Ah, dan kunnen jullie ze inspireren tot wat 'kwaliteit' en 'een eerlijk product' nou precies betekent. Die concepten zijn ze daar wel een beetje kwijt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:05 schreef Isegrim het volgende:
Er komt donderdag een groep van 22 man kijken.Mensen die werken bij een grote specerijenfabrikant. Ze hebben een 'inspiratiedag'. Allemaal mensen die zich bezighouden met smaken. Erg tof!
quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Vanmorgen een 84-jarige mevrouw in de winkel die wel vaker komt. Ze koopt altijd het roggebrood samen met haar zoon.
En wat zei ze? Dat ze dat brood zo lekker vond want het leek op het brood dat ze in de oorlog van de Duitsers jatte.
Het is een hit onder de lokale bejaarden.
Ze had hele verhalen over hoe ze op haar rolschaatsen brood ging pikken zodat ze zich snel uit de voeten kon maken. Het grappige is dat ze normaal wat warrig en onzeker is, maar dat ze nu vol vuur haar verhaal stond te doen.
Volgend jaar zullen we meer tijd hebben voor dat soort dingen en komen we vast met kerststollen of andere kerstige dingen.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:39 schreef junkiexp het volgende:
Ik had je net ge-appt maar ik zie dat jullie inderdaad dit weekend voor het laatst open zijn.
Volgend jaar wel open zijn hoor met de feestdagen, dan kunnen jullie lekker brood verkoop voor de kerstdagen.
En dan oliebollen voor de laatste paar dagen, kan Jeroen best frituren in de tuin
Oliebollen beslag moet lukken toch
Big-ass rijskast naast de 1200-liter koelkast.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:25 schreef Elleska het volgende:
komt er een nieuw rondje foto's als de rijskast zijn plekje heeft gevonden?
ik ben wel benieuwd hoe de bakkerij er nu uit ziet.
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:50 schreef junkiexp het volgende:
Nog steeds erg leuk die tegels!
Na de cv installatie het mooiste in jullie bakkerij
Nou, ik vind de rijskast anders best groot. Vooral als je die oven er bovenop ziet.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:28 schreef Elleska het volgende:
lol. naast die koelkast lijkt alles klein
Jullie kunnen je dan nog een jaar mentaal voorbereiden op een nummer 1 positie in het AD. Je weet hoe het dan gaat met de verkopenquote:Op donderdag 17 december 2015 21:09 schreef Isegrim het volgende:
Ja hoor!En desemstol, desempanettone...
Ik zou er serieus niet aan moeten denken.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jullie kunnen je dan nog een jaar mentaal voorbereiden op een nummer 1 positie in het AD. Je weet hoe het dan gaat met de verkopen
Snap ikquote:Op donderdag 17 december 2015 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou er serieus niet aan moeten denken.
Apart inderdaad, maar ff in de gaten houden.....quote:Op donderdag 17 december 2015 21:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vooralsnog is hij nog steeds op druk. Vreemd, niet?
Tijdens het Googelen kwam ik op een fok-topic (bij toevalquote:Op donderdag 17 december 2015 23:05 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Apart inderdaad, maar ff in de gaten houden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |