Whoa! Cool!quote:Op donderdag 10 december 2015 23:54 schreef Tree het volgende:
Jullie zijn een hotspot in Rotterdam volgens de Elle Eten!http://hrst.me/poq
quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:20 schreef Isegrim het volgende:
We zaten vandaag vóór openingstijd al aan de omzet van vorige week vrijdag.
Straks een Porsche voor de deurquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:20 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:20 schreef Isegrim het volgende:
Dan moeten we eerst ons rijbewijs halen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Straks een Porsche voor de deurMaar wat tof zeg
![]()
quote:Kom denk ik volgend jaar even langs voor het brood.. dan hoef ik geen kcal meer te tellen
Lekker!!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:20 schreef Isegrim het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is in Spanje een zeer succesvolle supermarktketen die niet aan reclame doet. Betaalde reclame is overrated is mijn ervaring. Zeker in jullie geval lijkt het me redelijk onnodig. Je kan beter gericht zakelijke klanten benaderen als je je omzet wil verhogen denk ik. Jullie hebben zo'n uniek product, mensen komen in echt wel via mond op mond reclame. Sowieso, reclame kan altijd nog.quote:Op zondag 6 december 2015 11:30 schreef Isegrim het volgende:
Ja hoor, gaat prima.Vooral gezien het feit dat we nog steeds géén betaalde reclame doen.
Kwam vrijdag iemand binnen met de woorden "I heard you guys sell the best bread in Rotterdam!".
Volgende week is ons laatste weekend. Daarna 5 (quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:02 schreef Negentiendertig het volgende:
Wanneer gaan jullie dicht in december?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgende week is ons laatste weekend. Daarna 5 () weken dicht.
Iedereen is dan op een koolhydraatarm dieetquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:10 schreef computergirl het volgende:
gaan jullie op wereldreis? Of eet niemand brood in de maand januari vawege overdosis oliebollen?
Kak! Ik ga verhongerenquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen is dan op een koolhydraatarm dieet
Dat is toch altijd de eerste 3 maanden?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen is dan op een koolhydraatarm dieet
We gaan ruim drie weken weg maar Kerst valt ook in een weekend en we komen op een donderdag terug dus het aansluitende weekend slaan we ook nog over. Daarna vol aan de bak!quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:10 schreef computergirl het volgende:
[..]gaan jullie op wereldreis? Of eet niemand brood in de maand januari vawege overdosis oliebollen?
gaat de zuurdesem mee op vakantiequote:Op vrijdag 11 december 2015 21:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We gaan ruim drie weken weg maar Kerst valt ook in een weekend en we komen op een donderdag terug dus het aansluitende weekend slaan we ook nog over. Daarna vol aan de bak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |