Vergeet het gist niet, he?quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De eerste degen alweer gemaakt. Lastig om in te schatten wat nodig is voor de donderdag
Nu 6x wit, 6x boerenbruin en 6x spelt volkoren
Je bent het in ieder geval niet verleerd na je bezoek aan Iran met al die platte broden. *kuch*quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We doen niet aan gist
Het desem zit er in.
Beide desems in prima staat, al had de witte wat hooch gevormd. Flink gevoerd gister, zag er vandaag weer prima uit. Vandaa 625 kilo nieuw meel geleverd gekregen. Had alles bij elkaar nog maar een kilo of zestig (voornamelijk spelt), dus dat was ook wel nodig.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:17 schreef computergirl het volgende:
Moest je je desem nog extra knuffelen na de vakantie?
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vandaa 625 kilo nieuw meel geleverd gekregen.
Je kan het deeg een week laten staan? En die hooch, zit daar dan alcohol in?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Beide desems in prima staat, al had de witte wat hooch gevormd. Flink gevoerd gister, zag er vandaag weer prima uit. Vandaa 625 kilo nieuw meel geleverd gekregen. Had alles bij elkaar nog maar een kilo of zestig (voornamelijk spelt), dus dat was ook wel nodig.
Als je zou willen wel. Wij laten het 12+ uur staan. Vanmorgen rond 11:00 het deeg gemaakt dat morgen ochtend rond half negen de oven in gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:44 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Je kan het deeg een week laten staan? En die hooch, zit daar dan alcohol in?
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:49 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dat wordt zeker onder de toonbank verkocht?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jup. Qua omzet prima dag tot nu toe.
Volgende keer dus wat meer voorraad maken?quote:
Mocht ik er aan denken en er tijd voor hebben dan kan ik dat woensdag wel een poging gevenquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:54 schreef Pietverdriet het volgende:
LHO
Ken je carta di musica?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pane_carasau
Moet dat nog eens proberen te maken, eerdere pogingen waren mislukt, maar toen had ik nog geen steen noch goede oven
Ja, deuren en wanden zit glaswol ofzo in, en er zit 75kg steen in de oven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:10 schreef komrad het volgende:
Isoleert je oven zo goed dat je het brood een half uur lang kunt bakken zonder de oven aan te zetten?
Vrouwen bedoelen wel vaker het tegenovergestelde van wat ze zeggenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:21 schreef Isegrim het volgende:
Onze klanten 'gunnen ons heus onze vakantie, maar zijn blij dat we weer terug zijn'.
Het klonk eigenlijk alsof ze het ons helemaal niet gunde.
Ze waarderen jullie nu nog meer na een paar weken minder lekker broodquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:21 schreef Isegrim het volgende:
Onze klanten 'gunnen ons heus onze vakantie, maar zijn blij dat we weer terug zijn'.
Het klonk eigenlijk alsof ze het ons helemaal niet gunde.
^^ Dit ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ze waarderen jullie nu nog meer na een paar weken minder lekker brood
eerste werknemer komt er al aanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:08 schreef Isegrim het volgende:
Nog 5 kleine broden. Bijna. En mascara-klodder heeft zich nuttig gemaakt met het produceren van zoetigheid, die meteen goed verkocht werd.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:12 schreef Isegrim het volgende:
Ook interesse in brood vanuit een zeer populair café in de hipsterigste straat van 010.
80% van de mensen doet maar iets, 20% weet misschien waar ze mee bezig zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb bij dit hele gebeuren nogal vaak last van het imposter syndrome. Dat ik denk "Maar we doen maar wat! Wat als ze erachter komen?".
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:43 schreef komrad het volgende:
[..]
80% van de mensen doet maar iets, 20% weet misschien waar ze mee bezig zijn
Als je maar wat doet en het resultaat is dat je brood maakt dat mensen graag willen hebben, moet je voorstellen wat er gebeurt als je echt weet wat je doet
Ik heb zo erg genoten gisteren!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:08 schreef Isegrim het volgende:
Nog 5 kleine broden. Bijna. En mascara-klodder heeft zich nuttig gemaakt met het produceren van zoetigheid, die meteen goed verkocht werd.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:12 schreef Isegrim het volgende:
Ook interesse in brood vanuit een zeer populair café in de hipsterigste straat van 010.
Mooi!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb zo erg genoten gisteren!
Nope!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]![]()
Ik weet gelijk waar, ik hoef niet met de auto zeker?
Wat leukquote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb zo erg genoten gisteren!
Voor volgende week het zoete verzinnen. Ik wil iets veiligs. Iets wat ik niet kan verpesten. Kokoskoekjes oid misschien? Appel-amandeltaart? Kletskoppen? Choco-bananencake?quote:
Ook datquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:37 schreef Isegrim het volgende:
En de bakvellen à ¤ 16 per stuk de prullenbak in gedaan.
wat voor bakvellen zijn dat dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:37 schreef Isegrim het volgende:
En de bakvellen à ¤ 16 per stuk de prullenbak in gedaan.
Die horen bij de Rofco. Ik weet niet precies wat voor spul het is. Zeer hittebestendig in elk geval.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat voor bakvellen zijn dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |