijnlijk wel van op de hoogte: tegelijkertijd was er een terrorisme oefening bezig. Volgens Paul Craig Roberts was er een cyberattack die het veiligheidssysteem van de overheid plat had gelegd, maar van een dermate complexe aard dat dat geen amateurswerk was. Er is weer een paspoort gevonden... er zit stront aan de knikker zonder twijfel. Maar er zijn wel degelijk doden en gewonden.
Bedankt voor je post Ali, hopelijk komt het goed met je collega's familielid. :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157616769
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 23:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ochjee gephotoshopt.
Ok en wat zou dit dan moeten betekenen? Dat heel het filmpje nep is?

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 17-11-2015 13:04:53 ]
  dinsdag 17 november 2015 @ 08:11:12 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157616974
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 november 2015 07:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ok en wat zou dit dan moeten betekenen? Dat heel het filmpje nep is?
belichting issue, het is nacht de muur is wit en je ziet geen schaduw de deur zit er wel degelijk, maar minder goed zichtbaar.
je ziet er ook iemand uit rennen.
zie comment van scrummie iets verder naar boven.

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 17-11-2015 13:05:06 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157617172
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 08:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

belichting issue, het is nacht de muur is wit en je ziet geen schaduw de deur zit er wel degelijk, maar minder goed zichtbaar.
Ah daar was ik niet helemal duidelijk in want dat had ik gelezen maar ik wilde eigenlijk graag weten wat voor conclusies geextrapoleerd hadden kunnen worden? Ik weet ook wel dat Lambiekje niet gaat reageren op scrummie ddus we hoeven het niet eens te hebben over die deur
Maar het is nogal doelloos om je te focussen op iets wat nog niet eens een detail genoemd kan worden terwijl het onderwerp een overkoepelend geheel is, dus vandaar de vraag
  dinsdag 17 november 2015 @ 08:59:00 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157617415
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 08:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah daar was ik niet helemal duidelijk in want dat had ik gelezen maar ik wilde eigenlijk graag weten wat voor conclusies geextrapoleerd hadden kunnen worden? Ik weet ook wel dat Lambiekje niet gaat reageren op scrummie ddus we hoeven het niet eens te hebben over die deur
Maar het is nogal doelloos om je te focussen op iets wat nog niet eens een detail genoemd kan worden terwijl het onderwerp een overkoepelend geheel is, dus vandaar de vraag
standaard eigenlijk, de regel false flag werd al in de eerste pagina genoemd.
Reden hiervoor is dat het een wereldschokkende gebeurtenis is, dus dat zijn gelijk media hoaxes.

Nou weet ik wel weer dat ik hier commentaar op zal krijgen, maar het is gewoon zo!
Zie alle voorgaande gebeurtenissen.
  dinsdag 17 november 2015 @ 10:38:32 #84
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157618767
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 21:39 schreef Orwell het volgende:
wow...bbc-wt7 momentje...
Vind je? :)

Ik snap die 'alles is verdacht' houding niet zo goed. Als je nu bijvoorbeeld naar de berichtgeving van de Aardbeving in Griekenland gaat kijken, moet je eens opletten hoeveel informatie daar wordt bijgesteld. Het begint al met verschillende media die de kracht anders rapporteren. 6.1 zegt de ene, 6.5 de andere.

Is dat ook misinformatie? Is dat ook bewijs van een false flag aardbeving? Worden we altijd gepiepeld?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_157618893
Juist in de heat of the moment, zeg maar uur 0 tot uur 8 na de gebeurtenis zijn er altijd tal van tegenstrijdige verklaringen.

Tijdens de kaping bij de NOS door Tarik waren er ook berichten dat hetzelfde plaatsvond bij de VRT, dat er geschoten werd, etc. Is gewoon scoringsdrang van media. Snelheid/primeur/exclusiviteit gaat dan helaas vaak voor zorgvuldigheid
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:02:55 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157621688
Even een kleine bezem er door heen halen hoor.
Vrijheid
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:09:06 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157621803
De hoax discussie eruit gesneden, dat is niet een kant waar het hier in gaat. Klaar. Daar heb je een heel mooi op elkaar afgestemd ander forum voor, wel in het engels maar daar moet je het maar mee doen.
Vrijheid
pi_157622356
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 08:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Tis helemaal geen 'belichting issue'. Er is geen licht van de deur. De doorway is ook in 'n diep 'recess' daarom s'nachts de schaduwen zouden echt helemaal zwart zijn.
De vrouw heeft niet altijd haar voeten op de raam/bars/kozijn. At one point zij hangt met een arm/finger tips. Dat lijkt me 'n hele erg sterk verhaal....en heel erg sterke vingers en armen trouwens.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:39:23 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157622399
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis helemaal geen 'belichting issue'. Er is geen licht van de deur. De doorway is ook in 'n diep 'recess' daarom s'nachts de schaduwen zouden echt helemaal zwart zijn.
De vrouw heeft niet altijd haar voeten op de raam/bars/kozijn. At one point zij hangt met een arm/finger tips. Dat lijkt me 'n hele erg sterk verhaal....en heel erg sterke vingers en armen trouwens.
Ga eens naar een klimmuur, dan zie je hoe sterk je vingers kunnen zijn. Ik heb nog wel een klim setje die je kan lenen. De rest is compressie zoals scrummie heeft laten zien in zijn linkje.
Vrijheid
pi_157622677
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Ga eens naar een klimmuur, dan zie je hoe sterk je vingers kunnen zijn. Ik heb nog wel een klim setje die je kan lenen. De rest is compressie zoals scrummie heeft laten zien in zijn linkje.
Ik weet heel goed hoe sterk vingers kan zijn dankje jogy - waarschijnlijk heb ik vingers voor wat meer jaren als jij vingers heb.

De punt over compressie is ook bij Clues forum gediscusseerd en ik denk dat de clues forum mensen wat meer verstaan over glitches,resolutie,compression enz.hebben.

De hero verhaal van video-maker Daniel Psenny vind ik ook heel erg moeillijk te geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:58:59 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157622713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Probeer het uit, je ziet duidelijk dat ze met of 1 been of 2 benen op dat gaas staat.
btw zwanger... tja 2 weken of 9 maand..
Als je hoog zwanger bent ga je niet naar een metal bandje.

Mosspit en zo..
pi_157622761
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

De punt over compressie is ook bij Clues forum gediscusseerd en ik denk dat de clues forum mensen wat meer verstaan over glitches,resolutie,compression en.hebben.

En er dan nog steeds naast zitten _O_ Toch knap. Je ziet gewoon iemand uit de 'niet bestaande' deur lopen. Hoe simpel wil je het hebben :').

quote:
De hero verhaal van video-maker Daniel Psenny vind ik ook heel erg moeillijk te geloven.
Voor iemand die in sprookjes geloofd, vind ik dit toch vrij apart.
  dinsdag 17 november 2015 @ 14:13:36 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157622955
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet heel goed hoe sterk vingers kan zijn dankje jogy - waarschijnlijk heb ik vingers voor wat meer jaren als jij vingers heb.

De punt over compressie is ook bij Clues forum gediscusseerd en ik denk dat de clues forum mensen wat meer verstaan over glitches,resolutie,compression enz.hebben.

Ik ben even aan het zoeken wat hij verder heeft gedaan behalve filmen?
Hoezo held?
pi_157622971
Weet niet of hij er al Staat;
http://www.inspiretochang(...)-before-it-happened/
Strax ff topic doorlezen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 17 november 2015 @ 14:15:28 #95
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157622986
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En er dan nog steeds naast zitten _O_ Toch knap. Je ziet gewoon iemand uit de 'niet bestaande' deur lopen. Hoe simpel wil je het hebben :').

[..]

Voor iemand die in sprookjes geloofd, vind ik dit toch vrij apart.
Vergeet niet dat elke nieuwsuitzending ook een kwestie van geloof is en dat al het bewijs dat het waar is niet aangereikt word door het beeldbuis . In die zin is er heel veel in ons leven wat we maar geloven en maar aannemen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157623005
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Vergeet niet dat elke nieuwsuitzending ook een kwestie van geloof is en dat al het bewijs dat het waar is niet aangereikt word door het beeldbuis . In die zin is er heel veel in ons leven wat we maar geloven en maar aannemen .
Ik kijk nooit nieuws, dus ik weet niet wat je bedoelt.
  dinsdag 17 november 2015 @ 14:20:09 #97
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157623066
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik kijk nooit nieuws, dus ik weet niet wat je bedoelt.
right
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157623082
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:20 schreef Summers het volgende:

[..]

right
Je gelooft niet dat ik geen nieuws kijk? :').
pi_157623127
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:14 schreef Resonancer het volgende:
Weet niet of hij er al Staat;
http://www.inspiretochang(...)-before-it-happened/
Strax ff topic doorlezen.
Dat van Twitter is hier al behandeld. Wikipedia niet, maar het eerste feitje (even snel gelezen) is al dom; roepen dat Wikipedia al wist van grenzen dicht en noodtoestand in toespraak Hollande. Waar de schrijver geen rekening mee houd is het uur tijd verschil namelijk. 23:06 artikel aangepast, 23:56 toespraak Hollande. Nu moet die 23:06 natuurlijk 0:06 zijn, lokale tijd etc.

Nu heb ik even geen zin en tijd om elke wijziging op die manier te behandelen, maar dat is in elk geval 1 fout wat het al heel wat minder bizar maakt, en eigenlijk gewoon een verslag van wat er op dat moment bekend was.
pi_157623133
Maar als de "elite" deze aanval gestaged zou hebben, waarom dan van die opzichtige blunders zoals een tweet op een verkeerd tijdstip en die wikipedia die te vroeg zou zijn?

Zou het ook weer niet eens een tijdzone issue zijn, dat hebben we bij 1 van de vorige "hoaxes" ook al meegemaakt namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')