Niet aanstellen.quote:Op maandag 16 november 2015 14:56 schreef Roland_Deschain het volgende:
Voetballen zou ik ook niet aanraden.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 16 november 2015 15:09 schreef RaceVSKlok het volgende:
Het gaat om voetballen ja en verantwoord in de zin dat ik er niet meer last van ga krijgen dan dat ik nu heb en het mijn herstel niet remt.
Dat moet je aan een dokter vragen.quote:Op maandag 16 november 2015 15:09 schreef RaceVSKlok het volgende:
Het gaat om voetballen ja en verantwoord in de zin dat ik er niet meer last van ga krijgen dan dat ik nu heb en het mijn herstel niet remt.
Nee, als het zou ontsteken zou het kloppen. Het is gewoon zo dat mijn grote teennagel tot 1/3 naar boven geklapt is. Mijn nagelbed is een klein beetje gewond en dat doet dus pijn...quote:Op maandag 16 november 2015 15:12 schreef CafeRoker het volgende:
Normaal doet dat toch helemaal niet zo lang pijn? Is het aan het ontsteken?
En even bellen is te ingewikkeld?quote:Op maandag 16 november 2015 15:15 schreef RaceVSKlok het volgende:
[..]
Nee, als het zou ontsteken zou het kloppen. Het is gewoon zo dat mijn grote teennagel tot 1/3 naar boven geklapt is. Mijn nagelbed is een klein beetje gewond en dat doet dus pijn...
Ben trouwens bij de dokter geweest, want het naar bovenstaande nageltje moest weggeknipt worden, maar ben vergeten te vragen of ik evt kon trainen...
Ja, dus ben maar naar FOK gegaanquote:Op maandag 16 november 2015 15:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En even bellen is te ingewikkeld?
Verstandige keuze.quote:Op maandag 16 november 2015 15:17 schreef RaceVSKlok het volgende:
[..]
Ja, dus ben maar naar FOK gegaan
Ik zou het een weekje overslaan.quote:Op maandag 16 november 2015 15:15 schreef RaceVSKlok het volgende:
[..]
Nee, als het zou ontsteken zou het kloppen. Het is gewoon zo dat mijn grote teennagel tot 1/3 naar boven geklapt is. Mijn nagelbed is een klein beetje gewond en dat doet dus pijn...
Ben trouwens bij de dokter geweest, want het naar bovenstaande nageltje moest weggeknipt worden, maar ben vergeten te vragen of ik evt kon trainen...
Ja, had hem lekker zelf laten prutsen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:36 schreef starla het volgende:
Dit topic
Naar de dokter voor een dubbelgeklapte teennagel
Mijn premie
Dat dusquote:Op maandag 16 november 2015 19:15 schreef RolandArthur het volgende:
Gewoon gaan. In het ergste geval valt je nagel er af en dan groeit er vanzelf een nieuwe.
Je bedoelt dat afknippen? Oh, dan kan de huisarts weer een handeling declareren en daarvan lekker uiteten voor 2 personen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, had hem lekker zelf laten prutsen.
Ja, je kan het mis hebben. Laten we het daar op houden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:39 schreef starla het volgende:
[..]
Je bedoelt dat afknippen? Oh, dan kan de huisarts weer een handeling declareren en daarvan lekker uiteten voor 2 personen.
Of het was medisch écht noodzakelijk hoor, ik kan het mis hebben. Kan me er alleen weinig bij voorstellen. Kijk, zit er een hematoom onder oid dan is het duidelijk, maar ik beeld me een nagel in die gewoon is dubbel geklapt, met zo'n witrode 'buigstreep'. Blijkbaar moet je dan de halve nagel wegknippen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |