BNW / Wat gaat er maandag gebeuren?!quote:Op maandag 16 november 2015 22:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zou het volgens jou meer zijn dan toeval?
Bedankt voor je post Ali, hopelijk komt het goed met je collega's familielid.quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik woon in Frankrijk en werk op een school, een familielied van collega ligt in het ziekenhuis als gevolg van de aanslagen. Het is geen hoax. Maar de overheid was er waarschijnlijk wel van op de hoogte: tegelijkertijd was er een terrorisme oefening bezig. Volgens Paul Craig Roberts was er een cyberattack die het veiligheidssysteem van de overheid plat had gelegd, maar van een dermate complexe aard dat dat geen amateurswerk was. Er is weer een paspoort gevonden... er zit stront aan de knikker zonder twijfel. Maar er zijn wel degelijk doden en gewonden.
Ok en wat zou dit dan moeten betekenen? Dat heel het filmpje nep is?quote:Op maandag 16 november 2015 23:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ochjee gephotoshopt.
belichting issue, het is nacht de muur is wit en je ziet geen schaduw de deur zit er wel degelijk, maar minder goed zichtbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 07:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok en wat zou dit dan moeten betekenen? Dat heel het filmpje nep is?
Ah daar was ik niet helemal duidelijk in want dat had ik gelezen maar ik wilde eigenlijk graag weten wat voor conclusies geextrapoleerd hadden kunnen worden? Ik weet ook wel dat Lambiekje niet gaat reageren op scrummie ddus we hoeven het niet eens te hebben over die deurquote:Op dinsdag 17 november 2015 08:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
belichting issue, het is nacht de muur is wit en je ziet geen schaduw de deur zit er wel degelijk, maar minder goed zichtbaar.
je ziet er ook iemand uit rennen.
zie comment van scrummie iets verder naar boven.
standaard eigenlijk, de regel false flag werd al in de eerste pagina genoemd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah daar was ik niet helemal duidelijk in want dat had ik gelezen maar ik wilde eigenlijk graag weten wat voor conclusies geextrapoleerd hadden kunnen worden? Ik weet ook wel dat Lambiekje niet gaat reageren op scrummie ddus we hoeven het niet eens te hebben over die deur
Maar het is nogal doelloos om je te focussen op iets wat nog niet eens een detail genoemd kan worden terwijl het onderwerp een overkoepelend geheel is, dus vandaar de vraag
Vind je?quote:
Tis helemaal geen 'belichting issue'. Er is geen licht van de deur. De doorway is ook in 'n diep 'recess' daarom s'nachts de schaduwen zouden echt helemaal zwart zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
belichting issue, het is nacht de muur is wit en je ziet geen schaduw de deur zit er wel degelijk, maar minder goed zichtbaar.
je ziet er ook iemand uit rennen.
zie comment van scrummie iets verder naar boven.
Ga eens naar een klimmuur, dan zie je hoe sterk je vingers kunnen zijn. Ik heb nog wel een klim setje die je kan lenen. De rest is compressie zoals scrummie heeft laten zien in zijn linkje.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis helemaal geen 'belichting issue'. Er is geen licht van de deur. De doorway is ook in 'n diep 'recess' daarom s'nachts de schaduwen zouden echt helemaal zwart zijn.
De vrouw heeft niet altijd haar voeten op de raam/bars/kozijn. At one point zij hangt met een arm/finger tips. Dat lijkt me 'n hele erg sterk verhaal....en heel erg sterke vingers en armen trouwens.
Ik weet heel goed hoe sterk vingers kan zijn dankje jogy - waarschijnlijk heb ik vingers voor wat meer jaren als jij vingers heb.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga eens naar een klimmuur, dan zie je hoe sterk je vingers kunnen zijn. Ik heb nog wel een klim setje die je kan lenen. De rest is compressie zoals scrummie heeft laten zien in zijn linkje.
Probeer het uit, je ziet duidelijk dat ze met of 1 been of 2 benen op dat gaas staat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis helemaal geen 'belichting issue'. Er is geen licht van de deur. De doorway is ook in 'n diep 'recess' daarom s'nachts de schaduwen zouden echt helemaal zwart zijn.
De vrouw heeft niet altijd haar voeten op de raam/bars/kozijn. At one point zij hangt met een arm/finger tips. Dat lijkt me 'n hele erg sterk verhaal....en heel erg sterke vingers en armen trouwens.
En er dan nog steeds naast zittenquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
De punt over compressie is ook bij Clues forum gediscusseerd en ik denk dat de clues forum mensen wat meer verstaan over glitches,resolutie,compression en.hebben.
Voor iemand die in sprookjes geloofd, vind ik dit toch vrij apart.quote:De hero verhaal van video-maker Daniel Psenny vind ik ook heel erg moeillijk te geloven.
Ik ben even aan het zoeken wat hij verder heeft gedaan behalve filmen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet heel goed hoe sterk vingers kan zijn dankje jogy - waarschijnlijk heb ik vingers voor wat meer jaren als jij vingers heb.
De punt over compressie is ook bij Clues forum gediscusseerd en ik denk dat de clues forum mensen wat meer verstaan over glitches,resolutie,compression enz.hebben.
De hero verhaal van video-maker Daniel Psenny vind ik ook heel erg moeillijk te geloven.
Vergeet niet dat elke nieuwsuitzending ook een kwestie van geloof is en dat al het bewijs dat het waar is niet aangereikt word door het beeldbuis . In die zin is er heel veel in ons leven wat we maar geloven en maar aannemen .quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En er dan nog steeds naast zittenToch knap. Je ziet gewoon iemand uit de 'niet bestaande' deur lopen. Hoe simpel wil je het hebben
.
[..]
Voor iemand die in sprookjes geloofd, vind ik dit toch vrij apart.
Ik kijk nooit nieuws, dus ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Vergeet niet dat elke nieuwsuitzending ook een kwestie van geloof is en dat al het bewijs dat het waar is niet aangereikt word door het beeldbuis . In die zin is er heel veel in ons leven wat we maar geloven en maar aannemen .
rightquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk nooit nieuws, dus ik weet niet wat je bedoelt.
Dat van Twitter is hier al behandeld. Wikipedia niet, maar het eerste feitje (even snel gelezen) is al dom; roepen dat Wikipedia al wist van grenzen dicht en noodtoestand in toespraak Hollande. Waar de schrijver geen rekening mee houd is het uur tijd verschil namelijk. 23:06 artikel aangepast, 23:56 toespraak Hollande. Nu moet die 23:06 natuurlijk 0:06 zijn, lokale tijd etc.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:14 schreef Resonancer het volgende:
Weet niet of hij er al Staat;
http://www.inspiretochang(...)-before-it-happened/
Strax ff topic doorlezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |